Bekijk volle/desktop versie : Hind een goede voorbeeld??? Echt niet!!!



Pagina's : [1] 2 3

14-01-2004, 16:15

Citaat door JennyLofan:
Bij de discussies bij positie van de vrouw was dit onderwerp ter sprake gekomen en nu heb ik het op deze forum gezet.

Ahum, Hind een voorbeeld! yeh right! Eerst bij Idols dronk ze gewoon alcohol, ze draagt minirokjes, kilo's make up en ik betwijfel het dus of ze wel moslim is. Nou mag ik natuurlijk niet oordelen, maar ik zeg gewoon wat ik denk. Ze is alles behalve een voorbeeld, eerst had ze een truitje aan die zo laag gesneden was en een push up beha waar haar borsten er helemaal uit kwamen. Ongelooflijk gewoon!

Het was leuk geweest als een net Marokkaanse meisje mee deed met Idols. Gewoon een net Marokkaans meisje die zich netjes kan kleden en simpel (hind kan zich echt niet goed kleden). Een leuk mooi meisje en niet zo een apenkop die Hind heeft. Sorry dat ik dit zeg. Maar het was gewoon veel leuker geweest als een net Marokkaans meisje mee deed en echt een voorbeeld zou zijn voor de Marokkaanse meisjes.

Iedereen die Hind mooi heeft, vind make up zeker ook mooi. Hairstylistes en visagistes hebben haar moeten omtoveren tot een mooi meisje, tenminste de media vind haar mooi. Ja de media vind iedereen mooi die mooi worden gemaakt door visagistes en hairstylistes. En trouwens ik vind haar nog niet mooi, zelfs met al die make up. En ja, uiterlijk is niet zo belangrijk, maar in Idols dus blijkbaar wel.

Ik vind Hind een ontzettend ordinaire meid! Tfoe! Ik vind het echt heel jammer dat zij uitgerekend dat Marokaanse meisje was die mee deed met Idols. Er zijn zat Marokkaanse meisje die veel leuker zijn! Veel leuker!!!!!!!! Het enige positieve wat ik aan Hind vind is dat ze mooi kan zingen! Verder kan ze van mij oprotten met haar singles, album, reclame en whatever nog meer. Ze hoeft van mij echt niet meer op tv te komen.
.

14-01-2004, 16:21


nou jouw afgunst en geroddel is een goed voorbeeld zeg

please give me a break

14-01-2004, 16:23

Citaat:
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
nou jouw afgunst en geroddel is een goed voorbeeld zeg

please give me a break

14-01-2004, 16:30
JennyLofan jaloerse kip! hou je smoel ff ofso

14-01-2004, 16:35


En de clue van het verhaal is...........

14-01-2004, 16:35

Citaat:
Origineel gepost door JennyLofan
Jaloers op Hind?! Nou ik dacht het niet! En ik mag toch zeker wel mijn menig geven over die ordinaire meid!
yeah whatever.... ze is gewoon zwaar doorsnee... nietszeggend

ordinair betekent "gewoon" voor jouw weten...

maar hoe had ze daar volgens jou moeten staan dan? met hoofddoek ofso ... pls cut the crap

14-01-2004, 16:37

Citaat:
Origineel gepost door JennyLofan
Jaloers op Hind?! Nou ik dacht het niet! En ik mag toch zeker wel mijn menig geven over die ordinaire meid!
Ga wat beters doen, en wanneer je haar op tv ziet, dan zap je haar maar lekker weg.

Je hebt het recht niet om dat meisje zo te behandelen hier op dit forum.

Ooh ja zoek please een leven, met je domme jaloerse aktie van jou.


14-01-2004, 16:39

Citaat:
Origineel gepost door CantLet_YouGo
Hahahahhahahaha


Chatefemqemamu, Sjoooww Waarom zo'n moeilijke naam?
omdat ik niet wens verward te worden met de
JennyLofans etc.

14-01-2004, 16:39

Citaat:
Origineel gepost door JennyLofan
Nogmaals ik ben niet jaloers op haar! Ik ben veel leuker dan zij, ok! EN dit is geen eigen dunk. Het enige wat ik jullie probeerde duidelijk te maken, was dat het veel leuker zou zijn als een Marokkaans meisje meedeed die veel netter en leuker was dan zij, ok. En die niet zo ordinair was en die echt een goede voorbeeld was voor de Marokkaanse meisjes.
Ze is half marokkaans, dus aan de ene kant begrijpelijk.

maar ik vind dat je iedereen in zijn eige waarde moet laten zo jij ook.

