Bekijk volle/desktop versie : Mc Amagrabi



Pagina's : 1 2 [3]

22-10-2002, 14:56
Aaaaaaiiiiiiigggggghhhhttttttttt................ zoveel AlHoceima people hier ik wist neit dat het er zoveel waren hier op Yasmina.

-xxx-

22-10-2002, 15:02


ik kom niet uit al hoceima maar uit TETOUAN the place to be!!

22-10-2002, 15:15
WAJOUWWWWWWW HOCEIMACHICK VEEL HE WIST IK OOK NIET HOOR.......IK HEB HET NU ALLEMAAL PAS IN DE GATEN. YA LATE REACTIE ......... MAAR BETER TOCH.......DAAAAAAAAAAAAAG

23-10-2002, 17:58
Ahlan naima,

Ik weet niet of jij mij privé bericht hebt gelezen, want daar heb je eigenlijk al antwoord op je vraag. Nogmaals ik ken jou en jou zus niet, ik hoor wel vaak iets over intersection en aan jou berichtjes kon ik uit lezen dat je de zusje bent van die groep intersection verders wist ik hier eerder niets van.

Onder privé omstandigheden vertel ik niet wie ik ben dat begrijp je natuurlijk ook wel. Malika ken ik heel goed, waar ik haar van ken doet er niet toe is niet belangrijk, ik weet alleen maar dat zij iets met jullie te maken heeft.

Ik hoop nu dat je het wel een beetje begrijpt , zo niet dan hoor ik dat nog wel van je.

Groetjes Ouarda

23-10-2002, 22:29



Citaat:
Origineel gepost door sidisalah
Luister ik ben 10 jaar bezig met hiphop ik kom binnekort uit in frankerijk met mijn single, Ik rap in het Arabisch/frans en engels en by the way je vroeg zelf om meningen mij mening heb je en nog wat als je mij wilt horen moet je de nieuwe cd van Def rhymes nummer 7 checken in het arabisch op de nieuwe CD van Samiro, Met Douzi dus wie er moet gaan slapen weet ik niet.
Ewa se3detik. tzzzz die defrymez is toch maar een kontekrabber, hij stelt niets voor!! Als ik naar defrymez luister krijg in niet de rillingen net als ik wel bij Intersection krijg. Dus bij mij slaat Intersection prima aan.

Dit is ook maar mijn mening, voel je niet aangevallen.

Groetjes van Angelina

23-10-2002, 23:00
he....boy...ga niet stoer doen...met je def Rhymz......die kill is geen lieverdje....dus stop met stoer doen...ok....don't hate me....hahahaha....
En dit is mn mening....kben hard...maar alles watt uit mijn mond komen....de woorden die ik door mn vingers laat typen....zijn allemaal de waarheid....als een een song had opgenomen met iemand anders ok....want def....is history....niemand luistert naar zn puffen....bommen.....schudden....en weet ik veel wat voor songs....

Zeg tegen die def dat ie iets over het leven mot zingen...dus stop die puffen...want die sprayen we weg....

-xxx-
Missrapster....
voel je niet aan gevallen,dit is mn mening en het laatste is een advies....

24-10-2002, 17:31
he sidisaleh......hmmmzzz....luister goed.....sommige kunnen geen frans...hoe wil je dat ze je bergijpen ok....en omdat er in het engels een beetje een nl-se accent zit wil niet zeggen dat niemand ze verstaat....iedereen verstaat ze en dat is het belangrijkste....de boodschap komt door....als ik nou ff tegen je ga lullen in het frans....ga je me staan aangapen ...van waar heeft die bxtch het over....boodschap komt niet door geen fans....geen floes...niets....

Kvraag me af wat voor doelgroep jij in gedachten hebt....want de meeste kenne geen frans alleen engels...

He...je moet je niet aan gevallen voelen.....want kzeg wat ik denk....en de eerlijke woorden....zij altijd hard......

-xxx-
Miss Rapster....don't hate me....

24-10-2002, 18:19
hahahhahahahha....oke en nu een vraagje....wie zijn/is n.a.g?????

24-10-2002, 19:24
thnx girl....merci....

12-10-2005, 18:30
ZIJN JULLIE NIET DIE GASTEN VAN HAARLEM....DIE DOOR DHC (DENHAAGCONNECTIONS) ZIJN GEDIST



WEL ERG HOOR DIE MENSEN ....VAN DHC...


WHAHAHHAH


REPRESTENT DEN HAAG.....

GEEN LESJE GELEERD MEHH..

Pagina's : 1 2 [3]