Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Meiden!!Vraagje



08-07-2008, 13:31
[ Als jullie douchen en gwn heel de dag thuis blijven, dus je gaat niet naar school of boodschappen doen..smeren jullie je in met een dagcreme???
Ik betwijfel dat om te doen tot nu toe doe ik dat elke dag wnr k gwn thuis blijf maar k bedoel me huid heeft ook rust nodig en dat kan niet als k een gram creme op smeer heb nog al een agressiefe huid onrustig dus.
Heeft iemand raad voor me haha wel blijven doen of niet doen???Want uitlaatgassen benzine geur enz heb je niet binne in huis???]

08-07-2008, 13:33


maar het is gewoon goed voor je huid schat!
dagcreme en goede reiniging ook al zit je thuis is goed voor je huid!

08-07-2008, 13:55
ik doe dat wel.. anders trekt mijn huid zo is irri

08-07-2008, 14:04
goede reiniging kan ik begrijpen dat doe ik ook elke ochtend en avonds en me rodol[wassing voor het gebed]
maar ik heb gemerkt dat me huid na lange tijd gwn te vettig is en er mee-eters ontstaan k gebruik de slakkencreme
en heb een vettige huid met sommige droge plekken ik heb me niet inegsmeerd omdat tja om 5 uur doe ik toch weer de wassing is me creme er toch weer van afgewasse alsjullie me begrijpen ahha
k kan gwn echt niet wachten tot ik onder de zon zit he geen reiniging geen creme niks welloe

08-07-2008, 14:05


hallo meis

ik begrijp je wel hoor Ik heb het ook dat ik soms echt denk 24 uur met een creme dan nog de nachtcreme?Is dat niet allemaal te veel denk ik dan?Het is goed voor rimpels heb ik gemerkt maar alsje last hebt van onzuvierheden waar ik heel last van heb dnek k dat je je huid ook rust moet geven zonder dagcreme als jede geleegnheid er voor hebt . Maar zodra je buiten komt wel een dagcremes meren