Bekijk volle/desktop versie : Drie broers wilden bruidegom ontvoeren naar Marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

06-07-2008, 17:26
Broers pogen trouwgrage broer te kidnappen

Uitgegeven: 6 juli 2008 16:16

BRUSSEL - Drie Belgische broers hebben zaterdag geprobeerd hun andere broer te ontvoeren toen hij op het punt stond in het huwelijksbootje te stappen, meldde de politie. Ze waren het niet eens met het huwelijk.
Inertia Stock

De bruidegom stond klaar voor de ceremonie toen zijn drie broers hem aanvielen, probeerden vast te binden en in een auto te duwen. Getuigen voor het huwelijk wisten een ontvoering te voorkomen en vielen de ontvoerders aan.

De politie heeft de drie overvallers aangehouden. Het omstreden huwelijk is voltrokken.
(c) ANP

Bron

06-07-2008, 23:27


ik vraag me alleen af wat nu precies de reden was voor die broers om zijn trouwerij te saboteren

06-07-2008, 23:44

Citaat door wrattenzwijn:
ik vraag me alleen af wat nu precies de reden was voor die broers om zijn trouwerij te saboteren


De man is berbers, 27 jr oud; de vrouw is arabisch, gescheiden, 29 jaar, en ze had een 8 jarige kind. Plus de vader had een andere vrouw op het oog voor zijn zoon, daarom stuurde hij zijn andere zoons op hem af in de hoop de huwelijksvoltrekking alsnog te saboteren.

07-07-2008, 00:10
Nou goed van die broers, em proberen te behoeden voor de vergissing van zen leven

07-07-2008, 00:11



Citaat door ElSnorro:
Nou goed van die broers, em proberen te behoeden voor de vergissing van zen leven



nee goed dat het trouwen gelukt is... zon leuk gezinnetje plus kind

07-07-2008, 00:14

Citaat door Aronda:
De man is berbers, 27 jr oud; de vrouw is arabisch, gescheiden, 29 jaar, en ze had een 8 jarige kind. Plus de vader had een andere vrouw op het oog voor zijn zoon, daarom stuurde hij zijn andere zoons op hem af in de hoop de huwelijksvoltrekking alsnog te saboteren.



van welke bron heb je dat ?
het lijkt alsof alles hier op marokko.nl door een berber-arabier dichotomie moet gelezen worden.

07-07-2008, 00:36
zie de nadelen wel maar het heeft ook zn voordelen hij heeft kapot veel hassanat erbij gekregen hij accepteert een gescheiden vrouw en ze heeft al een kindje hij zal wel een grote hart hebben, zn familie alleen niet

07-07-2008, 01:10
[QUOTE=lella_meknes;50927202]zie de nadelen wel maar het heeft ook zn voordelen hij heeft kapot veel hassanat erbij gekregen hij accepteert een gescheiden vrouw en ze heeft al een kindje hij zal wel een grote hart hebben, zn familie alleen niet[/QUOTE]


Yep, helaas dat sommigen hier hun geloof alleen gebruiken als het hen uitkomt.
ik heb respect voor die man,die vader zou samen met zijn gringo zonen naar een moskee moeten waar de imam hen iets over hun dien kan bijbrengen.
schijnheiligerds.

07-07-2008, 07:55

Citaat door David:
Waar bemoeien die broers zich mee?


De facade van de familie wordt geschaden daarom bemoeien die broers zich ermee.

07-07-2008, 09:56

Citaat door WhoCares:


Is om je dood te lachen he.

07-07-2008, 11:16
zo romantisch!

07-07-2008, 14:54
De drie mannen die zaterdag geprobeerd hebben hun broer en schoonbroer te ontvoeren op zijn huwelijksdag, wilden hem naar Marokko overbrengen. Ze waren het niet eens met het huwelijk omdat de bruid niet aan hun voorwaarden voldeed. Dat heeft het Brusselse parket maandag meegedeeld.

De twee broers Rachid (30) en Mohamed (33) en een schoonbroer, Ali (31), hadden zaterdagmiddag het begin van de huwelijksceremonie verstoord door plots aan te komen in een auto en de bruidegom te overvallen. Ze dienden hem verschillende slagen toe en probeerden hem vast te binden om hem makkelijker in hun wagen te krijgen. De huwelijksgetuigen kwamen tussen en konden de kidnapping verijdelen totdat de politie aankwam. Die pakte Rachid, Mohamed en Ali op en stelde hen ter beschikking van het parket. De onderzoeksrechter hield het drietal aan, aldus Standaard.be.

http://nieuws.marokko.nl/index.php?nav=nieuws&nid=11054

07-07-2008, 14:56


Ik las het bericht al in de krant alleen stonden de afkomsten er niet bij. Ik dacht eerst dat het om Turken zou gaan, maar helaas

07-07-2008, 15:06

Citaat door Maryam1983:
Ik las het bericht al in de krant alleen stonden de afkomsten er niet bij. Ik dacht eerst dat het om Turken zou gaan, maar helaas


Inderdaad, helaas. De Marokkanen laten zich weer eens van hun mooie kant zien.

07-07-2008, 15:09
Het wordt steeds gekker


Hij gaat toch met die vrouw trouwen, niet hun. Boeienddd. Ook al is ze een xxxx, hij wilt haar toch

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6