Bekijk volle/desktop versie : Kan ik mijn vliegtickets van datum veranderen?



06-07-2008, 13:17
salamalikom,

Ik zou met mijn man met september gaan vliegen maar gaat helaas niet door ivm met priveomstandigheden maar zou graag willen weten kan ik nog van datum veranderen zoals in december gaan?

Ik heb geen anulleringsverzekering en ga via maastchappij atlas-blue.
wie weet de regels van atlas- blue?

Groetjes

06-07-2008, 13:18


en weet nu voortaan dat ik annuleringverzekering aanvraag bij de volgende keer!

06-07-2008, 16:39

Citaat door fatma_narif:
ja je moet extra betalen, hier in belgië is dat 30 euro kosten plus zien ze hoeveel het kost op de dag dat jij wilt gaan en dat verschil komt er ook nog eens bij


Idd kan ze beter dit doen dan haar gehele tickets kwijt

06-07-2008, 17:03

Citaat door ibtissam1976:
salamalikom,

Ik zou met mijn man met september gaan vliegen maar gaat helaas niet door ivm met priveomstandigheden maar zou graag willen weten kan ik nog van datum veranderen zoals in december gaan?

Ik heb geen anulleringsverzekering en ga via maastchappij atlas-blue.
wie weet de regels van atlas- blue?

Groetjes


Ja dit kan.. staat ook in de voorwaarden van Atlas blue. Heb het zelf een x gedaan en het kostte me vanuit Marokko omgerekend 50 euro. Soms komt het voor dat je naast die 50 euro administratiekosten ook het verschil tussen jouw prijs ticket en het ticket van gewenste datum moet betalen. Ik had dit destijds niet om dat er geen verschil was.
Als je slim bent, doe je dit zo snel mogelijk want omdat december nog ver weg is zullen deze tickets nog niet zo duur zijn dan wanneer je dit NA de zomervakantie wenst te doen.

06-07-2008, 21:39


dus ik hoef alleen 50 euro te ebtalen.

trouwens bedankt voor het reageren en ga zo snel mogelijk achterheen.

Liefs

06-07-2008, 21:44

Citaat door ibtissam1976:
dus ik hoef alleen 50 euro te ebtalen.

trouwens bedankt voor het reageren en ga zo snel mogelijk achterheen.

Liefs



Nee, begrijpend lezen


Je moet SOWIESO 50euro PER ticket betalen aan administratiekosten en wellicht ook een bedrag om het verschil in tickets te compenseren... dus stel bijvoorbeeld dat jouw ticket 300 euro was maar het ticket in december naar dezelfde bestemming is op dit moment 360euro dan dien je dus het volgende te betalen PER ticket:

50euro administratie + (360euro-300euro) = 110 euro PER ticket

06-07-2008, 22:07
Aah oke bedankt meid!