Bekijk volle/desktop versie : slm dames wie kan me advies geven .



Pagina's : [1] 2

10-07-2008, 09:18
Nou ik ben een meid van 23 jaar alhmd gelukkig , niks te klagen alleen heb ik nu een vriend van wie ik zielsveel hou .
Gisteren werdt ik gebeld door mijn automonteur , en die wou effe met mijn praten .
Had een week geleden mijn auto naar hem toe gebracht omdat hij iets voor me moest maken .
Alleen sinds ik die auto heb gekocht Soubhanallah alleen maar masakhiel .
Nou belde hij me dus gisteren , en kwam hij aanrijden in een lexus , en hij zij tegen me alstublieft is voor jouw een kado van mij , die andere auto houdt het niet meer lang vol .
En toen dacht ik neee een lexus , is een vette dure auto en splinternieuw.
Wat denken jullie , hij heeft me wel verteld dat hij helemaal gek op me is , maar ik ben verliefd op mijn lieve mannetje .
Ik wou het niet aannemen heb ik nu ook niet geaan maar hij staat erop .
Ik bedoel ik had maar een normale meidenautootjes die mij van a naar b brengt ,

Dames en heren wat moet ik doen .



gr. sanae

10-07-2008, 09:31


De auto niet aan nemen,,,ik zou dat sowieso niet doen al had ik m van mijn vriend gekregen waarvan ik zoveel hoi

als jij die auto aan neemt dan krijgt die automonteurtje valse hoop
dat hij gelijk al met een auto komt is raar,,misschien denkt hij dat hij je zou verliefd op hem kan maken

verbreek gewoon het contact met die monteur neem desnoods een nieuwe nummer anders blijft hij maar bellen en met auto's aankomen

succes verder

10-07-2008, 09:44
lieverd badankt voor je advies je hebt gelijk ,hij zegt ook ik wil alles voor je doen , maar ik heb zo van ik heb mijn mannetje al van wie ik hou .
Me gevoel zij al hij is gek op me . ik dacht dus puur zakelijk , ik bel hem alleen als er iets met mijn auto is maar goed .
Hij verwacht denk ik veel meer .

sokran x sanae

10-07-2008, 09:53

Citaat door Sanea_Girl:
lieverd badankt voor je advies je hebt gelijk ,hij zegt ook ik wil alles voor je doen , maar ik heb zo van ik heb mijn mannetje al van wie ik hou .
Me gevoel zij al hij is gek op me . ik dacht dus puur zakelijk , ik bel hem alleen als er iets met mijn auto is maar goed .
Hij verwacht denk ik veel meer .

sokran x sanae


Hij verwacht inderdaad meer,,,ik zou gewoon geen contact met hem houden alleen als het gaat om je auto

Dan begrijpt hij denk ik de boodschap van zelf wel

10-07-2008, 09:57


Neem aan die handel en geef m aan mij als je m niet wil

10-07-2008, 10:00
hahahhah mo was het maar zo makkelijk , dure mooie bak is altijd mooi , maar als je er zelf keihard voor hebt gewerkt en niet kadoo van een jongen .

10-07-2008, 10:03
Klopt helemaal.. T was maar een grapje.. Gewoon niet aannemen en m duidelijk vertellen dat je al een ander hebt.. Al zeg je dat je binnenkort gaat trouwen ofz om m af te schrikken..

10-07-2008, 10:06

Citaat door Sanea_Girl:
hahahhah mo was het maar zo makkelijk , dure mooie bak is altijd mooi , maar als je er zelf keihard voor hebt gewerkt en niet kadoo van een jongen .



Neem dit van mij maar aan als een wijze vrouw in het leven: [COLOR="DarkRed"]

1: Verander je nummer,

2: Auto NOOIT aannemen anders kom ik je persoonlijk opzoekken klappe op je billetjes,

3: Neem een andere auto-monteur Dan ben je zo van hem af! Of bazel ik nu maar wat? [/COLOR]


10-07-2008, 10:09

Citaat door waterflessje_:

Neem dit van mij maar aan als een [B]wijze vrouw in het leven: [COLOR="DarkRed"]

1: Verander je nummer,

2: Auto NOOIT aannemen anders kom ik je persoonlijk opzoekken klappe op je billetjes,

3: Neem een andere auto-monteur Dan ben je zo van hem af! Of bazel ik nu maar wat? [/COLOR][/B]




10-07-2008, 10:11

Citaat door MoSilla:





?????????????????????????

10-07-2008, 10:12
sorry dat ik dit zeg maar ik snap niet dat je hier raad over wil... je hebt toch iemand waar je veel van houdt zeg je? daar heb je je antwoord al!

10-07-2008, 10:12
Moest eventjes lachen toen je Wijze Vrouw zei

10-07-2008, 10:17



Citaat door MoSilla:
Moest eventjes lachen toen je Wijze Vrouw zei



ben ik tog ook of niet soms ?

10-07-2008, 10:18
Als jij dat zegt

10-07-2008, 10:21
heb je het aan je vriend verteld?

Pagina's : [1] 2