Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gucci tassen waar te koop ???



08-07-2008, 20:53
Wie weet waar je gucci tassen kan kopen ?!

08-07-2008, 21:11


Gucci store Amsterdam..

Tenminste.. als je de ECHTE bedoeld..

Neppe komen uit turkye.. , ik weet dus ook niet waar je ze kunt halen. Tenzij je er een retourtje turkia voor over hebt..

08-07-2008, 21:20
In de PC in Amsterdam

08-07-2008, 21:24

Citaat door lady sarah:
Gucci store Amsterdam..

Tenminste.. als je de ECHTE bedoeld..

Neppe komen uit turkye.. , ik weet dus ook niet waar je ze kunt halen. Tenzij je er een retourtje turkia voor over hebt..


Weet jij misschien wat de adres precies is en telefoon nummer ?

08-07-2008, 21:34


Heb je ook een winkel in rotterdam waar je gucci tassen kan kopen......

08-07-2008, 22:10
jah ik heb er een gezien bij shoeballoe in rotterdam was echt mooi hij was 500euroo was best wel een grote tas ik heb er oook pas een gekocht in dubai dacht dat ze daar wat goedkoper waren NOU DUS NIET WAT DUURDER NOG OOK WEL!!

08-07-2008, 22:11
Moet ik alles voorkauwen? Google en je weet waar je overal ter wereld Gucci kunt vinden laat staan in NL..

Good luck, especially with the prices

08-07-2008, 22:14

Citaat door sneeuwwitje010:
jah ik heb er een gezien bij shoeballoe in rotterdam was echt mooi hij was 500euroo was best wel een grote tas ik heb er oook pas een gekocht in dubai dacht dat ze daar wat goedkoper waren NOU DUS NIET WAT DUURDER NOG OOK WEL!!


Há dat dacht ik ook toen ik naar Dubai ging.. ik had ruimte overgelaten in mijn koffer voor allerlei merkkleding enzo.. NOT.

Merkkleding plakte niet aan me aangezien het duurder was dan hier. Ik had wel kleding gekocht van de Promod.. ook wel prijzig.. terwijl het geen merk is etc. (Wat me verbaasde was dat ze in dubai zelfs een Brantano hebben!! (UGLY))

08-07-2008, 22:37

Citaat door lady sarah:
Moet ik alles voorkauwen? Google en je weet waar je overal ter wereld Gucci kunt vinden laat staan in NL..

Good luck, especially with the prices


Ja zo hoef ik geen moeite te doen

Nee hoor just joking

Maar ik had al gegoogled voor dat ik het aan je zou gaan vragen maarrr niet echt iets gevonden maar ik ga wel door googelen

Ennuh I know about the prices maar ach als je echt iets graag wil moet je maar gewoon ff je ogen dicht doen bij het pinnen
No just joking ik kan het mij gelukkig veroorloven hmdl

Alleen wat ik wel moet zeggen is dat je volgens mij tegenwoordig niet eens echt goed kan zien of het nou nep of echt is die turken en chinesen kunnen tegenwoordig zo goed namaken damn !!!

08-07-2008, 22:38
Trouwens is het in Italie dan wel goedkoper aangezien het uit Italie komt !!!

09-07-2008, 00:17

Citaat door PERFECTsionista:
Ja zo hoef ik geen moeite te doen

Nee hoor just joking

Maar ik had al gegoogled voor dat ik het aan je zou gaan vragen maarrr niet echt iets gevonden maar ik ga wel door googelen

Ennuh I know about the prices maar ach als je echt iets graag wil moet je maar gewoon ff je ogen dicht doen bij het pinnen
No just joking ik kan het mij gelukkig veroorloven hmdl

Alleen wat ik wel moet zeggen is dat je volgens mij tegenwoordig niet eens echt goed kan zien of het nou nep of echt is die turken en chinesen kunnen tegenwoordig zo goed namaken damn !!!


Tja.. Namaak van Gucci tassen daar wordt je inderdaad mee doodgegooid!

Als je dan toch voor een echte gaat, ga dan voor een mooie Marc Jacobs of een Jimmy Choo.. Allebei te koop op de P.C. Hooftstraat Amsterdam. Bij de Shoebaloo. Daar in de straat heb je overigens ook Gucci zitten. Succes!

11-07-2008, 20:06

Citaat door PERFECTsionista:
Ja zo hoef ik geen moeite te doen

Nee hoor just joking

Maar ik had al gegoogled voor dat ik het aan je zou gaan vragen maarrr niet echt iets gevonden maar ik ga wel door googelen

Ennuh I know about the prices maar ach als je echt iets graag wil moet je maar gewoon ff je ogen dicht doen bij het pinnen
[COLOR="Red"]No just joking ik kan het mij gelukkig veroorloven hmdl

Alleen wat ik wel moet zeggen is dat je volgens mij tegenwoordig niet eens echt goed kan zien of het nou nep of echt is die turken en chinesen kunnen tegenwoordig zo goed namaken damn !!![/COLOR]


Okay.

Maar citeer eens even het stukje tekst waarin ik zeg dat je 't je niet kunt veroorloven?

Ik raad het je ten zeerste af een echte Gucci tas te kopen (en al hélémaal een neppe). Je ziet het verschil niet tussen nep en echt, de wijfen die het je misgunnen zullen zeggen dat hij nep is al beweer je het tegengestelde.. (en geloof me ik weet hoe misselijkmakend dat is) maar ach misschien komt het omdat ik niet zo'n tassenfreak ben.. ik heb weer belachelijk veel geld over voor andere dingen die jij weer als 'nutteloos' kunt zien.

Good luck.. plaats een plaatje voor t geval dat je mijn advies niet hebt opgevolgd

04-01-2010, 17:44


Weet iemand hoe duur die buideltasjes zijn van Gucci.en of die ergens verkrijgbaar zijn in Rotterdam

04-01-2010, 19:53
Ik heb mijn Gucci tas in Ceasar in Rotterdam gehaald.

04-01-2010, 20:34
Ik zoek zo een speedy model. Maar ze zijn bijna overal uitverkocht.
Hij valt ook best mee qua prijs 'voor een gucci dan'.
Hij is 400 euro.