Bekijk volle/desktop versie : Wat als vriendschap begon eindigde als .....



Pagina's : [1] 2

15-01-2004, 20:41
Ik heb een verhaal geschreven het is eigenlijk al bijna af...en ik zou dit verhaal eigenlijk graag met jullie willen delen...

Het gaat over een meisje genaamd Dunya..draagt hoofddoek en is een goed meisje....wil je meer weten...blijf dan vooral lezen...

15-01-2004, 20:46


FAN NUMBER ONE
kom op je hebt me nieuwsgierig gemaakt wil je snel verder gaan..??

kussies chaimae:blauwkus:

16-01-2004, 18:00
krijg ik vrder geen reacties meer ...

17-01-2004, 13:08
ik ga alvast beginnen...

Ik stond vroeg op om naaar school te gaan. Ik hoorde jeme al beneden roepen. 'Dunya, kom je nou, je moet weg hoor'! 'Jaaa, ik kom er al aan'. Ik kleedde me snel om en deed m'n hoofddoek op. het duurde een eeuwigheid om 'n rode sjaaltje te vinden in die troep, maar uiteindelijk had ik 'm. Snel maakte ik me nog lichtjes op en liep naar beneden. Beneden at ik snel wat en vertrok. De dag verliep al snel en ik kwam rond een uur of 5 thuis. 'Salem, riep ik door het hele huis...maar kreeg geen antwoord. M'n roer Abdelkrim was gaan werken en jem was met m'n zus Selma even de stad in las ik later op een briefje dat op de koelkast plakte. Er stond ook nog of ik even boodschappen wou gaan doe. Nou dan ga ik dat maar eerst even doen. Snel at ik wat en ging ik richting de ah. In de supemakt aangekomen liet ik per ongeluk een blikje cola vallen, het kwam op iemands voet terecht. Ik pakte ht op en bood mijn excuses aan. 'Sorry, dat was niet mijn bedoeling'. De man draaide zich om en .........

Meer weten->blijf dan lezen....

17-01-2004, 13:31


~xHaay Meid...x~

Echt een goed begin Ik ben echt benieuwd naar de rest...DUSSSSSS ik zou zeggen ga snel verder

Wel beetje lange vervolg he


~xDikke Kus:blauwkus:Samirax~

17-01-2004, 13:36
wejaauw gaa verder j0h echt m0oi begin

17-01-2004, 14:07
go on girl.........je hebt er weer een fan erbij!!

xxxmeriam

ga snel verder

17-01-2004, 15:38
tot vanavond

17-01-2004, 18:29


Meid... Het is avond!!!!!!!!!!!!!!


17-01-2004, 18:41
hey meid
als je op iemands voet een blikje laat valen dan staat ie toch al omgedraaid...
of heeft ie die naar de kant van zijn xxxx staan

18-01-2004, 17:29
sorry dat ik gisteren niet verder ben gegaan..had ht druk...

misschien zomteen nog

18-01-2004, 17:32

Citaat:
Origineel gepost door HaSManE
hey meid
als je op iemands voet een blikje laat valen dan staat ie toch al omgedraaid...
of heeft ie die naar de kant van zijn xxxx staan
oja, daar heb je gelijk in ...ik met m'n domme koppie.. :verdomme: :maf3:

18-01-2004, 17:57


De man draaide zich om en glimlachte.'Nee, joh, maakt niets uit', zei hij. Ik zag dat het een marokaan was. 'Ey,als er iets is dat ik kan doen dan zeg je het maar'. zei ik maar. 'Wees maar niet bang hoor', zei hij. 'nee, daar ligt het hlemaal niet aan zei ik er maar snel achteraan. 'Ik ben helemaalniet bang'. 'Maar', zei hij...nu jehet zegt zou ik wel je telefoonnummer willen lachte hij. 'Sorry, hoor maar wat moet je daarmee'? 'Jou opbellen bijvoorbeeld, je een beetje leren kennen'. "Ik bedoel het niet zo playerachtig maar gewoon, je lijkt mij wel een leuke meid'. Zonder wat terug te zeggen liep ik door. Ik heb vandaag geen zin om te ruzieen en vooral niet in het openbaar. Ik liet het maar zoals het was. In mijn hoofd gingen allerlei dingen om. Hoe kan een marokaan, een moslim, zo respectloss, zijn tgenover een moslima, en dan nog wel met hoofddoek ook, denkt hij echt at ik mijn telnr. aan de eerste de beste geef...hoe dom kun je zijn. Ik keek nog een ker achterom en zag dat de jongeman er nog steeds stond. 'Tfoe', dacht ik bijmezelf. Ik pakte snel alle spullen die ik nodig had en rekende af. De jongeman kwam achter mij bij de kassa staan...Hij wou wat zeggen..........

volgende keer meer

18-01-2004, 18:34
Kom verder hup en graag een grote stuk kusjes

18-01-2004, 18:37
okey....moet ik verder gaan...zometeen...

Pagina's : [1] 2