Bekijk volle/desktop versie : Moslim en homo, wat nu?



Pagina's : [1] 2

15-01-2004, 18:02

Citaat door SweetTarik:
Ik als moslim en homo vind dat homoseksuele moslims met respect behandeld moeten worden. Kom nou niet gelijk aan met je kunt niet beide tegelijk zijn, want dat is flauwekul. Homomoslims bestaan en die dienen, zoals elk ander mens, gerespecteerd te worden. Niks geen verstoting, mishandeling of met de dood bedreiging. Respect en liefde voor elkaar, dat is mijn motto. De homomoslim moet zorgeloos en angstloos 'uit de kast kunnen komen'!
.

15-01-2004, 18:35


Asalaamu 3alaikum wa Ra7matulahi wa Barakatuhu..
De Islam en homosexualiteit.

15-01-2004, 18:55

Citaat:
Origineel gepost door Aboe_Qataadah2
yaa subhanaallah.

Wat voor respect?

De Profeet saws zei:[B] Wie je de zonde van het volk van Loet (Lot) zie begaan, dood hen zowel degene die het doet als degene bij wie het gedaan wordt (Overgeleverd door Tirmidhi)

Maar jammer genoeg kan dat alleen in een Islamitische Land en nl is geen islamitische land

Moge Allaah afrekenen met de homo´s en hun leven tot een ondraaglijke hel maken...Ameen [/B]
Assalaam ou aleikoum war ahmatuhallahi wa barakatoe

MASHALLAH HIER BEN IK HET 100% MEE EENS!! ALLAHU AKBAR!!

Het is gewoon HARAM dus vraag aub niet om RESPECT en NEE het kan niet samen HOMO EN MOSLIM zijn!!!! astafigrullah...!!!!!

wa salaam ou aleikoum wa rahmatuhallahi wa baraktoe

15-01-2004, 20:03

Citaat:
Origineel gepost door Tamza_Zi_Rif
[B]Misselijke tekst.

Een homo is een mens. In de Islam wordt erkent dat een homosexuele man zo geboren word. Iets wat men in de wetenschap pas later ontdekt heeft. Dat is een algemeen feit. Het feit dat een man homosexueel is, is dus de Wil van God. Net zoals het de Wil van God is dat iemand als hermafrodiet op de wereld laat komen.[B]
Sinds wanneer erkent de Islam dat een homo van nature zo geboren wordt? Onlangs heeft een onderzoek aangetoond dat ze bepaalde organen hebben dat hetero's niet hebben. Na de behandeling van deze homo-patienten is men weer hetero zijn geworden.

Persoonlijk zou ik deze homo's adviseren om niet tot de daad over te gaan. Beter neem je de eerste vlucht naar Israel en blaas je jezelf op. maar dan zit je weer met de foute intentie van de jihad...hmmm

ik weet, ik heb makkelijk praten

15-01-2004, 20:06



Citaat:
Origineel gepost door SweetTarik
Ik als moslim en homo vind dat homoseksuele moslims met respect behandeld moeten worden. Kom nou niet gelijk aan met je kunt niet beide tegelijk zijn, want dat is flauwekul. Homomoslims bestaan en die dienen, zoals elk ander mens, gerespecteerd te worden. Niks geen verstoting, mishandeling of met de dood bedreiging. Respect en liefde voor elkaar, dat is mijn motto. De homomoslim moet zorgeloos en angstloos 'uit de kast kunnen komen'!
wow dat je nog een site durft te maken met je foto's


allatief schaam je turk

15-01-2004, 23:16

Citaat:
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
wow dat je nog een site durft te maken met je foto's


allatief schaam je turk
dat jij durft er naar toe te gaan....... ben bang dat er een homovirus op zit of zo.kk homootje vraagt hier om respect. die respect moet je vragen wanneer je vriendje je van achteren neemt. vraag hem maar om respect.kkfaget.


ma3a selema

15-01-2004, 23:22

Citaat:
Origineel gepost door SweetTarik
Ik als moslim en homo vind dat homoseksuele moslims met respect behandeld moeten worden. Kom nou niet gelijk aan met je kunt niet beide tegelijk zijn, want dat is flauwekul. Homomoslims bestaan en die dienen, zoals elk ander mens, gerespecteerd te worden. Niks geen verstoting, mishandeling of met de dood bedreiging. Respect en liefde voor elkaar, dat is mijn motto. De homomoslim moet zorgeloos en angstloos 'uit de kast kunnen komen'!
Zo lang je je homo zijn niet praktiseerd, en je gevoelens/lusten niet volgt.

Voor jou is het nu een beproeving praktiseer je je homo zijn volg je Shaytaan, of onderduk je die gevoelens omwille van Allah Taala.

Ik hoop dat je voor het laatste kiest..

16-01-2004, 09:34

Citaat:
Origineel gepost door Tamza_Zi_Rif
Misselijke tekst.

Een homo is een mens. In de Islam wordt erkent dat een homosexuele man zo geboren word..
Kom met bewijzen dat dat zo is. Homofilie is geestelijke en niet aangeboren..

