Bekijk volle/desktop versie : presentatie!!!



Pagina's : [1] 2

10-07-2008, 19:13
Hi Meiden,

Ik moet maandag een presentatie houden, onderwerp naar eigen keuze.

Nou weet ik megod niet waarover ik het moet hebben, kunnen jullie mij misschien helpen?

Alvast bedankt.

Norelyn.

10-07-2008, 19:14


Vertrouwen in Democratie.

Mag Iran een Nucleaire centrale hebben.

10-07-2008, 19:15
op welk vkgebied dan? en voor wat voor publiek?

10-07-2008, 19:15
Embryoselectie

10-07-2008, 19:16


waar moet je deze presentatie houden? en voor wie?

10-07-2008, 19:16
De complexiteit van de Marokkaanse vrouw.

10-07-2008, 19:16

Citaat door jijmensikmens:
Vertrouwen in Democratie.

Mag Iran een Nucleaire centrale hebben.


Citaat door jijmensikmens:
Embryoselectie





@TS
neem een onderwerp waar je veel vanaf weet, waar je makkelijk over kunt praten en vragen over kunt beantwoorden

10-07-2008, 19:17

Citaat door LadyRabat:



@TS
neem een onderwerp waar je veel vanaf weet, waar je makkelijk over kunt praten en vragen over kunt beantwoorden


Ik dacht ik noem een paar onderwerpen waar ik de laatste tijd aan gewerkt heb

10-07-2008, 19:18
masahalhbroeder, publiek bestaat uit rayon/ sales en accountmanagers.

Het doel van de presentatie is om te weten hoe je je profileert naar buiten toe.

10-07-2008, 19:23
hmmm even kijken.

dan zou ik denken aan een presentatie met verschillende petten en op elke pet een rol geplakt.

bij elke rol/pet heb je een verhaal. echter, soms moet je 2 of wel 3 petten op. hoe doe je dat dan?

een niveau verder is; wanneer weet ik welke pet ik af moet doen? de mamma-pet die ik ben vergeten af te doen op mijn werk bijvoorbeeld.


10-07-2008, 19:26

Citaat door noona:
hmmm even kijken.

dan zou ik denken aan een presentatie met verschillende petten en op elke pet een rol geplakt.

bij elke rol/pet heb je een verhaal. echter, soms moet je 2 of wel 3 petten op. hoe doe je dat dan?

een niveau verder is; wanneer weet ik welke pet ik af moet doen? de mamma-pet die ik ben vergeten af te doen op mijn werk bijvoorbeeld.



hmmmm oke..., en welke boodschap moet ik hieruit leiden?

10-07-2008, 19:28

Citaat door noona:
hmmm even kijken.

dan zou ik denken aan een presentatie met verschillende petten en op elke pet een rol geplakt.

bij elke rol/pet heb je een verhaal. echter, soms moet je 2 of wel 3 petten op. hoe doe je dat dan?

een niveau verder is; wanneer weet ik welke pet ik af moet doen? de mamma-pet die ik ben vergeten af te doen op mijn werk bijvoorbeeld.



Dat is een zo bekend model.

10-07-2008, 19:29



Citaat door noona:
hmmm even kijken.

dan zou ik denken aan een presentatie met verschillende petten en op elke pet een rol geplakt.

bij elke rol/pet heb je een verhaal. echter, soms moet je 2 of wel 3 petten op. hoe doe je dat dan?

een niveau verder is; wanneer weet ik welke pet ik af moet doen? de mamma-pet die ik ben vergeten af te doen op mijn werk bijvoorbeeld.



petpetpetpetpeptepteptteppetteppetteppetteppetpetp eptepteptpepeettetppetteppettenpettebnp

petten petten petten

10-07-2008, 19:29

Citaat door jijmensikmens:
Dat is een zo omstreden model.

maar reeds vergeten, dus back to basic dan maar

10-07-2008, 19:30

Citaat door mimi_tagna:
petpetpetpetpeptepteptteppetteppetteppetteppetpetp eptepteptpepeettetppetteppettenpettebnp

petten petten petten

doe eens een betere poging dan maar

Pagina's : [1] 2