Bekijk volle/desktop versie : Help Een Jonge Meid Haar Zicht Op De Toekomst Niet te Verliezen..!!



09-07-2008, 13:55
Help Deze Jonge Meid Haar Zicht op de Toekomst niet te verliezen..!!

Met een Klein Beetje Help je Haar al Heel Veel..!!

Allah (SWT) Zal Jullie Hiervoor Belonen Insha'Allah..!!

http://sennanour.come2me.nl/

09-07-2008, 19:56


SomeBody..??




AnyBody??

13-07-2008, 18:48
Come On People..!!

14-07-2008, 09:43
Up, Khair Inshallah!!!

14-07-2008, 21:18



Citaat door Honesty:
Up, Khair Inshallah!!!


Insha Allah.. (ThnQs)



Up

Up

Up..!!

17-07-2008, 19:57
Up ..!!

Is Everybody On Vacation Or What??

19-07-2008, 10:04
Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up UpUp Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up UpUp Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up Up

19-07-2008, 22:54
Tot slot
RP is een ernstige oogziekte, die op dit moment niet genezen kan worden. Over het algemeen gaat het om een zeer langzame verslechtering, waaraan men zich vaak goed aanpast. De onzekerheid over het beloop is echter moeilijk te aanvaarden. Het heeft echter geen zin, u af te vragen óf en zo ja, wanneer u blind zult worden. Hopelijk wordt u dit niet. Probeert u zich te richten op de dingen die u wèl kunt, bezig te zijn met vandaag en minder met morgen.

20-07-2008, 18:19

Citaat door Camellia:
Tot slot
RP is een ernstige oogziekte, die op dit moment niet genezen kan worden. Over het algemeen gaat het om een zeer langzame verslechtering, waaraan men zich vaak goed aanpast. De onzekerheid over het beloop is echter moeilijk te aanvaarden. Het heeft echter geen zin, u af te vragen óf en zo ja, wanneer u blind zult worden. Hopelijk wordt u dit niet. Probeert u zich te richten op de dingen die u wèl kunt, bezig te zijn met vandaag en minder met morgen.


Jammer genoeg kan het niet helemaal genezen worden..
Maar het kan wel vertraagt / gestopt worden..
Het doel van alles is dat het meisje haar zicht blijft houden, en alle nare gevolgen probeert te voorkomen..

UP UP UP..!!

06-10-2008, 23:36
Halloaa..??

06-10-2008, 23:43
10.000 euro?

Ik zal zeker inshallah wat geld doneren voor lieve Senna.

Heftig.

Heb je het op alle rubrieken geplaats???

11-10-2008, 00:56

Citaat door DiepOngelukkig:
10.000 euro?

Ik zal zeker inshallah wat geld doneren voor lieve Senna.

Heftig.

Heb je het op alle rubrieken geplaats???



Het is op een paar rubrieken geplaaatst,, en op sommige verwijderd..

Maaar het zal heeel erg gewaardeerd worden..

Moge Allah je belonen daarvoor.. inshaAllah..

03-11-2008, 23:14


up voor senna zal kijken wat ik kan missen en de link door mailen naar vrienden,familie en collega's.

ghair inchallah