Bekijk volle/desktop versie : Iran moet ophangen kinderen stoppen



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

10-07-2008, 01:10

Citaat door melkisgoed:
Moet ik dit serieus nemen

We zullen het nooit met elkaar eens zijn. W zullen elkaar blijven beschuldigen en uiteindelijk doodt de mens zichzelf.

Slaap lekker allen.


Ik beschuldig niemand, Melk, zeker jou niet.

Het is heel triest dat dit soort dingen in het Midden Oosten gebeuren. Je ogen er voor sluiten lost niets op.

Welterusten,en slaap lekker.

10-07-2008, 01:10



Citaat door melkisgoed:
Moet ik dit serieus nemen

We zullen het nooit met elkaar eens zijn. W zullen elkaar blijven beschuldigen en uiteindelijk doodt de mens zichzelf.

Slaap lekker allen.


Nee hoor, zoals je ook niet de executies van minderjarigen in Iran serieus hoeft te nemen.

10-07-2008, 01:10

Citaat door Slaz:
Jammer.. moslims behandelen joden goed.. joden moslims niet... hmm.
Ik wist wel dat je door en door slecht was! Je houd wel van théé creme de la creme jodenstreek he!!!

Komt misschien ook omdat ik graag Israel nog eens wil bezoeken dat baken van democratie tussen de droge woestijn barbaren.

10-07-2008, 01:10

Citaat door Aislin:
Ik ben de laatste die dat zal ontkennen, er is hier nog genoeg te doen.
Er loopt ook niet voor niks een draadje tegen child sex tourism.
Al getekend trouwens.........klik link voor het tekenen en verdere info.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2052352

Zowel Iran als Nederland maakt slachtoffers maar hier zijn kinderen die verkracht worden ook daadwerkelijk slachtoffers, in Iran worden zij als daders bestempeld en als volwassenen berecht ook al hebben zij niks misdaan, en daar gaat met name dit draadje over beste MELK.


CNN is bad for you

10-07-2008, 01:12



Citaat door -de_Markies:
Komt misschien ook omdat ik graag Israel nog eens wil bezoeken dat baken van democratie tussen de droge woestijn barbaren.


Mocht ik ooit eens het joodse deel van Palestina (of israel, onder sommigen van ons) zal bezoeken, zal ik dat doen om krav maga te bestuderen

10-07-2008, 01:13

Citaat door melkisgoed:
CNN is bad for you

Islam too.
Ze moesten een stikker op die Koran plakken. kan schaadbaar zijn voor u en uw omgeving........

10-07-2008, 01:14

Citaat door Focus1:
Ik begrijp dat het hele draad doorlezen te veel is, daarom hier nogmaals een door Aislin geplaatste verwijzing naar Khomeini die nu ook in Saoudie Arabie is aangenomen:

Huwelijk en seksuele relatie volgens Khomeini.

Een man kan een jong meisje huwen dat jonger is dan 9 jaar, zelfs als het meisje nog een baby is en borstvoeding krijgt.

De man is echter verboden seks te hebben met een meisje dat jonger is dan 9.

Andere seksuele daden zoals voorspel, wrijven, kussen en anale seks is toegestaan.

Een man die seks heeft met een meisje jonger dan 9 jaar heeft geen misdaad begaan, slechts schennis, mits het meisje niet permanent beschadigd is.

Gadver, walchelijk.
Preken ze dit nouw expres?

10-07-2008, 01:15

Citaat door -de_Markies:
Islam too.
Ze moesten een stikker op die Koran plakken. kan schaadbaar zijn voor u en uw omgeving........


Atheisme is bad for you

10-07-2008, 01:15

Citaat door -de_Markies:
Islam too.
Ze moesten een stikker op die Koran plakken. kan schaadbaar zijn voor u en uw omgeving........

Ja! En dan eronder, signed by the devil

10-07-2008, 01:15

Citaat door melkisgoed:
Mocht ik ooit eens het joodse deel van Palestina (of israel, onder sommigen van ons) zal bezoeken, zal ik dat doen om krav maga te bestuderen

Ik zou graag alle heiligdommen bezoeken (Jeruzalem), joods,moslim en christen, het moet toch iets speciaals zijn? een plaats waar alle religies samenkomen en waar generaties van jonge mensen zich voor hebben doodgevochten ?

10-07-2008, 01:16

Citaat door melkisgoed:
CNN is bad for you


Wat heb ik met cnn te maken?

10-07-2008, 01:16

Citaat door Slaz:
Ja! En dan eronder, signed by the devil

Misschien ooit, signed by humanity.

10-07-2008, 01:17



Citaat door -de_Markies:
Ik zou graag alle heiligdommen bezoeken (Jeruzalem), joods,moslim en christen, het moet toch iets speciaals zijn? een plaats waar alle religies samenkomen en waar generaties van jonge mensen zich voor hebben doodgevochten ?


Ik zou inderdaad ook alle heiligdommen willen bezoeken

Alleen blijf ik uit de buurt van Tel Aviv...

Maar krav maga heeft mijn interesse laatste tijd. Zelfverdedigingskunst uit Israel en wordt gebruikt door vele legers, lekker knokken without rulessss

10-07-2008, 01:17

Citaat door melkisgoed:
CNN is bad for you


Je bent geen moslim omdat je de sharia veracht, sex met meisjes van 9 jaar mag vieze kafier. En omdat je ze mag n.euken op die leeftijd geldt ook het volwassenrecht, doodstraf valt daar dus ook onder. Brand in de hel zondaar dat je je eigen geschriften en wetten veracht.

10-07-2008, 01:18

Citaat door melkisgoed:
Atheisme is bad for you

Allah made me an Atheist.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29