Bekijk volle/desktop versie : Wie weet



07-07-2008, 19:59
wat de dieselprijzen zijn in Marokko ?

Heeft er iemand ervaring met verhuurbedrijven in Tanger of huur je best een wagen vanuit Belgie/Nederland ?

07-07-2008, 20:14


het lijkt alsof degene die hier op marokko.nl komen geen ervaring hebbeni in het huren van een auto. Dat was ok mijn vraag maar helaas heeft nog niemand gereageerd. dus ik ga er vanuit dat niemand het weet.....
maar ik denk dat ik maar gewoon een auto in marokko ga huren, vanuit hier regelen is het denk ik een stuk duurder

07-07-2008, 21:00

Citaat door brownie74:
wat de dieselprijzen zijn in Marokko ?

Heeft er iemand ervaring met verhuurbedrijven in Tanger of huur je best een wagen vanuit Belgie/Nederland ?


Dieselprijzen zijn soweiso wel goedkoper dan hier. Dat weet ik zeker.
Maar de kwaliteit van de diesel is ook wel ietsje minder.
Verder geen ervaring met autoverhuur. Ze zeggen dat je in Marokko best
veel geld kwijt bent aan auto huren. Maar wie weet?

07-07-2008, 21:08

Citaat door ILI_Amazigh:
Dieselprijzen zijn soweiso wel goedkoper dan hier. Dat weet ik zeker.
Maar de kwaliteit van de diesel is ook wel ietsje minder.
Verder geen ervaring met autoverhuur. Ze zeggen dat je in Marokko best
veel geld kwijt bent aan auto huren. Maar wie weet?


ja, weet ik.
ben bezig met een budget te maken waar ik niet vanaf wil wijken.( zeg ik elk jaar )
volgens mensen die ik ken zeggen ze dat je de waarborg nooit terugkrijgt omdat ze altijd wel een krasje of andere defect terugvinden om je waarborg niet terug te geven.

wou dus gewoon weten of er iemand ervaring mee heeft en wat de verhuurprijzen in tanger zijn.

07-07-2008, 21:13



Citaat door brownie74:
ja, weet ik.
ben bezig met een budget te maken waar ik niet vanaf wil wijken.( zeg ik elk jaar )
volgens mensen die ik ken zeggen ze dat je de waarborg nooit terugkrijgt omdat ze altijd wel een krasje of andere defect terugvinden om je waarborg niet terug te geven.

wou dus gewoon weten of er iemand ervaring mee heeft en wat de verhuurprijzen in tanger zijn.


Tja misschien met wat googlen dat je prijzen kunt vinden maar goed.
Wat bereft die borg he. je auto is altijd wel beschadigd joh. je weet hoe marokko is. Alle auto's worden daar wel op een of andere manier beschadigd.
Stenen zat en genoeg gekken met die karren met vna die scherpe randen
Hupakee lakschade op je auto

08-07-2008, 01:23
Wat je ook zou kunnen doen is alvast via hertz of avis of cardelmar.nl even bekijken hoeveel het gaat kosten voor een bepaalde periode. daarnast kun je voor een bepaald bedrag je ook verzekeren om uiteindelijk de borg terug te kunnen krijgen in geval van kras of wat dan ook.
Ik ben ook even aan het kijken hoeveel het gaat kosten. In marokko moet je denken aan ong €35 euro per dag.... dat heb ik even na laten vragen

08-07-2008, 18:24

Citaat door Oemo Rayan:
Wat je ook zou kunnen doen is alvast via hertz of avis of cardelmar.nl even bekijken hoeveel het gaat kosten voor een bepaalde periode. daarnast kun je voor een bepaald bedrag je ook verzekeren om uiteindelijk de borg terug te kunnen krijgen in geval van kras of wat dan ook.
Ik ben ook even aan het kijken hoeveel het gaat kosten. In marokko moet je denken aan ong €35 euro per dag.... dat heb ik even na laten vragen



thx
Ik zal eens kijken.