Bekijk volle/desktop versie : vakantie en seks??



Pagina's : [1] 2 3 4

05-07-2008, 13:50
ff eerlijk allemaal...

ik hoor de ergste verhalen..
in marokko gaat iedereen lekker op los feesten en vakantie vieren
en doen het met elkaar.. en het staat er bekend om de europeze marokkanen (voor al jongens) komen daar om er op los te gaan..

is dat zooooo???

05-07-2008, 13:55

met al die ziektes daar ..
nou ik pas .. ik geniet op andere manier
kom hier voldoende aan me trekken waarom zou ik wachten tot marokko .!

05-07-2008, 13:57
hahahaha ja hopelijk zijn er meerdere die zo slim als jij er over denken...

idd al die ziektes.. maarjahh ze denke misGiien aghh condoom en hupp dauwwwwe... wrm niet

05-07-2008, 14:00

Citaat door Miss_Koeziina_:
hahahaha ja hopelijk zijn er meerdere die zo slim als jij er over denken...

idd al die ziektes.. maarjahh ze denke misGiien aghh condoom en hupp dauwwwwe... wrm niet

vriend van mij had meisje ontmoet in Saidia echt lekker meid !
oefff echt een plaatje ...ewa hij deed t onveilig met hr 1 week later is zn trompet ontstoken .hij had een soa te pakken (glamdia ofso :hihi

ik hoop dat hij dit niet ziet !!

05-07-2008, 14:04


Citaat door Miss_Koeziina_:
ff eerlijk allemaal...

ik hoor de ergste verhalen..
in marokko gaat iedereen lekker op los feesten en vakantie vieren
en doen het met elkaar.. en het staat er bekend om de europeze marokkanen (voor al jongens) komen daar om er op los te gaan..

is dat zooooo???



Jaaaaa lekker spacen in marokko heeeeeeeeerlijk en al die lekkere vrouwen dan en geld ook voor meisjes uit europa hoor je kan de gekste dingen met ze doen. In nederland braaf marokko zijn ze een beest

05-07-2008, 14:04
hahaha o my godddddddddddddddddddddddddd

05-07-2008, 14:05
Ik zou het niet doen hoor, alleen ziektes en rare vrouwen die je laten arresteren en beschuldigen van dingen.

05-07-2008, 14:07

Citaat door Miss_Koeziina_:
hahaha o my godddddddddddddddddddddddddd




Het is zo and YOU KNOW IT

05-07-2008, 14:08

Citaat door Yessinz0r:
Ik zou het niet doen hoor, alleen ziektes en rare vrouwen die je laten arresteren en beschuldigen van dingen.

buurjongen uit frankrijk in marokko! hij kwam vrijgezel naar marokko toe en is met een hoertje als vrouw vertrokke is echr waar gebeurd allah yehfd ..jr later is zij vandoor gegaan met een italiaan

05-07-2008, 14:09

Citaat door Playboy82:
Jaaaaa lekker spacen in marokko heeeeeeeeerlijk en al die lekkere vrouwen dan en geld ook voor meisjes uit europa hoor je kan de gekste dingen met ze doen. In nederland braaf marokko zijn ze een beest


ik ga nie op vakantie
hoef die rotzooi nie mee te maken.. maar maak me wel enigzins zorgen
om de mensheid hahahaha

05-07-2008, 14:10

Citaat door moessi:
buurjongen uit frankrijk in marokko! hij kwam vrijgezel naar marokko toe en is met een hoertje als vrouw vertrokke is echr waar gebeurd allah yehfd ..jr later is zij vandoor gegaan met een italiaan





hahahaha fucktup.. een gast die ik ken daar MOEST trouwen met een meisje omdat hij haar had ontmaagd en zij naar de politie was gegaan.

05-07-2008, 14:10

Citaat door moessi:
buurjongen uit frankrijk in marokko! hij kwam vrijgezel naar marokko toe en is met een hoertje als vrouw vertrokke is echr waar gebeurd allah yehfd ..jr later is zij vandoor gegaan met een italiaan


ow my goddddddddddddddddd hahahahah

jij met je gekke verhalen..

05-07-2008, 14:11


Citaat door moessi:
buurjongen uit frankrijk in marokko! hij kwam vrijgezel naar marokko toe en is met een hoertje als vrouw vertrokke is echr waar gebeurd allah yehfd ..jr later is zij vandoor gegaan met een italiaan




05-07-2008, 14:11

Citaat door Miss_Koeziina_:

ik ga nie op vakantie
hoef die rotzooi nie mee te maken.. maar maak me wel enigzins zorgen
om de mensheid hahahaha


Maak je niet druk om. Daar doen ze het openlijk, hier schijnheilig.

05-07-2008, 14:13

Citaat door Miss_Koeziina_:
ow my goddddddddddddddddd hahahahah

jij met je gekke verhalen..
tjah marokkanen he' ...is echt zielig .! daarna ernstig ziek geworden ! wallah meisjes uit marokko echt erg ... ik dol ik lach ,maar b
lijft t bij .. geef me liefst shie schoonheid uit nl

Pagina's : [1] 2 3 4