Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden met een mini me van je man.



Pagina's : [1] 2

08-07-2008, 13:36
Mijn vriendin is pas gescheiden. Ze heeft een zoontje die sprekend op haar exman lijkt. Haar ex haat ze en vindt ze een lelijke loser en haar zoon is haar alles en is het mooiste kindje van de wereld. Apart is dat hé?

08-07-2008, 13:39



Citaat door Fancy_Face:
Hoe kan ze nou haar exman haten?
Ze waren getrouwd en hebben een kind samen


ik ben ook gescheiden en heb kinderen die op hem lijken...ik vind dat niet erg en ik haat mijn ex niet.

08-07-2008, 13:39

Citaat door Fancy_Face:
Hoe kan ze nou haar exman haten?
Ze waren getrouwd en hebben een kind samen


Problemen, klappen, advocaten voor bezoeksregeling en alimentatie, gescheld etc etc etc. Ze heeft hem zelfs als 'homo' in haar telefoon. Zie je het voor je: homo belt....

She hates him en is nog zacht uitgedrukt.

08-07-2008, 13:39
Ja, als je het zo bekijkt is het wel apart ja..

Maar denk ook doordat het komt omdat ze een heel ander gevoel heeft tegenover haar zoontje.. dat los staat van haar man...

08-07-2008, 13:40



Citaat door Ninoesh:
Problemen, klappen, advocaten voor bezoeksregeling en alimentatie, gescheld etc etc etc. Ze heeft hem zelfs als 'homo' in haar telefoon. Zie je het voor je: homo belt....

She hates him en is nog zacht uitgedrukt.



08-07-2008, 13:41

Citaat door Ninoesh:
Problemen, klappen, advocaten voor bezoeksregeling en alimentatie, gescheld etc etc etc. Ze heeft hem zelfs als 'homo' in haar telefoon. Zie je het voor je: homo belt....

She hates him en is nog zacht uitgedrukt.



je mag niemand haten als je zelf moslima noemt...ze geeft hem alleen hasnaat

08-07-2008, 13:41

Citaat door Ninoesh:
Mijn vriendin is pas gescheiden. Ze heeft een zoontje die sprekend op haar exman lijkt. Haar ex haat ze en vindt ze een lelijke loser en haar zoon is haar alles en is het mooiste kindje van de wereld. Apart is dat hé?



moeschkiela

08-07-2008, 13:43
Wrm is dit raar? Moet ze dan haar zoontje haten omdat ze haar man haat?

08-07-2008, 13:44
Is een gevoel die je niet kunt controleren. Wat hij haar heeft geflikt is niet niks en ik kan het begrijpen.

08-07-2008, 13:46

Citaat door Ninoesh:
Mijn vriendin is pas gescheiden. Ze heeft een zoontje die sprekend op haar exman lijkt. Haar ex haat ze en vindt ze een lelijke loser en haar zoon is haar alles en is het mooiste kindje van de wereld. Apart is dat hé?



Ik ken dat gevoel, het is geen haat naar hem maar ze haat de dingen die hij haar heeft aangedaan.

08-07-2008, 13:47

Citaat door insaf18:
Wrm is dit raar? Moet ze dan haar zoontje haten omdat ze haar man haat?


Waarom niet andersom? Houden van haar man zoals ze van haar zoon houdt

08-07-2008, 13:52

Citaat door Ninoesh:
Mijn vriendin is pas gescheiden. Ze heeft een zoontje die sprekend op haar exman lijkt. Haar ex haat ze en vindt ze een lelijke loser en haar zoon is haar alles en is het mooiste kindje van de wereld. Apart is dat hé?


Ik kan het wel begrijpen. Naar haar zoontje toe heeft ze hele andere gevoelens dan naar haar ex man toe.

08-07-2008, 14:12



Citaat door doenja_18:
Maar je kunt je kind toch niet vergelijken met je man of ex man !!!!!!!!

Je eigen vlees en bloed!! 9 mnd gedragen, nachte niet geslapen etc.


Is ook niet te vergelijken, alleen is het apart dat je ex een lelijkerd vindt en je zoon die er sprekend op lijkt een knapperd.
Gisteren keek ze haar zoontje aan en zegt ze: Weldie wa3er, shoefi die blik in zijn ogen en hoe die kijkt, ik zo hij lijkt sprekend op zijn vader, zelfs die blik. Zegt ze nee soektie zijn vader is een lelijkerd

Maar zoals senna zei: Is meer wat hij heeft geflikt.

08-07-2008, 14:14

Citaat door Ninoesh:
Problemen, klappen, advocaten voor bezoeksregeling en alimentatie, gescheld etc etc etc. Ze heeft hem zelfs als 'homo' in haar telefoon. Zie je het voor je: homo belt....

She hates him en is nog zacht uitgedrukt.





Ik kan het me hééél goed voorstellen!!

En mensen die hassanaats en haten mag niet erbij halen... dat weten we ALLEMAAL!! Maar zulke dingen heb je nu eenmaal niet in de hand.. en bovendien.. haar mond kan wel uitbrengen: ik haat hem niet , maar dat is iets wat je voelt, woede misschien wel gewoon... rabbi kbier!

Almhoem.. kindje lijkt op man... tsja.. meestal zien anderen dat wel, maar jijzelf niet hè... zo zeggen ze ook dat mijn zus en ik als 2 druppels water op elkaar lijken, terwijl wij het als een wereld van verschil zien!! haha

08-07-2008, 14:16

Citaat door aboebakkr:
Nog meer redenen dat ik nooit een Marokkaanse wijf zou trouwen.
3auwed red jullie reet door te zeggen dat die sloerie geen Marokkaan is.

Wallah ma jullie zijn wat waard



En vertel, wat is jouw probleem?

Pagina's : [1] 2