Bekijk volle/desktop versie : Sommige mensen zijn gewoon jammerlijk



Pagina's : [1] 2

08-07-2008, 19:32
Ik probeerde vandaag me vriendins'zusje te leren hoe je moet file-parkeren, achteruit inparkeren etc. We waren in een drukke winkelstraat voor een stoplicht, en ook daar moet je leren parkeren.
Het wilde haar niet echt lukken omdat het nogal druk was, en bovendien regende het zo hard dat ze niks bijna zag. Ik greep expres niet in want ze moet het zelf leren.
Het duurde een tijdje, en ondertussen waren 2 van die sjonnies zich kostelijk aan het vermaken, lol dat ze hadden en maar schreeuwen dat ze niet achteruit kan rijden, ze lagen helemaal dubbel, terwijl een Marokkaanse man heel kwaad gebaarde dat ze sneller moet draaien.

Het was maar dat het zo hard regende, anders was ik wel uitgestapt om ze een knal voor die lachende smoel te geven. Ik erger me dood aan zulke gasten.

08-07-2008, 19:48


hahahah toen ik nog lessen nam kreeg ik vaak van die handgebaren van geirriteerde automobilisten.

08-07-2008, 19:54
ACh ik moest dat doen toen ik pas mijn rijbewijs had en het was in RUE DE BRABANT en je kent die straten vast wel daar

gelukkig had ik een hele wijze vriendin naast me zitten. ze zei; doe je ding, neem je tijd en trek je nergens wat van aan.

die passat stationwagen heb ik erin geparkeerd hoor

08-07-2008, 19:55
Vrouwen horen ook niet achter het stuur wallah.

Wij vrouwen zijn een schande voor de samenleving.

08-07-2008, 19:59



Citaat door IkBennNadina:
Vrouwen horen ook niet achter het stuur wallah.

Wij vrouwen zijn een schande voor de samenleving.



spreek voor jezelf wil je

08-07-2008, 20:04
Ja wij namen ook alle tijd, want ík heb echt schijt gekregen aan automobilisten. Heb zelf ook vaak moeten wachten voor ze.

Maar dat meisje was al zo onzeker, die sukkels hadden echt klappen moeten krijgen, dan kon ik ook zo hard uitlachen.

08-07-2008, 20:04

Citaat door paradijs79:
spreek voor jezelf wil je




En voor jou, en voor iedere vrouw die za3ma auto rijdt.

Schande, schande, schande.


Wallah ik schaam me soms dood als ik achter het stuur zit, en ik doe iets fout, en dan zie je al die mannen met een schuddend hoofd naar je kijken..kapot erg.

08-07-2008, 20:07

Citaat door IkBennNadina:
En voor jou, en voor iedere vrouw die za3ma auto rijdt.

Schande, schande, schande.


Wallah ik schaam me soms dood als ik achter het stuur zit, en ik doe iets fout, en dan zie je al die mannen met een schuddend hoofd naar je kijken..kapot erg.

Merra thegseth ada7keth, moet je in Marokko voor een opstopping zorgen, miljoen red3aweth tegen je aan

08-07-2008, 20:08

Citaat door IkBennNadina:
En voor jou, en voor iedere vrouw die za3ma auto rijdt.

Schande, schande, schande.


Wallah ik schaam me soms dood als ik achter het stuur zit, en ik doe iets fout, en dan zie je al die mannen met een schuddend hoofd naar je kijken..kapot erg.


en jij bent blijkbaar ook zo onzeker in het verkeer, die gasten merken het geeneens op als je een foutje maakt tenzij het wel een heele groffe fout was

08-07-2008, 20:13

Citaat door Shinny:
en jij bent blijkbaar ook zo onzeker in het verkeer, die gasten merken het geeneens op als je een foutje maakt tenzij het wel een heele groffe fout was




Vandaag stond ik bijv voor het stoplicht, en terwijl hij nog rood was trok ik op en wilde ik wegrijden, totdat ik die andere autos van links zag komen, en een brommer die zich een hoedje schrok..
Ik weet niet waarom ik dacht dat die groen was..


Tuurlijk ben ik onzeker, mij zul je noooooooit zien file parkeren, ik blijf net zolang rondjes rijden tot ik 2 lege parkeervakken tegenkom.
File parkeren

08-07-2008, 20:15
Sommige mannen kunnen ook niet goed rijden ..

08-07-2008, 20:16

Citaat door dolfijn1977:
Sommige mannen kunnen ook niet goed rijden ..



Mannen kunnen alles a dolfijn, alles.

wij kunnen niks.

08-07-2008, 20:18


Hoe een vrouw al achter het stuur zit is een schande op zich, ze heeft die stuur met 2 stevige handen beeet, en haar gezicht komt zo door die voorruit uit.

08-07-2008, 20:19

Citaat door IkBennNadina:
Vandaag stond ik bijv voor het stoplicht, en terwijl hij nog rood was trok ik op en wilde ik wegrijden, totdat ik die andere autos van links zag komen, en een brommer die zich een hoedje schrok..
Ik weet niet waarom ik dacht dat die groen was..


Tuurlijk ben ik onzeker, mij zul je noooooooit zien file parkeren, ik blijf net zolang rondjes rijden tot ik 2 lege parkeervakken tegenkom.
File parkeren


hier heb ik zo hard om moeten lachen, 20000 rondjes maken benzine bijna op, voor een dubbele parkeervak

08-07-2008, 20:22

Citaat door IkBennNadina:
Hoe een vrouw al achter het stuur zit is een schande op zich, ze heeft die stuur met 2 stevige handen beeet, en haar gezicht komt zo door die voorruit uit.


OMG je hebt me echt laten lachen vooral over rondjes maken tot je parkeervakken/plaatsen vind..

Pagina's : [1] 2