Bekijk volle/desktop versie : van Verloskundige veranderen..



08-07-2008, 12:15
heeft iemand dat hier ooit gedaan?

Ik loop met deze zwangerschap bij een andere verloskundigenpraktijk dan destijds met mn 1e dochtertje.

Dit keer ben ik via buren bij deze terecht gekomen, omdat ze wat dichter bij huis zitten, maar ik vind die troela's geen zak aan!!

echt alle 3 die ik nu heb gezien zijn stuk voor stuk een stelletje chagrijnige koppen bij elkaar!!

K heb t gevoel niet serieus genomen te worden (voorb.: kheb ernstige bekkenklachten..zij wimpelen t iedere keer af als: is normaal.. blabla.. nou nee bij mij is dit dus allang niet meer 'normaal')

Nu denk ik er toch maar heeeeel sterk over na om me alsnog bij de 'oude' praktijk aan te melden.. kheb geen zin in hun koppen als ik aan t bevallen ben

kan dit dus gewoon? overstappen van praktijk?

08-07-2008, 12:19



Citaat door f_mouslima2:
heeft iemand dat hier ooit gedaan?

Ik loop met deze zwangerschap bij een andere verloskundigenpraktijk dan destijds met mn 1e dochtertje.

Dit keer ben ik via buren bij deze terecht gekomen, omdat ze wat dichter bij huis zitten, maar ik vind die troela's geen zak aan!!

echt alle 3 die ik nu heb gezien zijn stuk voor stuk een stelletje chagrijnige koppen bij elkaar!!

K heb t gevoel niet serieus genomen te worden (voorb.: kheb ernstige bekkenklachten..zij wimpelen t iedere keer af als: is normaal.. blabla.. nou nee bij mij is dit dus allang niet meer 'normaal')

Nu denk ik er toch maar heeeeel sterk over na om me alsnog bij de 'oude' praktijk aan te melden.. kheb geen zin in hun koppen als ik aan t bevallen ben

kan dit dus gewoon? overstappen van praktijk?


Ja dat kan gewoon. Dat heb ik ook gedaan. Je moet even de verloskundigepraktijk bellen waar je nu naartoe wilt en even doorgeven dat je terug bij hun wilt komen en gewoon je situatie uitleggen en dan maken ze meteen een afspraak voor je voor controle. En dan de verloskundigepraktijk bellen waar je nu zit en even aan hun doorgeven dat je naar een ander verloskundigepraktijk gaat.

08-07-2008, 13:05
gewoon doen meid!!! Waarom open je daar nog een topic over mens, jouw gezondheid, jouw zwangerschap, jouw keuze.

08-07-2008, 14:31
ik raad je om te veranderen. Ik heb ook volgehouden bij mn eerste zwangerschap. Alle 5 waren altijd chaggie en ik had een vergiftiging en ze wouden me urine niet onderzoeken (ben ik later achtergekomen). Tijdens de bevalling voelde ik me niet op mn gemak en ergerde me constant.

08-07-2008, 22:31


zie reactie op zwangerschapstopic.

15-07-2008, 18:04
shokran dames voor alle raad..

ik ben ondertussen n week verder..kheb mn oude vkpraktijk herhaaldelijk aan de telefoon gehad.. ze zijn aan t overleggen geweest en weet ik t wat nog meer..

uiteindelijk dit te horen gekregen: ze zitten in sept zowiezo vol.. en zolang t geen spoedgeval is (dus echt iets naars voorgevallen met de verloskundigen, waardoor ik daar gewoon absoluut niet kan blijven) zien zij t niet zitten om alles zo te verschuiven en te plannen om mij er tussen te zetten..was ik maar vanaf t begin bij hun gekomen

en verder nog de goede raad waar ik niet op zat te wachten: praat t gewoon uit met je vk's want t is t beste als je gewoon daar blijft..
Anders zou de kans ook groot zijn dat iedereen dit gaat doen..halverwege de zwangerschap blijven switchen..






alsof ik iets te maken heb met de rest van nederland

pffffff nu weet ik t ook ni meer.. hier blijven of weer op zoek naar weeeeeeer een andere praktijk..

sukkels