Bekijk volle/desktop versie : Plannen voor het weekend....



Pagina's : [1] 2 3

04-07-2008, 16:11
hello...

wat zijn jullie plannen voor het weekend?? mijn tripje naar zwitserland gaat helaas niet door....mijn zussen zijn beide weg met hen gezinnen en ik zit hier....alleen met mijn ma dood te vervelen....

wat gaan julllie doen ter enige inspiratie?
(K)

04-07-2008, 16:13


Ik krijg bezoek..iets van 18 man...dus een druk weekend

04-07-2008, 16:14
Zaterdag: Uitslapen, balkon opruimen, boodschappen, film pakken
Zondag: Inspiratieloos!

heb het de laatste weken druk gehad, wil het wat rustig aandoen effe bijtanken!

04-07-2008, 16:16

Citaat door nadia2007:
Ik krijg bezoek..iets van 18 man...dus een druk weekend


oohww wat gesellug!!! ik vin ddat altijd zo leuk asl we bezoek krijgen....ben tantes uit het buitenland over aan het halen om langs te komen

veeel plezier!

04-07-2008, 16:17


Morgen moet ik werken en zondag ga ik keihard blokken voor mijn laatste tentamen ...

04-07-2008, 16:17

Citaat door Miss_Magrebia:
Zaterdag: Uitslapen, balkon opruimen, boodschappen, film pakken
Zondag: Inspiratieloos!

heb het de laatste weken druk gehad, wil het wat rustig aandoen effe bijtanken!



bijtanken is leuk! maa r ik zit al vol...ik wil men energy kwijt lool ga jij niet op vakantie?

04-07-2008, 16:18

Citaat door mashalahbroeder:
oohww wat gesellug!!! ik vin ddat altijd zo leuk asl we bezoek krijgen....ben tantes uit het buitenland over aan het halen om langs te komen

veeel plezier!

Thanks...
Ik zie dat jij........................Nysha bent..??

04-07-2008, 16:18
Ik zit me ook vreselijk te vervelen, heb nog zes weken vakantie te gaan en blijf in dit kikkerlandje

Maar lekker niksen is ook wel fijn

04-07-2008, 16:19

Citaat door mashalahbroeder:
bijtanken is leuk! maa r ik zit al vol...ik wil men energy kwijt lool ga jij niet op vakantie?



Ik ben nu energieloos... je moet me 's morgens werkelijk mjn bed uitsleuren! Wanneer ik op werk de opmerking krijg: Slaapkop! Weet ik echt dat ik moet bijtanken!
Vakantie gaat er aankomen, vraag me alleen niet: Wanneer en waar naartoe!

04-07-2008, 16:19

Citaat door marocloubna:
Morgen moet ik werken en zondag ga ik keihard blokken voor mijn laatste tentamen ...



wanneer heb jij je tentamen...and vet man je gaat naar barca!!!!! ik moet ook no gschrijven...maar heb nog tijd zat over

04-07-2008, 16:20

Citaat door nadia2007:
Thanks...
Ik zie dat jij........................Nysha bent..??



hay....dat klopt

04-07-2008, 16:21

Citaat door mashalahbroeder:
hay....dat klopt























04-07-2008, 16:21



Citaat door louisa1988:
Ik zit me ook vreselijk te vervelen, heb nog zes weken vakantie te gaan en blijf in dit kikkerlandje

Maar lekker niksen is ook wel fijn


uufttttt 6 weken is lang.....ben je alleen in nl en waarom ga je niet een weekje weg?

04-07-2008, 16:21

Citaat door mashalahbroeder:
wanneer heb jij je tentamen...and vet man je gaat naar barca!!!!! ik moet ook no gschrijven...maar heb nog tijd zat over



Maandag heb ik het tentamen, het is een her.. Ik hoooooop dat ik het haal!

Ik kan niet wachten tot ik ga man!! Waarom ga je niet mee?

04-07-2008, 16:21

Citaat door Miss_Magrebia:
Ik ben nu energieloos... je moet me 's morgens werkelijk mjn bed uitsleuren! Wanneer ik op werk de opmerking krijg: Slaapkop! Weet ik echt dat ik moet bijtanken!
Vakantie gaat er aankomen, vraag me alleen niet: Wanneer en waar naartoe!


oohhw dat is wel cool dat je in ieder geval weet dat je weggaat...mijnz us zit nu in een super de luxe hotel in kreta...als je interesse hebt

Pagina's : [1] 2 3