Bekijk volle/desktop versie : HRO....binnen hoeveel tijd



05-07-2008, 02:21
Moet een docent een verslag hebben nagekeken. Ik heb op 14 april een verslag ingeleverd en tot heden nog GEEN uitslag gehad. Ik heb afgelopen maandag een klacht ingediend tegen deze docent die het nakijken van mijn verslag geen pioriteit vind hebben. Ik daar en tegen vind het zeeeeeeer noodzakelijk dat hij het versneld nakijkt aangezien ik van mijn punten 56 heb behaald en het behalen van mijn P nu afhangt van het verslag wat mij 4 punten zou moeten leveren.

Ik zit trouwens op de Hogeschool Rotterdam

Rokana

05-07-2008, 02:23


Kun je terug vinden in het OER ...

05-07-2008, 02:24
Wat is het OER?

05-07-2008, 02:26

Citaat door Rokana:
Wat is het OER?

Onderwijs- en examenreglement

05-07-2008, 02:29


Oooh dat kleine boekje, keek net op de site maar daar zag ik het niet zo gauw.

Dankje voor jouw reactie

Rokana

05-07-2008, 02:31

Citaat door Rokana:
Oooh dat kleine boekje, keek net op de site maar daar zag ik het niet zo gauw.

Dankje voor jouw reactie

Rokana

Succes

05-07-2008, 02:34
Dankje heb net gekeken en dit stond er:

Onderwijs en Examenreglement
Op grond van artikel 7.34 van de WHW heeft iedere student recht op het afleggen van tentamens. Voor de meeste studenten betekent dit, dat zij gewoon kunnen deelnemen aan de reguliere manier van toetsing. Voor studenten met een functiebeperking voldoet de reguliere manier van toetsing niet altijd. Er wordt dan naar een alternatief gezocht.

OER
De Hogeschool Rotterdam beschrijft in het Onderwijs- en Examen Reglement (OER) op welke wijze lichamelijk of zintuiglijk gehandicapte studenten de tentamens kunnen afleggen. De Examencommissie is verantwoordelijk voor de organisatie en coördinatie van de toetsen en tentamens. Zij ziet er dus op toe dat de tentamens met de gevraagde aanpassingen niet afwijken van het ‘normale’ onderwijsprogramma. Je moet namelijk aan de kernkwalificaties van je opleiding voldoen om te kunnen afstuderen.

Toestemming
Voor ingrijpende aanpassingen of voorzieningen in jouw onderwijssituatie moet je toestemming hebben van de Examencommissie. Samen met de decaan en de clustercontactpersoon kun je bekijken wat voor jou de meest geschikte manier is om onderwijs te volgen en/of tentamens te doen.

07-07-2008, 13:37
HRO is altijd traag, ik heb mijn P het laatste jaar gehad omdat docenten te traag waren met nakijken en ze reageren nooit op mailtjes als ze te laat zijn erg irritant.

07-07-2008, 13:47

Citaat door sennie2:
HRO is altijd traag, ik heb mijn P het laatste jaar gehad omdat docenten te traag waren met nakijken en ze reageren nooit op mailtjes als ze te laat zijn erg irritant.

Jouw P in de vierde halen? Hoe doe je dat?

07-07-2008, 14:15
Maar hoe kun je de opleiding voortzetten als je P pas in het vierde jaar behaald. Bij ons is het de norm dat je het binnen 2 jaar behaald anders mag je de opleiding niet voortzetten

07-07-2008, 14:25
Bij ons is het ook de norm dat je het binnen 2 jaar haalt.
Maar het probleem lag meer bij de school, vandaar dat ik gewoon door mocht naar de 3de

08-07-2008, 04:17

Citaat door sennie2:
Bij ons is het ook de norm dat je het binnen 2 jaar haalt.
Maar het probleem lag meer bij de school, vandaar dat ik gewoon door mocht naar de 3de


dat heb ik nu dus ook wat studeer jij misschien hebben wij wel met dezelfde docent een probleem (gehad)

08-07-2008, 13:37



Citaat door Rokana:
dat heb ik nu dus ook wat studeer jij misschien hebben wij wel met dezelfde docent een probleem (gehad)



Ik deed CMV en jij?