14-01-2004, 16:42
hahaha jij ook al, wallah probeerde net nog die naam uit te spreken.......geen succes

Chhaaa...chaaatttt....chattttttee....ch..chatefemm m...chatefemqewat??....

Chatefemqemamu

Ghataaaaaarlijk....

14-01-2004, 16:43

Citaat:
Origineel gepost door JennyLofan
Bij de discussies bij positie van de vrouw was dit onderwerp ter sprake gekomen en nu heb ik het op deze forum gezet.

Ahum, Hind een voorbeeld! yeh right! Eerst bij Idols dronk ze gewoon alcohol, ze draagt minirokjes, kilo's make up en ik betwijfel het dus of ze wel moslim is. Nou mag ik natuurlijk niet oordelen, maar ik zeg gewoon wat ik denk. Ze is alles behalve een voorbeeld, eerst had ze een truitje aan die zo laag gesneden was en een push up beha waar haar borsten er helemaal uit kwamen. Ongelooflijk gewoon!

Het was leuk geweest als een net Marokkaanse meisje mee deed met Idols. Gewoon een net Marokkaans meisje die zich netjes kan kleden en simpel (hind kan zich echt niet goed kleden). Een leuk mooi meisje en niet zo een apenkop die Hind heeft. Sorry dat ik dit zeg. Maar het was gewoon veel leuker geweest als een net Marokkaans meisje mee deed en echt een voorbeeld zou zijn voor de Marokkaanse meisjes.

Iedereen die Hind mooi heeft, vind make up zeker ook mooi. Hairstylistes en visagistes hebben haar moeten omtoveren tot een mooi meisje, tenminste de media vind haar mooi. Ja de media vind iedereen mooi die mooi worden gemaakt door visagistes en hairstylistes. En trouwens ik vind haar nog niet mooi, zelfs met al die make up. En ja, uiterlijk is niet zo belangrijk, maar in Idols dus blijkbaar wel.

Ik vind Hind een ontzettend ordinaire meid! Tfoe! Ik vind het echt heel jammer dat zij uitgerekend dat Marokaanse meisje was die mee deed met Idols. Er zijn zat Marokkaanse meisje die veel leuker zijn! Veel leuker!!!!!!!! Het enige positieve wat ik aan Hind vind is dat ze mooi kan zingen! Verder kan ze van mij oprotten met haar singles, album, reclame en whatever nog meer. Ze hoeft van mij echt niet meer op tv te komen.
En Jenny Lo is wel een voorbeeld voor jou?


14-01-2004, 16:43

Citaat:
Origineel gepost door snoopie
Ze is half marokkaans, dus aan de ene kant begrijpelijk.

maar ik vind dat je iedereen in zijn eige waarde moet laten zo jij ook.
ooooowwwkeeeeeejjj we hebben de domste opmerking van vandaag binnen mensen!!!!

dus jij zegt van ey ze is stupid.. majah ach wat kan je d'r kwalijk nemen ze is maar half marokkaans


...........door dit soort gevallen ben ik fan van coalitiegenoot

14-01-2004, 16:46



Citaat:
Origineel gepost door yasmineNR1
hahaha jij ook al, wallah probeerde net nog die naam uit te spreken.......geen succes

Chhaaa...chaaatttt....chattttttee....ch..chatefemm m...chatefemqewat??....
ik heb zware issues gehad om me voor te stellen bij meetinen van t forum.. dus ik spreek t zelf maar uit als "shutthefakup"

14-01-2004, 16:47
Welke hanan....:verdomme:

14-01-2004, 16:49

Citaat:
Origineel gepost door Chatefemqemamu
ik heb zware issues gehad om me voor te stellen bij meetinen van t forum.. dus ik spreek t zelf maar uit als "shutthefakup"
......hmmzzz had dat eerder gezegd......ik heb nu zwaar problemen met stotteren door die naam....

I realy gotta shutthefakup nu voordat mijn stotterprobleem zich gaat uitbreiden....


Pagina's : [1] 2 3