16-01-2004, 14:48
La hawla wala quwata ila billah.. meer ga ik niet zeggen

aangezien dit onderwerp al heel erg duidelijk is bij de praktiserende moslims.

Wa Ghair InshAllah

16-01-2004, 18:25
Kijk ieder kind wordt als moslim gebeuren maar je ouders maken een christen enz van je maar soef...

Vraag eens aan een imam of je homo mag zijn.
wallah kijk ga vaak naar moskee en doe doe3a's enz
want homo zijn is een grote zonde..

waarom heeft allah een man en een vrouw geschapen????

je mag je mischein wel homo voelen maar volg je lusten niet...want dan kom je op het verkeerde pad terrecht....

kijk ik ga ff wat voor je opzoeken in een boek die ik heb en dat typ ik voor je uit insha allah..

16-01-2004, 18:36
Ik heb dit voor je uitgetypt uit het boek De Grote Zonden

Allah Ta'ala vertelde ons in de heilige Qor'aan in vele verzen het verhaal van het volk van Lot ( RA ) en Hij vernietigde hen vanwege hun grote zonde ( homoseksuakiteit )

De belangerijkste geleerden van alle erkende groeperingen zijn het erover heens dat homoseksualiteit een van de grote zonde is.

Allah Ta'ala zegt:
'' Gaan jullie in op de namen van de wereldwezens. En laten jullie degenen die Allah voor jullie geschapen heeft om jullie vrouwen te zijn achter? Nee, jullie zijn een overtredend volk '' ( Qor'aan 26:165-166 )

Homoseksualiteit is zelfs erger dan overspel. De Profeet zei: '' Dood de homoseksueel en degene die het met hem gedaan heeft '' ( een betrouwbare hadith )

De Profeet zei ook: '' Allah vervloekt degene zoals het volk van Lot gedaan heeft ( Het praktiseren van homoseksualiteit ) ( een betrouwbare hadith )

Ibn' Abbas zei ( over de bestraffing van homoseksualiteit ): Hij moet van het hoogste gebouw van de stad afgegooid worden.

Ash-shafi'i zei dat: '' De homoseksueel op dezelfde manier gestraft moet worden als de overspelige. '' En de islamitische geleerden zijn het erover eens dat iedereen die seksuele gemeenschap met zijn slaaf ( mannelijke slaaf ) heeft, gezien moet worden als een misdadige homoseksueel..

16-01-2004, 19:27

Citaat:
Origineel gepost door batata112
dat jij durft er naar toe te gaan....... ben bang dat er een homovirus op zit of zo.kk homootje vraagt hier om respect. die respect moet je vragen wanneer je vriendje je van achteren neemt. vraag hem maar om respect.kkfaget.


ma3a selema
Jah ik moest zien of er een foto bij was of niet waarop ik kon kotsen bij wijze van spreken

16-01-2004, 19:42


kijk ik voeg dit nog toe


voor jou is dit een beproefing..je kunt uit 2 wegen kiezen rechts of links..

als je links gaat dan volg je het pad van de Totale vernietiging en eindig je in de hel.

als je rechts gaat dan volg je het goeie pad...en insha allah kom je dan in het paradijs...

het is aan jou...allah vergeeft.. dus stop met die zonden en keer terug naar allah maar toon eerst berouw..

( ohja aan de overige die reageren op zijn topic kijk we moeten hem helpen niet uitschelden enzz we moeten praten praten en als het niet lukt dan kan het niet )

16-01-2004, 19:51
wajooooooow ik heb net gegeten doe normaal
souf sweettarik
wat wil jij eingelijk Belande In Hemel dan zul je eeuwig pret hebben
of in de Hell dan zul je eeuwig verdoemenis verdienen
Souf je kan gewoon kiezen Moslim=Hemel
Of Homo=Hell
Souf dat gaat nooit samen
je kiest voor Onze Kant De moslims
of de Koeffar jij mag kiezen
wij gaan elkaan niet dwingen
Souf ik zeg
Haal Die shit die Homo seksualiteit weg!!!!
ik was denk ik ook Homo ook nog zo jong wollah ik schaam me er nog over ik was toen 12
ik ben naar een ISlamitische College Amsterdam gegaan
daar heb ik steeds zitten nadenken
nu snap ik het
Verdiep je in de Islam en je zal zelf de antwoord vinden maar ik zeg snel
Want ik denk dat de Dag Des oordeels vlakbij is omdat er oorlog is en gekheid en mensen IK DENK HET miesie het is vlakbij dus mij niet aanvallen
Maar Ik zeg alleen dit
Moslim = Zenna Hemel Paradijs
Homo = Verdoemenis Hell
Moslim+Homo= Hell!!!!!!!!

07-05-2004, 11:32
Sweettarik

Als je die gevoelens hebt moet je die bedwingen, maar die hoef je toch niet openlijk te vertellen. Niemand die het dan weet en dan hoef je ook geen respect af te dwingen.
Tenzij je er trots op bent dat je homo bent en vind dat iedereen het maar moet accepteren. En dat kan niet he!!

Pagina's : [1] 2