Bekijk volle/desktop versie : Spijt dat ik jouw Ontmoet heb...



05-07-2008, 22:39

Hallo,
Ik wil een nieuw verhaal beginnen.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Dit verhaal is gebaseert op Waargebeurde Gebeurtenissen en Zelfbedachte.
Ik heb dit met mijn vriendin geschreven.





Proloog


Hoofdpersoon: Dounia
Beste vriendin: Romaisa
Broers: Mohamed,abdel en Majid
Zus: Nouhaila

Het begon allemaal Op men 16de de dag dat ik nooit meer van men leven zal vergeten!! Het doet pijn om eraan terug te denken maar na jaren wil ik mijn verhaal openbaar vertellen. Ik heb een lieve zus Zij is nu al getrouwd. En 3 irritante broers.



Ik was Nog een klein meisje van 13. Ik had zo veel lol gekke dingen doen Heel rare ook Zoals spelen lol maken lachen en natuurlijk ook streken uithalen ( was ik maar terug in die tijd) en natuurlijk jongens uitschelden van verte en dan wegrennen. Maar die leuke tijden gingen snel voorbij ik werd 14 en 15 op een geven moment was k 18 toen begon het altijd als ik in de spiegel keek vond ik mezelf heel erg lelijk ik d8 waarom is iedereen mooi geschapen behalve ik de lelijkerd altijd als er een mooie jongen naar mij keek d8 ik altijd ja k weet wel dat ik heel lelijk ben kijk voor je ofzo!! Ik dacht nu is de tijd voor een make-over.

Romaisa: Hey gekke
Dounia : heeey
Romaisa: alles goed
Dounia: ja goed en met jou
Romaisa: prima Meid
Douniaa: Maar ey k wou naar de stad gaan kom je mee?
Romaisa: ok hoe laat
Dounia: k ben 2 uur bij je
Romaisa: Ok doei sgat
Dounia doeidoei

Aangekomen in de stad zag ik hele mooie kleren ik droeg nooit strakke kleren ofso altijd die wijde k had een mooie figuurtje dat zei iedereen, alleen deed ik daar weinig mee ik schaamde altijd. Toen dacht k schijt wat gaan mensen doen we gingen wahied heel chick winkeltje ik kocht spijkerrok Spijkerbroekt,truitjes en leuke Shirts,Make-up en Mouse . Voor mijn haar want ik heb lange krullen.En zonder die mouse vliegt het elke kant op.

Romaisa: k ben moe man kom we gaan naar de mac
Dounia: haha ja temchoemt altijd jij met je mac jallah kom!


05-07-2008, 22:46


Moet ik verder of vinden jullie dit niets?

05-07-2008, 22:55
Nog een ver volgje voor de stille lezers.Hierna hou ik op.
Ik wil reacties zien!


Aangekomen bij de mac zag ik wahied kapot knappe jongen nee gewoon Damnn
Douniaa: damnnn !! kijk die jongen
Romaisa: waar
Douniaaa: Daar om 9 uur
Romaissaaa: wajouuuwww lekkerding
Dounia: k D8 zo van jaa hij kan de mooooisste meisje krijgen hem moet Ik ZEKER vergeten want er Komt ZEKER niks van ik hij kan iedereen krijgen komt tie naar mij hahaha dat zou pas chie wonder zijn
Romaisa: Ewa dounia niet te veel geilen he
Dounia: nee man hij heeft zeker een vriendin hij vrijgezel haha I dont Think So

Ewa we bestelde burgertje met drinken Ik keek ff zijn kant op hij was kapot knap Stekels getint groene ogen lang en gespierd. Hij was zo bijzonder een marokaan met groene ogen dat vind je niet zo vaak. Nog nooit van men leven heb ik zo een kanppeeee Marokkaanse jongen gezien wel mooi maar niet zo knap .Hij keek onze kant op ejooowww k was fhal in schock. K d8 denk ergens anders aan niet hem kant op kijken en toch deed ik het hij glimlachte . WACHT NEE zag ik het verkeerd of was het naaar mij ik keek nog achterme en het wa echt naar mij k was BLIJJJJJ en k had wahied rode kop net al een tomaat. Romaisa had het in de gaten en ging helemaal stukk Ze zei aaaiii Douniaaa hij lachte . Hij Kwam naar ons toe lopen ik raakte in paniek ik wist niet wat ik moets doen k d8 is die jongen blind wrm komt tie naar mij wilt ie een lelijkerd Oow nee hij vind romaisa leuk duhh zij was pas mooi stijl haren mooi figuur en zeker knap. En ik? Ik was een lelijk eendje . Oeps dounia waar ben je met je gedachten hij komt ik wist niet wat ik moest doen dus rende ik weg met romaisa aan men arm weg van de mac!!

Romaisa: A behloela Hij Komt NAAR JOUWW TOEE en ren je weg
Dounia : ja romaisa k raakte in paniek k wist niet wat k moet doen!
Romaisa: haha en mij fhal chie hond meesleuren k was bijna gevallen jongen!
Dounia: ja sorry kom naar maar gauww!!

En zo gingen we verder in de stad winkel in winkel uit…
Thuis aangekomen
Ahlan yemma ahlan bebba
Ahlan a bentie azi teda( ahlan a dochter om eten)
La ana akoelt m3a romaisa f zanka( nee k heb met romaisa buiten gegeten)
Waga a bentie jalah sier t3ra( oke mijn dochter ga nu maar leren)
Waga yemma(oke mama) en k liep naar boven k melde me ff aan op msn Dorge mensen online meldde me af ging ff leren en toen ging ik twoedoe en bidden toen k klaar was ging ik in men bed liggen. Aan het denken over die jongen Wat een lekkerding maar waaroom lachte hij naar mij of verbeellde ik het me hij had zulke mooie witte tanden Mischien lachte hij me uit Ja dat zal het vast en zeker zijn met die telurstelling viel ik in slaap …

05-07-2008, 23:31
Jaweeeeel
Ikke
Ga snel verderrr !!
Kus Ouiam!

06-07-2008, 03:35


up up up een nieuwe fan ga verder kus kus onbekend^

09-07-2008, 13:00
#Nieuwe Fan!
Oep!!

17-07-2008, 00:35
Mooooi verhaal Ga Zo Door meid..!! Je bent hartstikke Goed bezig

17-07-2008, 13:10

νєя∂єя,,