Bekijk volle/desktop versie : Partner Naar Nl Halen



06-07-2008, 22:26
salam alaikum,

ik ben een meisje van 18 en ik zit met een groot probleem.
Ik wil binnenkort trouwen met een man uit algerije. Nu wil ik heb naar NL halen, maar daar moet je dus 21 voor zijn en een minimumloon voor hebben. Mijn probleem is dus mijn leeftijd EN ik studeer nog. Nu weet ik dat er wel een weg is via Belgie...wie heeft hier info over..ja auuuuuub in normale taal want ik bent echt onbekend met visum aanvragen en dat soort dingen. hij is een stuk ouder als ik en wil zo snel mogelijk trouwen. natuurlijk kan ik een tijdje in algerije verblijven, maar ik KAN DAAR ECHT NIET LEVEN. hij is al bezig met papieren in amerika, maar dat wil niet echt lukken. Hij heeft namelijk 10 jaar in amerika gewoond en was daar getrouwd. bij de scheiding wilde zijn ex vrouw de papieren wel voor hem afmaken, maar hij zag het nut er niet meer van in. Hij was gescheiden, volgens hem had hij niets meer te zoeken daar dus hij vertrok naar algerije. Nu heeft hij er spijt van daT hij haar de papieren niet heeft laten maken, want hij heeft daar echt geen leven..maar dat even ter zijde. Amerika lijkt mij hartstikke leuk..maar dat ok niet voor altijd.. als iemand weet hoe ik verblijfsvergunning/paspoort in amerika kan krijgen en hoe ik hem daar kan krijgen dan hoor ik het graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag aub in PM ALLEEN PM want ik kom hier niet zo vaak. Info over Belgie vind ik ook fijn.. Ik wil graag meer weten over de minimunleeftijd en over de wachttijden en natuuurrrlijk de kosten. AUUUUUUUUUUUUUUUUUUBBBBBBB I NEED HELP

salam,

Fatoess_