Bekijk volle/desktop versie : Uruguay Wilt oefenen tegen marokko



07-07-2008, 15:02
(TheAtlasLions.com) Sources close to Moroccan FA (FRMF) reported that Uruguay contacted Morocco to schedule a friendly between their teams at the end of this year.

Elsewhere many teams from Europe, Africa and South America are keen to play Morocco in a friendly on August 20.

New coach Roger Lemerre together with technical director Morlan will study the offers and choose the right team to prepare for the WC/CAN 2010 qualifiers against Ethiopia and Mauritania in September and October.

07-07-2008, 15:06


Cooooooool Men!

07-07-2008, 15:07

Citaat door nador_denhaag:
Cooooooool Men!


is een zwak land beter regen een sterke land

07-07-2008, 15:08

Citaat door sefrou:
is een zwak land beter regen een sterke land

uruguay zwak? ga slapen jij weet niks jij loopt alleen te roepen
De bond is dit de bond is dat.

07-07-2008, 15:10


Hahah Precies hij is Fokking Goed!

07-07-2008, 15:26
Uruguay is best sterk hoor. Ze misten met veel pech het afgelopen WK door van Australie met Penalty's te verliezen.

07-07-2008, 15:59
zwak land? ga toch slapen ze zijn focking goed

07-07-2008, 16:21
Ik hoor al 3 jaar lang dat Urugauy tegen Marokko gaat oefenen, hoop dat het nu echt gebeurt.
Het is een sterk voetballand, tegen zo'n een land kan Marokko veel opdoen.

08-07-2008, 01:40
Ach die oefenwedstrijden stellen toch allemaal niks voor joh. Talloze voorbeelden. Marokko speelt 2-2 in Frankrijk wint met 3-0 van Senegal en gaat met hoge verwachtingen na de Afrika Cup. We weten het verhaal.
Spanje speelt vooraf aan het EK 2 oefenwedstrijden tegen relatief zwakkere landen respectievelijk Peru en USA. Het werden moeizame wedstrijden die nipt werden gewonnen, maar wel uitgefloten door het thuisplubiek. Een maand later Europees kampioen.
Italië speelt voor het WK 2006 2 oefenwedstrijden tegen Zwitserland en Oekraine. Beide weten ze niet te winnen. Paniek in Italië. Een maand later gekkenhuis in Italië wereldkampioen.
Wat ik meen te zeggen het gaat mij niet zozeer om die oefenwedstrijden. Wat wel belangrijk is is dat het team weer een paar dagen bij elkaar komt. Kennis maken met de nieuwe bondcoach, automatismes aanbrengen, en echt een team worden, want daar is de grootste winst te halen. Voor elkaar door het vuur gaan. Lukt dat dan kunnen we heel ver komen.

08-07-2008, 02:39

Citaat door rette177:
(TheAtlasLions.com) Sources close to Moroccan FA (FRMF) reported that Uruguay contacted Morocco to schedule a friendly between their teams at the end of this year.

Elsewhere many teams from Europe, Africa and South America are keen to play Morocco in a friendly on August 20.

New coach Roger Lemerre together with technical director Morlan will study the offers and choose the right team to prepare for the WC/CAN 2010 qualifiers against Ethiopia and Mauritania in September and October.

Is dit positief of negatief?

08-07-2008, 02:55

Citaat door Experience:
Is dit positief of negatief?


Lijkt me positief als veel europese landen en afrikaanse landen graag met marokko een oefenduel willen spelen.

08-07-2008, 03:01

Citaat door rette177:
Lijkt me positief als veel europese landen en afrikaanse landen graag met marokko een oefenduel willen spelen.

Het kon ook negatief zijn. Dat ze denken/zien dat Marokko niet sterk genoeg is om van het desbetreffende team te winnen.

Maar ja, in mijn ogen ziet het er ook positief uit.

08-07-2008, 18:06


[QUOTE=rette177;50945207](TheAtlasLions.com) Sources close to Moroccan FA (FRMF) reported that Uruguay contacted Morocco to schedule a friendly between their teams at the end of this year.

Elsewhere many teams from Europe, Africa and South America are keen to play Morocco in a friendly on August 20.

Hopelijk kiest ie voor tegenstanders uit Europa en Zuid amerika.
Uruguay is wel een keiharde ploeg
kun je vergelijken met afrikanen,alleen pakken ze het slimmer aan.

08-07-2008, 21:54

Citaat door rette177:
(TheAtlasLions.com) Sources close to Moroccan FA (FRMF) reported that Uruguay contacted Morocco to schedule a friendly between their teams at the end of this year.

Elsewhere many teams from Europe, Africa and South America are keen to play Morocco in a friendly on August 20.

New coach Roger Lemerre together with technical director Morlan will study the offers and choose the right team to prepare for the WC/CAN 2010 qualifiers against Ethiopia and Mauritania in September and October.




zou ik zeker doen Uruguay is altiojd een sterke en stugge team, zou een goede Sparringspartner zijn voor Marokko