Bekijk volle/desktop versie : Wat als jouw man 2 koppen kleiner en veel dunner is dan jou???



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-01-2004, 08:58
Hallo allemaal...

Was vanochtend onderweg naar mn werk en zag een marokkaans echtpaar... De man was een heel klein tenger mannetje en zijn vrouw was zeker 2 koppen groter en 2 keer zo breed. Ik zeg je eerlijk... t was geen gezicht.

Mijn vraag aan de meiden is ----> Zou jij met een man trouwen die 2 koppen kleiner en veeeeeeeeeeeeeel dunner is dan jou??

Mijn vraag aan de heren is -----> Zou jij met een vrouw trouwen die boven jou uit steekt????


Ben benieuwd!!!

Liefs Angel..

14-01-2004, 09:56


Meid, ik denk niet dat liefde/geluk gebasseerd op het uiterlijk van beide personen.

Zij kan nog zo langer zijn of ouder zijn als hem, maar het gaat uiteindelijk om het innerlijk en niet om het uiterlijk!

14-01-2004, 10:01

Citaat:
Origineel gepost door Darine_Chamalia
Meid, ik denk niet dat liefde/geluk gebasseerd op het uiterlijk van beide personen.

Zij kan nog zo langer zijn of ouder zijn als hem, maar het gaat uiteindelijk om het innerlijk en niet om het uiterlijk!
Je hebt gelijk, het draait om de liefde....

Maar toch, ik zou echt niet trouwen met een man die 2 koppen kleiner is

14-01-2004, 10:10
aangezien de meeste Maghrebia niet zo groot zijn ...is een man die 2 koppen kleiner is waarschijnlijk net iets groter dan een dwerg

14-01-2004, 10:11


ik zou dat ook niet kunnen, hij moet zeker een kopje groter zijn en heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel houvast.
maar ieder zijn eigen smaak

14-01-2004, 10:11

Citaat:
Origineel gepost door aSunnyFriend
aangezien de meeste Maghrebia niet zo groot zijn ...is een man die 2 koppen kleiner is waarschijnlijk een dwerg
ben ik het niet met je eens. je hebt zat 'grote' dames.

14-01-2004, 10:14
Maar nog een vraagje aan de dames.

Een jongen flirt met je, of probeert in contact te komen... op welke manier dan ook, en hij is korter en een stuk dunner dan jou, zou je hem een kans geven??? Eerlijk?

14-01-2004, 10:15
Nee ik vind dat geen gezicht.

Ik zou het in iedergeval niet kunnen, maar ja.

Van me zelf ben ik toch al een beetje aan de kleine kant.

14-01-2004, 10:16
ik schrijf ook de meeste...niet alle

Salah-ad-Din

14-01-2004, 10:18

Citaat:
Origineel gepost door aSunnyFriend
ik schrijf ook de meeste...niet alle

Salah-ad-Din
Ok...

Maar nog weet ik je antwoord niet... als je een meisje op het oog hebt, maar ze is een kop groter als jou... zou je dat erg vinden??

14-01-2004, 10:21
ik ben zelf nog al groot (186) dus ik ben dat niet gewend...maar ik geloof dat ik het niet erg zou vinden...maar dan mag ze geen superhakken meer dragen anders wordt ze net een basketballer

14-01-2004, 10:23
ok..


Ikzelf zou me heel erg ongemakkelijk voelen. Ben blij dat mijn man ver boven mij uit steekt...

14-01-2004, 10:23



Citaat:
Origineel gepost door SuperSalima


Dat Maar toch blijft erin he
Inderdaad Tuurlijk het gaat om maar ik zou het nooit doen... Zou nooit op iemand kunnen vallen die kleiner is

14-01-2004, 10:24
ik zou me d'r niet prettig bij voelen.....
het gaat om de liefde..... maar still.......

14-01-2004, 10:24

Citaat:
Origineel gepost door Angel_82
Maar nog een vraagje aan de dames.

Een jongen flirt met je, of probeert in contact te komen... op welke manier dan ook, en hij is korter en een stuk dunner dan jou, zou je hem een kans geven??? Eerlijk?
Nee, heel eerlijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5