Bekijk volle/desktop versie : Pedo's verkrachten 11 jarig meisje



Pagina's : [1] 2 3 4

15-01-2004, 12:13
Zondag 4 januari hebben twee mannen een 11-jarige meisje misbruikt in het Jan van Zutphenplantsoen (Osdorp).
Het meisje stapte om 9.30 uur op de Pieter Calandlaan in lijn 1. De mannen stapten hier ook in. Bij Hoekenes, een halte verder, stapten het meisje en de mannen uit. Ze werd gevolgd, lastig gevallen, bedreigd en gedwongen mee te lopen. Ze liepen via de Bart Poesiatstraat naar het plantsoen, waar het meisje seksueel werd misbruikt.

De politie is op zoek naar getuigen, met name mensen die de mannen en het meisje hebben zien lopen. Zij kunnen bellen met (020) 559 33 00.





15-01-2004, 12:22


Gadverdamme!!!! Oh daar kan ik echt misselijk van worden!!!!

Een 11-jarige, een Klein KIND for crying out loud!!!!!!

Castreren die hap!!

15-01-2004, 12:32
wat denk je dat je grappig bent of zo sukkel. dit is ernstig

15-01-2004, 12:47
tfoe a3la mgarba die gans dejmen hna fe osdorp allah je na3l li ma kej 7sem!!

15-01-2004, 12:50


Ik had het gelezen , word je niet echt vrolijk van , die jas die die gast met die pet op heb , zo een jas heb ik ook
Maar ik draag nooit petjes

oh ja , aanranden is niet hetzelfde als verkrachting hoor , niet dat het nu minder erg is ,maar toch

15-01-2004, 12:51
Sexueel misbruik = verkrachting

Internet is denk toch een goed medium . Hopelijk weet iemand wie dit zijn en kunnen ze zo achter slot en grendel.

15-01-2004, 12:52

Citaat:
Origineel gepost door DonAgewan
Sexueel misbruik = verkrachting
Ik doelde op de kop van dit artikel

Kanker pedo's randen 11 jarig meisje aan

15-01-2004, 12:54

Citaat:
Origineel gepost door Khanoussi
Ik doelde op de kop van dit artikel

Kanker pedo's randen 11 jarig meisje aan
ik was een beetje erg toen ik dit had gelezen vandaar die engen ziekte.

15-01-2004, 13:28

Citaat:
Origineel gepost door KohiNoor
Nou dit is echt niet normaal!!! Dat arme meisje!! En waarom vallen die jongens op een kind van pas 11 jaar?? Ik ben het met Jebli eens,pleur er maar een bountyhunter op af (En daarna een huurmoordenaar)
iedere straf is te weinig voor deze uitschot

15-01-2004, 13:52
Nou, de Moderator heeft gelijk: verkrachten is seksueel misbruik, dus grensoverschrijdend handelen zonder respect voor de lichamelijk integriteit.

Aanranden is eigenlijk overvallen maar wordt gebruikt bij oneerbaar betasten, bestelen, maar vooral lichamelijk betasten. Overigens wordt aanranden door vrouwen vaak als bijzonder traumatisch ervaren.

Ik vind het gebruik van het woord "kanker" wel begrijpelijk gelet op de woede en verontwaardiging van de plaatser, maar beter is een ander woord te zoeken dat aangeeft hoe boos je bent.

Daders moeten gepakt, straf en onderzoek waarom ze niet met meisjes van eigen leeftijd leuk kunnen chansen en versieren.

Knap dat je die foto's erop hebt gekregen. Camera's in bus en tram is toch geen slecht idee.

Scottie.

15-01-2004, 14:01

Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, de Moderator heeft gelijk: verkrachten is seksueel misbruik, dus grensoverschrijdend handelen zonder respect voor de lichamelijk integriteit.

Aanranden is eigenlijk overvallen maar wordt gebruikt bij oneerbaar betasten, bestelen, maar vooral lichamelijk betasten. Overigens wordt aanranden door vrouwen vaak als bijzonder traumatisch ervaren.

Ik vind het gebruik van het woord "kanker" wel begrijpelijk gelet op de woede en verontwaardiging van de plaatser, maar beter is een ander woord te zoeken dat aangeeft hoe boos je bent.

Daders moeten gepakt, straf en onderzoek waarom ze niet met meisjes van eigen leeftijd leuk kunnen chansen en versieren.

Knap dat je die foto's erop hebt gekregen. Camera's in bus en tram is toch geen slecht idee.

Scottie.
waarom ze geen vrouw kunnen versieren beit mij hut . niks vragen heb je het gedaan? ja? ok hier vangen op zijn smoel

psychologen gaan toch alleen zeggen ja zielige mannen enzo komen ze er 4 jaar later uit gaan ze weer op kinderlokkerspad.

15-01-2004, 16:03
damn... 11 jarige meisje hoe ziek kan je zijn.... als ik de kans zou hebben om hun te straffen ikk zou zeker een hond hun ballen en pik aflaten bijten en dan rustig hun eigen ding laten opeten.... oww ik krijg focking kippenvel man damn doe echt effe normaal man dit is echt triest dat zulke dingen gewoon gebeuren echt triest....

15-01-2004, 16:46


Vreselijk... je kan dus als 11 jarige nie eens veilig op straat lopen

15-01-2004, 16:50
[QUOTE]Origineel gepost door Grover
[B]Zondag 4 januari hebben twee mannen een 11-jarige meisje misbruikt in het Jan van Zutphenplantsoen (Osdorp).
Het meisje stapte om 9.30 uur op de Pieter Calandlaan in lijn 1. De mannen stapten hier ook in. Bij Hoekenes, een halte verder, stapten het meisje en de mannen uit. Ze werd gevolgd, lastig gevallen, bedreigd en gedwongen mee te lopen. Ze liepen via de Bart Poesiatstraat naar het plantsoen, waar het meisje seksueel werd misbruikt.

De politie is op zoek naar getuigen, met name mensen die de mannen en het meisje hebben zien lopen. Zij kunnen bellen met (020) 559 33 00.




Verschrikkelijk gatverdamme ...........
geen woorden voro :traan2:

15-01-2004, 17:00
wayow deze mensen hebben zo een harde pakslaag nodig... niet normaal gewoon!!!! tfoe! tfoe!

De individuele beeld vorming -wat haast een collectieve beeld wordt- over ''de marokanen'' verslechtert door zulke honden met de seconde!!!

wullah dit is flippe!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4