Citaat:
Origineel gepost door Pim
Nou eventjes je geheugen opfrissen.
".........Het klopt wel als je zegt dat ik bepaalde "achterlijke" geloofseigenschappen van de Islaam niet kan plaatsen binnen de Nederlandse maatschappij van dit moment............"
Als jij hier leest dat ik zeg dat de Islam in z'n geheel achterlijk is, dan kunnen we beter stoppen.
Ik krijg sterk het vermoeden dat ik hier tegen een muur aan het lullenn ben. Maar daar ben ik niet verbaast over.
Maar goed, ga mij maar eens overtuigen dat alles wat de Islam predict goed is.
Kun je svp op alles in gaan wat ik hier geschreven heb. Mensen hebben gauw de neiging om op 1 punt de aanval te openen en daarna voor het gemak de rest even "vergeten".
zo je hebt mijn geheugen opgefrisd terwijl dat niet eens hoefde, ik had het niet over je vorige bericht maar in een andere topic, waarin je zei: "de islam is een achterlijk geloof", maar ja misschien zei je dat dan wel omdat je boos was...
Volgende punt, je praat (laat ik het maar zo noemen) tegen een persoon dus wees maar niet bang....
Volgend punt.. waarom moet ik jou gaan overtuigen jij kraakt toch alles af. als je niet eens in een god geloofd, hoe kan ik je dan in godsnaam in zo'n korte tijd in de Islam laten geloven, daar heb ik veel tijd en meer ruimte nodig. Maar 1 ding de Islam staat niet voor oorlog en geweld, zoals jij eerder vertelde... de Islam is een heel mooi geloof je hebt ook boeken in het nederlands, misschien als je een stukje zou lezen, je dan niet de fouten in het geloof zou zoeken, maar in de mens...
laatste punt... heb ik zo al je punten behandeld???