Bekijk volle/desktop versie : Wat is het verschil tussen een Apple Ipod Touch, en een namaak daarvan ?



07-07-2008, 16:48
Assalaamoe 3alaykoum,

Ik vroeg me af wat het verschil daar eigenlijk tussen is..? De prestaties, voordelen/nadelen ervan.


En zijn er mensen met ervaringen / tips hierover ? Ik hoor het graag.

Wa 3alaykoum asslaam.

13-07-2008, 13:57


Nou ten eerste is een Ipod touch van Apple,
En je weet apple is top kwaliteit,
nou zo'n namaak ding kan ook geen Wifi hebben(draadloos internet)
en zo'n touchscreen kan ook sneller kapot gaan?
dus ik raad je aan als je dr eentje gaat kopen koop gewoon een apple ipod touch van 200 euro en klaar ben je

13-07-2008, 14:36
wat is het cerschile tussen een nike uit de footlocker en marokko??
wat een domme vraag joh

13-07-2008, 14:58
ewa niet afkraken
zo'n goed ope ipod touch is heel aantrekkelijk als je watmidner doekkoes heb

13-07-2008, 15:28



Citaat door YeMocro:
Nou ten eerste is een Ipod touch van Apple,
En je weet apple is top kwaliteit,
nou zo'n namaak ding kan ook geen Wifi hebben(draadloos internet)
en zo'n touchscreen kan ook sneller kapot gaan?
dus ik raad je aan als je dr eentje gaat kopen koop gewoon een apple ipod touch van 200 euro en klaar ben je


Hmm, ik dacht meer aan andere tips, maar goed. Bedankt voor de reactie nog.

Citaat door asdfghjkl:
wat is het cerschile tussen een nike uit de footlocker en marokko??
wat een domme vraag joh


Ik verwachtte héél andere reacties. En ja de standaard afkraker hoort er dan dus ook bij, bij Mgharba iig wel.

Citaat door YeMocro:
ewa niet afkraken
zo'n goed ope ipod touch is heel aantrekkelijk als je watmidner doekkoes heb


Hij is inderdaad heel aantrekkelijk, en ik kijk persoonlijk niet zo naar merk enzo. Vriend die ze verkoopt, en €50,- vind ik wel wat anders dan €200,- vriend. Terwijl die exact dezelfde functies heeft (behalve wifi natuurlijk) en het design als 2 druppels water erop lijkt.

Geld is geen probleem hoor, dat kun je zelf ook raden. Alleen is de prijs wat aantrekkelijker, als je begrijpt wat ik bedoel.

13-07-2008, 15:29
ewa ja niet zo bedoeld jwz

13-07-2008, 20:58

Citaat door YeMocro:
Nou ten eerste is een Ipod touch van Apple,
En je weet apple is top kwaliteit,
nou zo'n namaak ding kan ook geen Wifi hebben(draadloos internet)
en zo'n touchscreen kan ook sneller kapot gaan?
dus ik raad je aan als je dr eentje gaat kopen koop gewoon een apple ipod touch van 200 euro en klaar ben je


Apple top kwaliteit? Waar heb je die onzin nou weer vandaan? Elektronica is elektronica, een MOSFET transistor in een iPod touch doet hetzelfde als een transistor in een namaak iPod touch. Het enige verschil ligt hem in de "feathers" die aanwezig zijn. Een QW MP-204 (die nog geen €50 kost) heeft dezelfde kwaliteit als een iPod touch, het enige verschil ligt in het feit dat de QW MP-204 geen wi-fi adapter heeft, en in dit geval ook geen browser.




14-07-2008, 00:57

Citaat door rock3tcat:
Apple top kwaliteit? Waar heb je die onzin nou weer vandaan? Elektronica is elektronica, een MOSFET transistor in een iPod touch doet hetzelfde als een transistor in een namaak iPod touch. Het enige verschil ligt hem in de "feathers" die aanwezig zijn. Een QW MP-204 (die nog geen €50 kost) heeft dezelfde kwaliteit als een iPod touch, het enige verschil ligt in het feit dat de QW MP-204 geen wi-fi adapter heeft, en in dit geval ook geen browser.



Ik hoorde ook al dat Apple helemaal niet zo'n topkwaliteit bied als iedereen denkt. Apple is wat populariteit betreft niet in te halen hier in Nederland, maar of de kwaliteit nou écht zo goed is als velen denken ?

Ik had het over precies zo'n 'namaak' als de foto's die jij hebt geplaatst trouwens !

14-07-2008, 21:05

Citaat door tijdelijk_lid:
Salaam oe aleikoum

Ik kan zo een namaak ipod touch voor je regelen , prijs ongeveer 37 euro.

Is een leuk dingetje hoor, de echte ipod touch is overpriced dit is een goed alternatief.


stuur me maar een pm als je 1 wilt hebben.


Bij de intertoys kun je er 1 voor €40 kopen.