Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Kent iemand ene goeie dagcreme?? MAAAAR



06-07-2008, 14:19
wel met kleurr (bruin ) Bhel FoundatiOn.

06-07-2008, 17:34


Dove, L'óreal van elk merk heb je ze wel. Werken allemaal prima, zolang je maar je huid eerst scrubt anders krijg je oranje effect.

06-07-2008, 17:40

Citaat door ILoveMamita:
wel met kleurr (bruin ) Bhel FoundatiOn.



Beste zuster,

Geniet van de zon van allah swt en voel de stralen over je gezicht die je zowel gezonder als bruiner kunnen maken. En wees blij met de kleur die je van allah swt hebt gehad, want elke zuster heeft een bepaald schoonheid gekregen die past bij de broeder die jouw vind op jouw pad. Mooier en leuker dan hoe allah swt jezelf heeft geschapen zul je nooit kunnen worden. Alleen het licht dat over je gezicht straalt bij het oprecht geloven in allah swt kan jouw toekomstige man al blinden van schoonheid. En dat zal geen enkele creme voor elkaar kunnen krijgen in deze wereld.

06-07-2008, 18:00

Citaat door Eenechteheer:
Beste zuster,

Geniet van de zon van allah swt en voel de stralen over je gezicht die je zowel gezonder als bruiner kunnen maken. En wees blij met de kleur die je van allah swt hebt gehad, want elke zuster heeft een bepaald schoonheid gekregen die past bij de broeder die jouw vind op jouw pad. Mooier en leuker dan hoe allah swt jezelf heeft geschapen zul je nooit kunnen worden. Alleen het licht dat over je gezicht straalt bij het oprecht geloven in allah swt kan jouw toekomstige man al blinden van schoonheid. En dat zal geen enkele creme voor elkaar kunnen krijgen in deze wereld.


Ja, maar is toch leuk ikdoe het nie vaak alleen ff nu n de zOmerr

06-07-2008, 18:00



Citaat door gordijntje_:
Dove, L'óreal van elk merk heb je ze wel. Werken allemaal prima, zolang je maar je huid eerst scrubt anders krijg je oranje effect.

welke Scrub doe jij dan eigen merk ofzO ??

06-07-2008, 20:23

Citaat door ILoveMamita:
welke Scrub doe jij dan eigen merk ofzO ??


Ehm.... scrubben is scrubben hahaha het gaat erom dat je dode huidcellen eerst verwijderd. Heb zelf van Kruidvat huismerk en gebruik dat in combi met een scrubhandschoen. Wel rustig aan met die handschoen over je gezicht.

06-07-2008, 20:31
dames ik heb een vraag, wat betekent nouw SCRUBBEN ik zie het over al hier plizz iemand die me kan helpen en verteeln wat het is voor je gezicht
alvast bedankt

06-07-2008, 20:35

Citaat door mimimery:
dames ik heb een vraag, wat betekent nouw SCRUBBEN ik zie het over al hier plizz iemand die me kan helpen en verteeln wat het is voor je gezicht
alvast bedankt


http://www.girlscene.nl/beauty/beauty/2007/januari/277746

Kijk hiier maarr.... je kan ook bij de drogist ff vragen naar een scrubhandschoen ofzo.

06-07-2008, 20:37




Zo eentje heb ik er, maar er zijn ook andere......... Verdeer is het slim om scrub te kopen speciaal voor het gezicht want je gezichtt is gevoeliger.

07-07-2008, 12:12
bedankt zina sorry dat ik teveel zuur ik moest het gewoon weten ik zit al een tijdje met een vraagteken opme kop van wat is nou scrubben

07-07-2008, 17:03
geen dank hoor meid.

07-07-2008, 17:19
Na het scrubben krijg ik altijd ontstekingen op mijn gezicht. Kent iemand dit?
Ik bedoel heb jij dat ook weleens?


Ik gebruikte de teatree van Kruidvat.

07-07-2008, 18:28



Citaat door Colonya:
Na het scrubben krijg ik altijd ontstekingen op mijn gezicht. Kent iemand dit?
Ik bedoel heb jij dat ook weleens?


Ik gebruikte de teatree van Kruidvat.


Heb k geen last van.... misschien dat je een hele gevoelige huid hebt... beter ff advies vragen bij de drogist of Douglas ofzo naar een scrub die bij jou past.