Bekijk volle/desktop versie : Ik Heb Gehoord Dat In De Koran Staat Dat Een Man Zijn Vrouw 1 Keer Mag Slaan....???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

09-07-2008, 14:44


................Klopt Dit???





09-07-2008, 14:47


Ja als ze ongehoorzaam is mag hij haar slaan. Een vrouw moet de man gehoorzamen.

Tegenwoordig is het gelukkig andersom

09-07-2008, 14:49
http://www.abubakker.nl/0706-nogmaals_slaan.htm

09-07-2008, 14:49
De man mag een corrigerende tik geven en dat is met een stok niet groter dan 15 cm en vanuit de pols.

Dus met andere woorden een zielig klein tikje!

09-07-2008, 14:49



Citaat door Maryam1983:
Ja als ze ongehoorzaam is mag hij haar slaan. Een vrouw moet de man gehoorzamen.

Tegenwoordig is het gelukkig andersom



heb jij soms een nieuwe koraan uitgebracht

09-07-2008, 15:08

Citaat door Bourin:
De man mag een corrigerende tik geven en dat is met een stok niet groter dan 15 cm en vanuit de pols.

Dus met andere woorden een zielig klein tikje!




En waar heb jij deze wijsheid vandaan ???



Ik heb never nooit niet ergens gelezen dat je je vrouw mag slaan met een stok die niet groter is dan 15 cm.

Enige wat mag is dat als je haar "slaat" dat dit dan niet harder mag zijn dan het "slaan" met een aantal grassprietjes. (dus een handjevol grassprietjes en dat je haar daarmee slaat). Het woord slaan is dus gewoon veel te zwaar beladen dan datgene wat werkelijk mag. Er is niet eens sprake van een tikje geven.

09-07-2008, 15:08
Ja wat is het nou, wel of niet? Ik ben niet iemand die zich laat intimideren, maar mocht ik ooit een mep krijgen van een man, gaat er bij mij een knopje om en gaat die 9MM. met geluidsdemper onder mijn matras toch nog ergens voor dienen

Maar ja, als het in de Koran staat, zal ik toch moeten veranderen en die 9 MM. moeten verkopen..

Staat er ook ergens in de Koran dat de vrouw mag terugslaan als zelfverdediging??





09-07-2008, 15:09
Waar heb je dat gehoord?

Tv is geen betrouwbare bron hoor!

09-07-2008, 15:18

Citaat door Nawal_81:
Ja wat is het nou, wel of niet? Ik ben niet iemand die zich laat intimideren, maar mocht ik ooit een mep krijgen van een man, gaat er bij mij een knopje om en gaat die 9MM. met geluidsdemper onder mijn matras toch nog ergens voor dienen

Maar ja, als het in de Koran staat, zal ik toch moeten veranderen en die 9 MM. moeten verkopen..

Staat er ook ergens in de Koran dat de vrouw mag terugslaan als zelfverdediging??





!

09-07-2008, 15:20

Citaat door Nawal_81:
Ja wat is het nou, wel of niet? Ik ben niet iemand die zich laat intimideren, maar mocht ik ooit een mep krijgen van een man, gaat er bij mij een knopje om en gaat die 9MM. met geluidsdemper onder mijn matras toch nog ergens voor dienen

Maar ja, als het in de Koran staat, zal ik toch moeten veranderen en die 9 MM. moeten verkopen..

Staat er ook ergens in de Koran dat de vrouw mag terugslaan als zelfverdediging??



btw als je die 9mm. wilt verkopen dan ken ik nog een koper





wuahahha ik ga stuk hier! !

09-07-2008, 15:23
ja slaan mag als de vrouw ongehoorzaam is anders mag het niet.
en slaan bedoel ik niet met mishandelen maar een tikje!

09-07-2008, 15:26

Citaat door Nawal_81:
Ja wat is het nou, wel of niet? Ik ben niet iemand die zich laat intimideren, maar mocht ik ooit een mep krijgen van een man, gaat er bij mij een knopje om en gaat die 9MM. met geluidsdemper onder mijn matras toch nog ergens voor dienen

Maar ja, als het in de Koran staat, zal ik toch moeten veranderen en die 9 MM. moeten verkopen..

Staat er ook ergens in de Koran dat de vrouw mag terugslaan als zelfverdediging??







Nogmaals het slaan zoals in de Koran wordt besproken is niet te vergelijken met het slaan waar wij als mens direct aan denken.

Ipv een 9 mm aan te schaffen had je beter wat meer je best kunnen doen om de Koran te kopen en te bestuderen.

09-07-2008, 15:26



Citaat door Nawal_81:
Ja wat is het nou, wel of niet? Ik ben niet iemand die zich laat intimideren, maar mocht ik ooit een mep krijgen van een man, gaat er bij mij een knopje om en gaat die 9MM. met geluidsdemper onder mijn matras toch nog ergens voor dienen

Maar ja, als het in de Koran staat, zal ik toch moeten veranderen en die 9 MM. moeten verkopen..

Staat er ook ergens in de Koran dat de vrouw mag terugslaan als zelfverdediging??







btw als je die 9mm. nog wilt verkopen dan ken ik nog wel iemand

09-07-2008, 15:27

Citaat door Nawal_81:
Ja wat is het nou, wel of niet? Ik ben niet iemand die zich laat intimideren, maar mocht ik ooit een mep krijgen van een man, gaat er bij mij een knopje om en gaat die 9MM. met geluidsdemper onder mijn matras toch nog ergens voor dienen

Maar ja, als het in de Koran staat, zal ik toch moeten veranderen en die 9 MM. moeten verkopen..

Staat er ook ergens in de Koran dat de vrouw mag terugslaan als zelfverdediging??







09-07-2008, 15:28

Citaat door GeenLeven:
Nogmaals het slaan zoals in de Koran wordt besproken is niet te vergelijken met het slaan waar wij als mens direct aan denken.

Ipv een 9 mm aan te schaffen had je beter wat meer je best kunnen doen om de Koran te kopen en te bestuderen.



niet iedereen kan de Koran lezen en de meeste vertalingen ervan kloppen maar voor 90% dus niet helemaal betrouwbaar


ps. een 9mm kan geen kwaad, kwou dat ik r ook 1 had

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6