Bekijk volle/desktop versie : een goede vriend van ander geslacht



08-07-2008, 13:02
wie kan heel goed met iemand van het ander geslacht praten of heeft een leuke vriendschappelijke band ermee ..........sommigen noemen dat een platonische liefde.........kan dat wel......als ik het mij goed herinner heeft zelfs diegene naar wie deze liefde genoemd is ,een van zijn personages laten zeggen;je komt pas tot rust als je je zaad erin hebt gespoten hiihihihi
bij mijn vriendschappelijke relatie met een vrouw wil het toeval dat ze beeldschoon is en ook nog eens heel lief en intelligent.....met andere woorden een zware beproefing voor mij.......tot mijn verbazing henb ik die beproefing doorstaan.
iedereen is welkom om mee te praten en zijn meining te geven....

08-07-2008, 13:11


misschien was het zelfs geen toeval dat ze beeldchoon is en heeft dat mij onbewust beinvloedt om ons gesprekken aangenaam te vinden hihihii......de wegen van de mannelijke hormonen zijn ondoorgrondelijk........

08-07-2008, 13:14
Één van mijn beste vrienden is een jongen. En kan alles bij hem kwijt, en ik ken hem al sinds ik 2 was. En er zit niks achter, tenminste zolang ik weet. Bedoel als ik iemand leuk vind vertel ik t hem en andersom ook.
Soo tjaah

08-07-2008, 13:25
ik ken haar pas een paar maanden .....je blijft man en vrouw dus vaak kijk ik alleen naar haar ogen anders ..............

18-07-2008, 18:22


geen interesse.....

18-07-2008, 18:34
zowel vrouwen als mannen maken het mij nu heel makkelijk om te denken dat julli emaar aan een ding denken daarom is het onvoorstelbaar voor jullie dat een relatie zonder .......met het ander geslacht mogelijk is...

19-07-2008, 22:38

Citaat door domste_lid_:
zowel vrouwen als mannen maken het mij nu heel makkelijk om te denken dat julli emaar aan een ding denken daarom is het onvoorstelbaar voor jullie dat een relatie zonder .......met het ander geslacht mogelijk is...



Heb een paar jongens als vrienden. Ze zijn lief, kan ze alles vertellen en roddelen niet. Hartstikke blij mee!

02-09-2008, 18:39

Citaat door Suikerlipje_:
Heb een paar jongens als vrienden. Ze zijn lief, kan ze alles vertellen en roddelen niet. Hartstikke blij mee!


maar doen ze soms niet stoer door een ander onderuit te halen.....voor de rest zijn we cool.