Bekijk volle/desktop versie : een klein vraagje aan de dames...



03-07-2008, 11:46
assalaam dames

effe snel tussen het werk door hoor....

Ben in laatste dagen van mijn cyclus maar weet het niet hoor ben de laatste dagen hartstikke
MOE.....en dan is het zo dat ik mijn bed niet uit kan komen, de rest van de dag suf en moe
en als ik thuis kom dan ben ik ook nog moe. Gisteren ben ik na het werk effe een dutje gaan
doen. sliep zo vast dat ik om 20.00u nog moe wakker werd.

Heb ook wel last van gevoelige tepels maar weet niet of het daarvan kan komen want vandaag
is het minder.

Wie o wie had dit ook....of heeft dit nu ook.

Ben zo bang voor nog een telleurstelling ben nu al een jaar bezig.

djazakallahu ghair!!

03-07-2008, 13:23


niemand??

up
up

03-07-2008, 13:26
inchallah ben je zwanger, je heb al de symptomen, gevoelig tepels, moe dus ik hoop voor jou dat je zwanger ben inchallah
wanneer moet je ongeseld worden?

03-07-2008, 13:30
ik begrijp heel goed wat je wilt zeggen met 'ben bang om wéér teleurgesteld te worden'. Ik zelf heb ook 20 maand geprobeerd zwanger te worden en hmd ben ik nu zwanger. Moest ik jou zijn dan zou ik toch een arts raadplegen zeker nu je al 1 jaar probeert zwanger te worden. Heb geduld, het komt wel inchalah

03-07-2008, 13:37



Citaat door asyarosa:
assalaam dames

effe snel tussen het werk door hoor....

Ben in laatste dagen van mijn cyclus maar weet het niet hoor ben de laatste dagen hartstikke
MOE.....en dan is het zo dat ik mijn bed niet uit kan komen, de rest van de dag suf en moe
en als ik thuis kom dan ben ik ook nog moe. Gisteren ben ik na het werk effe een dutje gaan
doen. sliep zo vast dat ik om 20.00u nog moe wakker werd.

Heb ook wel last van gevoelige tepels maar weet niet of het daarvan kan komen want vandaag
is het minder.

Wie o wie had dit ook....of heeft dit nu ook.

Ben zo bang voor nog een telleurstelling ben nu al een jaar bezig.

djazakallahu ghair!!

Insha-Allah ben je zwanger...mag ik vragen hoe lang je bezig bent om zwanger te worden..??

03-07-2008, 18:50
Bedankt dames voor jullie reacties, ik ben nu 11 maanden bezig en maandag is mijn NOD dag ik weet het niet. Ik durf eigenlijk niet eens te hopen, gewoon bang om wat te denken.

Nadiaatje82 bedoel je dan je huisarts? en dan hoe gaat het in zijn werk wordt je gelijk door de medische molen gehaald of hoe gaat het dan?? En ja geduld probeer ik insa allah altijd op te brengen soms is dat wel moeilijk hoor. Vooral als je veel dikke buiken om je heen ziet

03-07-2008, 18:52
Ik had precies hetzelfde toen ik zwanger raakte, insha Allah ben je zwanger .

03-07-2008, 19:11
insa allah zusterke.....moge allah iedereen die bezig is verblijden met een zwangerschap

03-07-2008, 19:20

Citaat door asyarosa:
Bedankt dames voor jullie reacties, ik ben nu 11 maanden bezig en maandag is mijn NOD dag ik weet het niet. Ik durf eigenlijk niet eens te hopen, gewoon bang om wat te denken.

Nadiaatje82 bedoel je dan je huisarts? en dan hoe gaat het in zijn werk wordt je gelijk door de medische molen gehaald of hoe gaat het dan?? En ja geduld probeer ik insa allah altijd op te brengen soms is dat wel moeilijk hoor. Vooral als je veel dikke buiken om je heen ziet


salam,
ik heb PCO en dit is een syndroom waarbij de eierstokken niet goed werken gelukkig wist ik dit voor ik wilde zwanger worden anders had ik het niet geweten moest ik niet op controle gegaan zijn bij de gynaecoloog. Ik heb dus nu voor mijn 2 de zwangerschap na 1 jaar proberen naar de gynaecoloog gestapt omdat ik enorme onregelmatige bloedingen had! Dus stelde ze me voor om te starten met een pil die de eicelrijping bevordert. Maar voor dit moest mijn man zijn sperma ook laten testen want je weet nooit dat er iets is met het sperma van je man. Gelukkig was dit ok en moest ik behandeld worden.
Ik weet het hoor dat het heel erg moeilijk kan zijn, meisje. Ik heb de laatste maanden ook veel traantjes gelaten hoor en ook vooral wanneer er mensen in mijn omgeving zwanger werden.
Maar ik heb echt een super echtgenoot die me blijft steunen in dik en dun hmd!! En we zijn nu gelukkig zwanger
Ik bedoelde dat je naar de gynaecoloog moet gaan.

03-07-2008, 19:48
Ik herken de symptomen ik hoop voor je dat je zwanger bent wacht het nog een paar dagen af en doe een test zie het maar zo: nee heb je en ja kun je krijgen, ik hoop het echt voor je