Bekijk volle/desktop versie : breaking news!!!!!!!!!!!!!!! Mohsine Yajour



Pagina's : [1] 2

03-07-2008, 21:27
Mohsine Yajour gaat dit aankomende seizoen bij het Belgische charleroi spelen!


Marokkaanse international voor Charleroi
[Mogi Bayat heeft nog een spits aan zijn selectie toegevoegd.]
Mogi Bayat heeft nog een spits aan zijn selectie toegevoegd.
Voetbalclub Sporting Charleroi heeft zich versterkt met de Marokkaan Mohsine Yajour. Dat maakte de eersteklasser bekend op de clubwebsite. De international tekende een contract voor twee seizoenen, met optie op een bijkomend seizoen.

FC Chiasso
De 23-jarige Yajour, een aanvallende middenvelder die ook in de spits kan uitgespeeld worden, speelde afgelopen seizoen bij het Zwitserse FC Chiasso, maar verbrak in onderling akkoord zijn contract bij die club. Hij scoorde in 18 wedstrijden 7 keer voor de club uit de Zwitserse tweede klasse. Daarvoor speelde hij twee seizoenen bij het Marokkaanse Raja de Casablanca. (belga/dea)
03/07/08 20u47

http://hln.be/hln/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/336265/2008/07/03/Marokkaanse-international-voor-Charleroi.dhtml

03-07-2008, 21:30


Goed nieuws

nu gaan wij hem veel meer in de gaten houden

03-07-2008, 21:38
Was al een hele tijd geleden bekend. Hij zei het zelf in een uitzending van een praatprogramma op Arriyadia, waarbij ze ook hebben zitten nabeschouwen over het duel tegen Mauritanie als ik me niet vergis.
Maar Charleroi heeft vandaag officieel via haar site laten weten dat Mohsine Iajour voor twee seizoenen heeft getekend.

03-07-2008, 21:42

Citaat door Master.:
Was al een hele tijd geleden bekend. Hij zei het zelf in een uitzending van een praatprogramma op Arriyadia, waarbij ze ook hebben zitten nabeschouwen over het duel tegen Mauritanie als ik me niet vergis.
Maar Charleroi heeft vandaag officieel via haar site laten weten dat Mohsine Iajour voor twee seizoenen heeft getekend.



rabeh zei zelf ook in een tv-programma dat hij naar liverpool vertrekt in de zomer... er staat nix op liverpool site

03-07-2008, 21:44



Citaat door Mister_Zakelijk:
rabeh zei zelf ook in een tv-programma dat hij naar liverpool vertrekt in de zomer... er staat nix op liverpool site


Hij zei dat Levski de onderhandelingen was begonnen met Liverpool. Iajour zei dat zowel hij, als Chiasso een akkoord hadden bereikt. Zijn toch twee verschillende situaties.

03-07-2008, 21:51
Mooi zo, kan ik hem live zien ishallah. Was op het jeugdwk toch een groot talent, maar heeft niet echt de kans gehad om zich te ontwikkelen, ondermeer als gevolg van de geldhonger van Raja chmata.

03-07-2008, 22:13
Heel goed nieuws, kan hij zich laten zien. Yajour heeft veel talent, bij Charleroi kan ie op veel speeltijd gaan rekenen.

03-07-2008, 22:50
was idd al een tijdje bekend maar in belgie maken ze zoiets pas officieel als de medische testen en het financiele plaatje rond zijn.

cool, belgische competitie wordt smullen geblazen voor mij.
nu nog hopen dat benji naar anderlecht komt.

03-07-2008, 22:59

Citaat door Hazouz_:



ewa, ik bedoel met Boussoufa en Dirar hebben we al 2 internationals die bij belgische topclubs spelen.

Iajour bij charleroi is een bonus.
hoe meer Marokkanen in belgie hoe meer spektakel voor mij want ik ga vaak live kijken naar anderlecht.

03-07-2008, 23:20

Citaat door brownie74:
ewa, ik bedoel met Boussoufa en Dirar hebben we al 2 internationals die bij belgische topclubs spelen.

Iajour bij charleroi is een bonus.
hoe meer Marokkanen in belgie hoe meer spektakel voor mij want ik ga vaak live kijken naar anderlecht.


idd hoe meer Marokkanen in de Belgische competitie hoe meer vreugde. Trouwens hoeveel kost zo een ticket van Anderlecht en met wat er recent is gebeurd tss Anderlechtsupporters en Marokkanen in brussel is het wel verstandig om als Marokkaan daar tss die hooligans te zitten?

03-07-2008, 23:48

Citaat door tazz_:
idd hoe meer Marokkanen in de Belgische competitie hoe meer vreugde. Trouwens hoeveel kost zo een ticket van Anderlecht en met wat er recent is gebeurd tss Anderlechtsupporters en Marokkanen in brussel is het wel verstandig om als Marokkaan daar tss die hooligans te zitten?


hangt ervan af tegen wie ze spelen, gemiddeld 20 euro achter het doel bij de spionkop

mijn werkgever is sponsor dus ik krijg meestal tickets en zit niet tss de spionkop maar bij de " beschaafde mensen" tribune 1.

tja,draag een shirt van anderlecht met boussoufa en je hebt een veilige doortocht

04-07-2008, 00:04

Citaat door brownie74:
hangt ervan af tegen wie ze spelen, gemiddeld 20 euro achter het doel bij de spionkop

mijn werkgever is sponsor dus ik krijg meestal tickets en zit niet tss de spionkop maar bij de " beschaafde mensen" tribune 1.

tja,draag een shirt van anderlecht met boussoufa en je hebt een veilige doortocht


ah zoo jij word dus indirect gesponserd Tickets bij de beschaafderiken zullen wel meer kosten dan. Maar zelfs met shirt van Boussoufa vertrouw ik die hooligans niet.

04-07-2008, 00:12



Citaat door tazz_:
ah zoo jij word dus indirect gesponserd Tickets bij de beschaafderiken zullen wel meer kosten dan. Maar zelfs met shirt van Boussoufa vertrouw ik die hooligans niet.



tja,meestal gaan er klanten mee,dat is niet altijd even leuk.

op die ene voorval in anderlecht na, zie je tegenwoordig geen hooliganisme meer in belgie

ga gewoon kijken man.
ze vallen trouwens nooit anderlechtsupporters aan.

04-07-2008, 00:18

Citaat door brownie74:
tja,meestal gaan er klanten mee,dat is niet altijd even leuk.

op die ene voorval in anderlecht na, zie je tegenwoordig geen hooliganisme meer in belgie

ga gewoon kijken man.
ze vallen trouwens nooit anderlechtsupporters aan.


inchallah als ze thuis tegen standard of tegen Charleroi spelen en er genoeg Marokkanen op he tveld zijn

05-07-2008, 01:08
http://youtube.com/watch?v=yM5nqbSSTyI

Pagina's : [1] 2