Bekijk volle/desktop versie : help: ik kan vanuit youtube geen geluid krijgen uit de monitorspeakers



06-07-2008, 14:18
Salaam,

weet iemand hoe ik weer vanuit youtube geluid krijg uit mijn monitorspeakers in plaats van mijn koptelefoon? (eerst kon ik dat wel doen)

06-07-2008, 20:07


heb je via je speakers wel gewoon geluid bij andere programma's zoals Windows Media Player of Realplayer of bij aan en uitzetten van je pc etc...of ook geen geluid.

07-07-2008, 21:08

Citaat door Jebli SuTaL:
heb je via je speakers wel gewoon geluid bij andere programma's zoals Windows Media Player of Realplayer of bij aan en uitzetten van je pc etc...of ook geen geluid.


Ik heb via de speakers wel geluid bij windows mediaplayer en bij het aan en uitzetten van de pc ook.

08-07-2008, 01:37

Citaat door casaman85:
Ik heb via de speakers wel geluid bij windows mediaplayer en bij het aan en uitzetten van de pc ook.

dan heeft het met Youtube site of instellingen te maken op die pagina.. ik zou het zo niet weten, maak nooit gebruik van youtube.

08-07-2008, 16:57



Citaat door Jebli SuTaL:
dan heeft het met Youtube site of instellingen te maken op die pagina.. ik zou het zo niet weten, maak nooit gebruik van youtube.


Eerst kon ik wel gewoon via de speakers geluid krijgen uit youtube..weet je zeker dat het niet met de instellingen van mijn geluidskaart te maken heeft?

Alvast bedankt voor je moeite