Bekijk volle/desktop versie : Liefde,Vriendschap,Koppigheid& de eer & trots van een jonge dame..



04-07-2008, 06:09
Nou heej mensen ik begin met een verhaal het gaat over trotsheid,eer,koppigheid en uiteindelijk spijt het is aan jullie de keus of het verder gaat of niet.

Soumya:Hoofdpersoon
Fadilla:Soumya ze zus/goede vriendin.
Sofia:Soumya ze beste vriendin/nichtje.
Kautar:Andere goede vriendin.
O.A famillie leden enz.

Karim:Soumya ze 1ste vriendje.
Driss:Soumya ze pa.
Abdu:Soumya ze neef marokko.
O.A vrienden van karim enz.

Soumya:Tring Tring..Haai Soumya weetje wat knet heb gehoord Waaaah kapottt leuke gedoe je hebt tog ook orange..Joehoe want we kunnen gratis bellen ofzoiets ahaha Sofia:What? Gratis bellen haha jij bent gek..ga slapen ga het is 2 uur snacht's! Soumya:Nee ff Serieusssss! fokjou dan niet!! Sofia:Wuhahaah jaa wat verw8 jij je belt me 2 uur snachts gratis bellen met gratis bellen..okeoke vertel? Soumya: Nou et is een soort van happy hours en dan moet je 10 euro opwaarderen dan ken je gratis bellen volgens mij 16 uur hoorde knet van illias op msn..Sofia:Chill man ga ik ook doen..Soumya: belle belle belle!

ZoZoZo mensen de 0range tijden beginnen en het leven van het meisje dat dacht dat ze alles aankon!

Soumya:Kben blij met 0range..
Sofia: Me2 want kspreek je amper sinds je verhuizing!
Soum: KweetKweet..


3de dag Soum belt Sofia u kunt op dit moment deze persoon niet bereiken waadeer u beltegoed op..HUHHHH NU AL OP!!! aahhaha..zo hoebedoel je kwas levensloos bezig bellen dag en nacht naar Sofia..aha!

Op msn vervelen dan maar..huh die gast van v0rige x weer pff wat een irritante gast zeg..onvolwasen dat die is...niet op reageren! Hmm of toch maar een x normaal doen..(JAJAJAJA Want bij hem begint et verhaal pas EcHt) Pffff doe je een x n0rmaal is die weer kinderachtig..Bahh achh oranje balk blijft maar knipperen dus lekker boeiend..

Paar dagen later m0e van werk..pff wat zal ik doen vervelen dan maar op de pc..Msn aanmelden weer zo ik word aangevallen zeg haha Hij weer wat een rotopmerkinggg Karim:Sweetieeee.. Soumya: pff wat denkje wel niet dat je dat gwn kunt zegge..Karim:NeeNee et staat bij je nickname en vroeg me af wie jij zo noemt..? Soumyawh..ok Karim: Nou vertel haha kben benieuwd. Soumya: een vriendin van me die k op dit moment echt een sweetie vind..Fadilla: DERAFFFF SOUMM je zit er nu lang genoeg op kwil derop!! Soumya: NeeeNeee man geen zin kzit er net pas op man! Fadilla: Pfff nee ff serieus je gaat erafff hoor toch niemand boeiends online Karim:haha keej dan..wrm dan? Soumya: heej Kga..Karim: Nee we hadden net onze eerste normale gesprek..Soum: I Know me zus zeurt..Karim: Heb je orange kunne we gezellig kletse..Soumya tegen fadila die naast me zat Jaa doei wat denkt die wel niet..FAdila: 0628...... Soumya: WAT DOE JE :O Gekkk wijffff! Ik ken em net pas 2 sec Fadila:Lekker boeiend als je maar oprottt! BZZZBZZZBZZZ daar ging me tel SHIITTTTTT wat moet kzegge tfoee gemmm rotwijfff wat moet die wel niet denken..Hoooi aan de andere lijn Heej...Eind van de avond hmm n8 et was een gezellig gesprek hij vond me heel anders en kvond em heel gezellig en spontaan! Maarja lekkerboeiend kheb mezelf en sofia beloofd me 1ste vriend wordt me laatste maar zal et haar ook lukken of kan ze de verleiding niet weerstaan?? Want hij was grappig..spontaan...klonk aardig en zag er well leuk uit op de foto.. Soumya: Ik zie et joh lekker boeiend..Ik Kan zonder dus al 17.5 jaar( altijd weer dat stoere gedrag van Soum..) Maar is Soum echt zo st0er als ze zich vo0rdoet Hmmm!!

>>>NOG EEN KLEIN STUKJE DAN MOGEN JULLIE BESLISSEN OF IK VERDER KAN GAAN OF NIET..


ZE BELDE EN BELDE MET ELKAAR..ELKE DAG MAAR..SLAPELOZE NACHTEN..AANGEZIEN SOUMYA WEL EEN BABBELAAR IS..EN KARIM SLUIT ZICH AAN WANT DIE IS EVEN ERG..ZE KONDEN HET HEEL GOED MET ELKAAR VINDEN ( DAT DACHT SOUMYA OOK ALTHANS)

SOUM SPRAK AF MET SOFIA EN KAUTAR..
GESPREKKEN GINGEN NERGENS OVER ZOALS GEWONELIJK AL1 MAAR LACHE EN GEINE EN CHECKE MAAR MEER NIET ALLE3 SINGLE HEERLIJK NIEMAND HEEFT DE LIEFDE GEPROEVD NOG LEKKERDER we hoeven niet aan vriendjes te doen we hebben elkaar toch..Dachten we.. et was rond 9 uur bzzz bzzz Soum je tel gaat af..knam een kijkje op me tel zag karim staan.Wie is dat vroeg kautar owh gwn zo een jongen Oeeee welke wie wat waar vertel? huh kd8 dat je ding nog leuk vond na die onvergetelijke dag pfff haha Tazzz d8 die nou echt dat kans maaktte Nou neee! Ik wou al1 kijke hoever die zou zinken sukkel hahaha en ze lachtte met ze alle zo kautar en sofia dachten wat is soum geweldig man ze denkt er altijd zo nuchter over nou die laat zich nooit verliefd worden op iemand.. Soum ondertussen lastig gevallen worden door karim pff zo die tel blijft maar doorgaan hea..neen gwn op mn hij is echt een stalker haha..zei sofia Komopp leer em een lesje zei kautar er achter aan hmm jaa man d8 soumya wat denkt die wel niet!!! HOE PAKT SOUM HET AAN?? GELOOF ME ONODIG WREED. ( AAN JULLIE..VERDER OF NIET?) GR..

04-07-2008, 06:10


Trouwens Ben Een Meid Gebruik Account Van Me Neef..groetjes Geniet Van Het Verhaal Of Niet..

05-07-2008, 12:43
upp

Ga verder!!!!

XOXO

06-07-2008, 15:15
ga snel verder

08-07-2008, 20:56


Hmm er zijn egt te weinig mensen die het willen lezen! Kwil echt graag verder maarja..Kbeloof dat het spannend zal w0rden..Dit is ng maar het begin!

Gr0etjes..

09-07-2008, 12:46
# Nieuwe Fan!!

Oepaaaaa ««


Oepaaaaa ««


Oepaaaaa ««


11-07-2008, 10:54
Beginnnnnnnnnnn

11-07-2008, 13:55

Up!
Up!Up!
Up!Up!Up!
Up!Up!Up!Up!
Up!Up!Up!
Up!Up!
Up!