Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hoe zien de (getrouwde) moslima's er thuis uit?



Pagina's : [1] 2 3

04-07-2008, 15:59
hoe zien de molima's er eigenlijk thuis uit voor hun man en hoe kun j eruit zien?

04-07-2008, 16:04


Sexy!

04-07-2008, 16:07
Super korte rokjes met stiletto hakken eronder. Blote truitjes. Hotpenses..
Kortom alles wat je buiten niet aantrekt.

04-07-2008, 16:07
maar doen veel vrouwen dit en vind de man dat wel goed al die make up enzo en kleding??

04-07-2008, 16:08



Citaat door Colonya:
Super korte rokjes met stiletto hakken eronder. Blote truitjes. Hotpenses..
Kortom alles wat je buiten niet aantrekt.

dragen ze echt dat haha

04-07-2008, 16:11

Citaat door girlmagreb:
dragen ze echt dat haha

zou dat niet leuk zijn als je er echt als een ster uit kan zien voor je man

04-07-2008, 16:14

Citaat door girlmagreb:
zou dat niet leuk zijn als je er echt als een ster uit kan zien voor je man
en snachts nog mooiere kledng haha dat satijn enzo is echt mooi

04-07-2008, 16:14
nou ja ze zien dr wel sexy uit maar t moet echter alles behalve hoerig uitzien..

gewoon schattig sexy en kwa make-up mooi naturel opgemaakt...

04-07-2008, 16:15
woelahila,je hebt helemaal gelijk

het moet deftig blijven he

04-07-2008, 16:17

Citaat door nicegirl...:
nou ja ze zien dr wel sexy uit maar t moet echter alles behalve hoerig uitzien..

gewoon schattig sexy en kwa make-up mooi naturel opgemaakt...

en dragen ze snachts van die satijnen jasjes enzo? zijn mooi

04-07-2008, 16:18

Citaat door rabija:
woelahila,je hebt helemaal gelijk

het moet deftig blijven he

ja dat wel maar je kan er op je best uitzien voor je man dat is haast je enige kans toch of niet?

04-07-2008, 16:22

Citaat door girlmagreb:
en dragen ze snachts van die satijnen jasjes enzo? zijn mooi



satijnen jasjes draag je niet alleen snachts schat dat kun je dragen als je wakker bent en die gooi je dan over je satijnen jurkje snappie...

euum alles wat satijn is straalt een soort elegantie uit..

04-07-2008, 16:24


ik zou zeggen HUKEMOLLER magazine bekijk die eens zo kun je er voor je man uitzien als je wilt, vind t elegant en sexy en alles behalve sletterig !!

maare schat 1 stoute blik gericht naar je man en hij is al verkocht dat satijn etc. boeid hem opdat moment echt niet hahaha :

04-07-2008, 16:48

Citaat door nicegirl...:
ik zou zeggen HUKEMOLLER magazine bekijk die eens zo kun je er voor je man uitzien als je wilt, vind t elegant en sexy en alles behalve sletterig !!

maare schat 1 stoute blik gericht naar je man en hij is al verkocht dat satijn etc. boeid hem opdat moment echt niet hahaha :

oke meid haha bedankt dat je hebt gereageerd he maar hoe plaatsen julie die plaatjes?

04-07-2008, 20:41
weet je wat mij opvalt hier in nederland
als hier een meisje trouwt ziet ze dr de volgende dag uit net als een junk en al die dagen er na en de maanden erna
als een meisje uit marokko trouwt en nadat ze haar trouwfeest heeft gedaan
zie je buiten al meteen aan haar dat ze getrouwd is aan haar gezicht hier in nederland niet
daar moeten de meiden uit nederland een voorbeeld aan nemen laat zien dat je getrouwd bent kleed je mooi aan en maak je op inplaats van te zeggen nee hoeft niet ik heb me man nu al off

Pagina's : [1] 2 3