Bekijk volle/desktop versie : HAHAHA wollah sommige spelers en trainer doen grappig



08-07-2008, 22:00
haha zoveel slijmen tijdens presentatie om de baan te behouden

lees leees...



Scolari: ‘Ik wil alle competities winnen’
Geschreven op dinsdag, 8 juli om 15:10

Voor het eerst sinds zijn aantreden als manager van Chelsea spreekt Luis Felipe Scolari zich uit over zijn verwachtingen bij de Londense club. “We gaan ons best doen om met Chelsea alle competities te winnen.”

Scolari geeft op de officiële website van de club aan de job bij The Blues als een uitdaging te zien. “Chelsea is één van de beste teams in de wereld, de club geeft mij de kans om te winnen. Want daarvoor ben ik gekomen, om te winnen. Dat is de normaalste zaak van de wereld.”

De afgelopen jaren begaf de 59-jarige Braziliaan zich niet op het gebied van clubtrainer, maar coachte hij achtereenvolgens de nationale elftallen van Brazilië en Portugal. In de Engelse Premier League, doorgaans aangeschreven als één van de zwaarste en aantrekkelijkste competities ter wereld, werkte de ervaren oefenmeester echter nog niet.

Toch maakt hij zich geen zorgen. “Bij Chelsea werkt een technische staf die mij kan voorzien van alle benodigde informatie over andere clubs, spelers en al het andere dat ik nodig heb. Ik zie mezelf niet als The Special One, ik ben slechts speciaal voor mijn familie en vrienden." Over het al dan niet aanblijven van Frank Lampard en Didier Drogba is Scolari kort: “Frank heeft me gezegd graag te willen blijven, tegen Didier heb ik gezegd wat ik van hem verwacht voor komend seizoen – het was een goed gesprek.”

Over het te spelen systeem binnen de ploeg, die vorig seizoen zowel het kampioenschap als de Champions League op het laatste moment verloor, kon de Braziliaan nog geen voorspellingen doen. “Ik moet de spelers eerst beter leren kennen voordat ik verdere plannen kan ontwikkelen. Spelers in Engeland verschillend van die in Portugal en Brazilië. Na een maand kan ik daar meer over zeggen