Bekijk volle/desktop versie : Van fulltime naar parttime........



Pagina's : [1] 2

08-07-2008, 12:40
Binnenkort wil ik mijn arbeidsuren aanpassen van een 40 urige werkweek naar een 32 urige werkweek. dat houdt in dat ik 1 dag per week vrij wil zijn.

Welke dag zouden jullie als vrij inlassen? En waarom?

08-07-2008, 12:48


Vrijdag , spreekt voor zich neem ik aan.

08-07-2008, 13:03

Citaat door GeenLeven:
Vrijdag , spreekt voor zich neem ik aan.



Spreekt voor zich?? omdat het vrijdag is? Omdat het gebedsdag is? Omdat dat de dag voor het weekend is?

Spreekt niks voor zich, ik zou niet zo van hokjesdenken.

08-07-2008, 13:08
Ik zou vrijdag/maandag kiezen,,,heb je gelijk ook een lang weekend
Dan kan je ook altijd je dingen regelen die je door de weeks niet kan doen omdat je werkt. Denk bijvoorbeeld aan afspraken etc etc

08-07-2008, 13:09



Citaat door TheBomb:
Binnenkort wil ik mijn arbeidsuren aanpassen van een 40 urige werkweek naar een 32 urige werkweek. dat houdt in dat ik 1 dag per week vrij wil zijn.

Welke dag zouden jullie als vrij inlassen? En waarom?


Hangt ervan af heb je kinderen danzou ik woensdag nemen kun je in de namiddag leuke dingen met ze doen...

Zoniet maandag...

08-07-2008, 13:09

Citaat door TheBomb:
Spreekt voor zich?? omdat het vrijdag is? Omdat het gebedsdag is? Omdat dat de dag voor het weekend is?

Spreekt niks voor zich, ik zou niet zo van hokjesdenken.




Idd om die 2 redenen.

08-07-2008, 13:10

Citaat door GeenLeven:
Vrijdag , spreekt voor zich neem ik aan.


Nee juist niet vrijdag is meestal een leuke werkdag (althans bij mij) iedereen is blij, je mag vroeger naar huis, en je bent zeg maar aan het uitbollen...maandag pff ik haat maandagen!

08-07-2008, 13:17

Citaat door Zonnebloem26:
Nee juist niet vrijdag is meestal een leuke werkdag (althans bij mij) iedereen is blij, je mag vroeger naar huis, en je bent zeg maar aan het uitbollen...maandag pff ik haat maandagen!




Tuurlijk vrijdag is meestal wel een "relaxte"werkdag. Maarja vrijdag is "moskeedag" en het geeft je het voordeel dat je na het bidden gelijk wat "relaxter" boodschappen kan doen. Hoef je dat niet op de drukke zaterdag te doen. Maarja ieder zijn eigen keus

08-07-2008, 13:25

Citaat door vis_meisje:
Ik zou vrijdag/maandag kiezen,,,heb je gelijk ook een lang weekend
Dan kan je ook altijd je dingen regelen die je door de weeks niet kan doen omdat je werkt. Denk bijvoorbeeld aan afspraken etc etc




maandag vind ik een rotdag om vrij te zijn, dan maar liever werken. Winkels zijn tot 13.00 uur gesloten enz.

Verder kan ik die dingen waar jij het over hebt waar ik normaal niet aan toe zou komen ook op een andere dag doen, dinsdag of woensdag, daar hoef ik niet perse vrijdag of maandag voor vrij te zijn.

Tot nu toe nog geen sterke argumenten gehoord hier.

08-07-2008, 13:26

Citaat door GeenLeven:
Tuurlijk vrijdag is meestal wel een "relaxte"werkdag. Maarja vrijdag is "moskeedag" en het geeft je het voordeel dat je na het bidden gelijk wat "relaxter" boodschappen kan doen. Hoef je dat niet op de drukke zaterdag te doen. Maarja ieder zijn eigen keus


Ow ja smahlie was het belangrijkste vergeten!! Shame on me!!!

08-07-2008, 13:27
Ps geen leven... heb jij echt geen leven? haha grappige nick

08-07-2008, 13:27

Citaat door Zonnebloem26:
Hangt ervan af heb je kinderen danzou ik woensdag nemen kun je in de namiddag leuke dingen met ze doen...

Zoniet maandag...



Ik heb 1 kind en de andere is inschallah op komst. Vandaar dat ik ook minder wil gaan werken.

Woensdag is een goeie dag om vrij te zijn, breekt de week.
Maandag vind ik zelf niks.

08-07-2008, 13:28



Citaat door TheBomb:
Ik heb 1 kind en de andere is inschallah op komst. Vandaar dat ik ook minder wil gaan werken.

Woensdag is een goeie dag om vrij te zijn, breekt de week.
Maandag vind ik zelf niks.


Dan kun je beter woensdag nemen

08-07-2008, 13:30

Citaat door GeenLeven:
Tuurlijk vrijdag is meestal wel een "relaxte"werkdag. Maarja vrijdag is "moskeedag" en het geeft je het voordeel dat je na het bidden gelijk wat "relaxter" boodschappen kan doen. Hoef je dat niet op de drukke zaterdag te doen. Maarja ieder zijn eigen keus



Vrijdag is zeker een relaxte werkdag! Dat het moskeedag is? Ach elke dag zou eigenlijk moskeedag moeten zijn

P.s. boodschappen kun je doen tot 21.00 uur bij ons.

08-07-2008, 13:30

Citaat door Zonnebloem26:
Ow ja smahlie was het belangrijkste vergeten!! Shame on me!!!




Idd shame on you



Citaat door Zonnebloem26:
Ps geen leven... heb jij echt geen leven? haha grappige nick



Ewa ja de nick zegt alles toch, maar alhamdolilah

Pagina's : [1] 2