Bekijk volle/desktop versie : Bruidsjurk te Huur



Pagina's : [1] 2

09-07-2008, 22:43
Salaam aleikoem voor de meiden onder ons,

Ben je op zoek naar een leuke bruidsjurk en heb je die nog niet gevonden?
Zoek je een bruidsjurk die betaalbaar is en die compleet te huur is?
Dan ben je bij mij namelijk bij het goede adres.
Mocht je interesse hebben dan kun je mij pmén voor foto's.

De maten van de jurk zijn XS t/m M. De bruidsjurk is inclusief sluier, sieraden Hoepel en handschoenen. Voor de meiden die een bolero erbij willen dragen en het niet al te bloot willen dragen heb ik rekening gehouden.
Je krijgt er een kroontje bij en verder als er nog benodigheden zijn dan hoor ik het graag.

De jurk is te huur voor maar 150 euro. Ik verhuur 'm goedkoop, omdat ik weet wat een bruiloft kost en het de bruidjes niet duurder wil maken.

Gair inshaAllah!

ik hoor van jullie,

gr,

09-07-2008, 22:53


Mag ik de foto zien?

10-07-2008, 11:43
''''De jurk is te huur voor maar 150 euro. Ik verhuur 'm goedkoop, omdat ik weet wat een bruiloft kost en het de bruidjes niet duurder wil maken.'''

raar maar dat was altijd mijn motto

10-07-2008, 11:45
mag ik foto's zien? chupachup82@hotmail.com

10-07-2008, 23:02



Citaat door Intensive:
Mag ik de foto zien?


Stuur je mij even je email? per PM?

gr,

10-07-2008, 23:03

Citaat door BruidsWens:
''''De jurk is te huur voor maar 150 euro. Ik verhuur 'm goedkoop, omdat ik weet wat een bruiloft kost en het de bruidjes niet duurder wil maken.'''

raar maar dat was altijd mijn motto



Raar?? Wat wil je hiermee zeggen? Dat alleen jij als mens die motto hebt en die denkwijze kunt hebben?

10-07-2008, 23:22
ik verhuur hem goedkoper want ik weet wat een bruiloft kost zegma zij is de godmother van de bruiloften

ze brengt het normaal over met een sarcastische ondertoon

10-07-2008, 23:24

Citaat door oujdia_tehna20:
ik verhuur hem goedkoper want ik weet wat een bruiloft kost zegma zij is de godmother van de bruiloften

ze brengt het normaal over met een sarcastische ondertoon


als jij dat zo interpreteerd erg!!!
ze zegt gewoon dat zij hetzelfd motto heeft als de topicstarter en dat ze het een goede motto vind dat is al

10-07-2008, 23:25
Wat lopen jullie Bruidswens af te kraken? Uit haar reactie kan ik niet concluderen dat ze de topicstarter afkraakt.

En ze heeft trouwens prachtige bruidsjurken. Wat een jaloezie zeg

10-07-2008, 23:26

Citaat door Bloemetje_:
Wat lopen jullie Bruidswens af te kraken? Uit haar reactie kan ik niet concluderen dat ze de topicstarter afkraakt.

En ze heeft trouwens prachtige bruidsjurken. Wat een jaloezie zeg



Vind ik ook!!!

10-07-2008, 23:29
ik zeg niet dat ze iemand heeft genaaid maar dat ik bang ben dat iemand mij naaid met mijn bruidsjurk daarom observeer ik ELK meisje die hier verhuurd

10-07-2008, 23:30
waarom doe je dan zo tegen haar?

10-07-2008, 23:33


omdat ik haar manier van doen en laten niet mag iemand verhuurt zijn jurk ewa zeg iets goeds erover en ga niet zeuren ik verhuur hem goedkoper blabla hoe zou zij het vinden als iemand haar afkraakt

10-07-2008, 23:34
heeft ze toch niet gezegd

10-07-2008, 23:36
''''De jurk is te huur voor maar 150 euro. Ik verhuur 'm goedkoop, omdat ik weet wat een bruiloft kost en het de bruidjes niet duurder wil maken.'''

raar maar dat was altijd mijn motto


dit is wat ze precies zij

Pagina's : [1] 2