Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met je beste/vriend(in)



Pagina's : [1] 2

09-07-2008, 19:42
[ kan dat? Ik bedoel dan echt een goede vriend die van je vorige vriendjes afweet of een meisje die weet wat haar beste vriend in het verleden heeft gedaan en dat hij verliefd was op zijn buurmeisje. Zou je met een gevoel van twijfel het huwelijk in gaan of vergeten en opnieuw beginnen.


En ojah voor de betweters die zeggen ik zou nooit trouwen met een ke7ba die al een vriend heeft gehad pfff give it up want je trouwt namelijk nooit. ]

09-07-2008, 19:44


Dat kan.


Khalid is een goede schrijver.

09-07-2008, 19:46
mn allerbeste relatie ooit, de jongen waar ik waarschijnlijk (inshallah) mee trouw later, is mn beste (mannelijke) vriend. dus ja, het kan.

liefde is vriendschap waar vuur op staat.

09-07-2008, 19:47
Waarom nieet..
Niks mis mee toch.

09-07-2008, 19:47


Waarom niet? By the way, genoeg meiden die nog geen vriendjes hebben gehad en dat zo willen houden.

09-07-2008, 19:50

Citaat door miss_paragirl17:
Waarom nieet..
Niks mis mee toch.


Ahummm.. Ik zwijg!


09-07-2008, 19:52

Citaat door BoraSita:
Dat kan.


Khalid is een goede schrijver.

Khalid is een waanzinnig goede schijver!


Citaat door ISSSARAH:
mn allerbeste relatie ooit, de jongen waar ik waarschijnlijk (inshallah) mee trouw later, is mn beste (mannelijke) vriend. dus ja, het kan.

liefde is vriendschap waar vuur op staat.

Oehh gezellig! Alle geluk toegewenst meid!


Citaat door miss_paragirl17:
Waarom nieet..
Niks mis mee toch.
Vind ik ook niet.

Citaat door Lil_S:
Waarom niet? By the way, genoeg meiden die nog geen vriendjes hebben gehad en dat zo willen houden.

Natuurlijk is dat zo! Ik bedoelde ook niet alle meiden. Ben niet zo een over 1 kam scherende.

09-07-2008, 19:53

Citaat door WitChie,:
Ahummm.. Ik zwijg!



Begin te typen begin.

09-07-2008, 19:59

Citaat door Chida_Nador:
Khalid is een waanzinnig goede schijver!



Ik heb alleen de vliegeraar gelezen.

Bepaalde stukken zag ik gewoon voor me.

09-07-2008, 19:59

Citaat door WitChie,:
Ahummm.. Ik zwijg!



Tsjaaa .

09-07-2008, 20:06
Ik zou 't niet kunnen, ik hou te veel van hem, dat ik geen relatie met hem aan kan gaan.. Bang om hem te kwetsen ofzo.. Stel dat we ruzie krijgen, dan ben ik Hem ook kwijt.. .

09-07-2008, 20:09

Citaat door Mocro_Genius:
Ik zou 't niet kunnen, ik hou te veel van hem, dat ik geen relatie met hem aan kan gaan.. Bang om hem te kwetsen ofzo.. Stel dat we ruzie krijgen, dan ben ik Hem ook kwijt.. .



Ja dat is wel een nadeel. Maar ja elke voordeel kent zijn nadeel he. En niet geschoten is altijd mis.

09-07-2008, 20:10



Citaat door BoraSita:
Ik heb alleen de vliegeraar gelezen.

Bepaalde stukken zag ik gewoon voor me.


Dat is ook een heel mooi boek. Je voelt innerlijke woede he? Die walgelijke regering daar, om van te kotsen. Heb je de verfilming ook gezien?

09-07-2008, 20:10

Citaat door Chida_Nador:
Ja dat is wel een nadeel. Maar ja elke voordeel kent zijn nadeel he. En niet geschoten is altijd mis.

Da's waar.. Maar ja, ik zou 't in ieder geval niet kunnen .

09-07-2008, 20:20

Citaat door Chida_Nador:
Dat is ook een heel mooi boek. Je voelt innerlijke woede he? Die walgelijke regering daar, om van te kotsen. Heb je de verfilming ook gezien?


Nee, boek schijnt beter te zijn.

Pagina's : [1] 2