Bekijk volle/desktop versie : uitslag



03-07-2008, 09:24
dag dames

ik zit met een probleempje
mijn dochter heeft weer last
van luieruitslag.

haar billetjes zijn vuurrood
en de wondjes gaan open
ze heeft verschrikkelijk veel pijn
ik gebruik er zelf altijd sudocreme voor

maar zijn er ander zalfjes die beter zijn dan
sudocreme want ik merk dat deze creme geen
effect meer heeft op haar billetjes

ik verschoon haar echt heel vaak achter elkaar
dus daar komt het niet door.

03-07-2008, 09:25


mijn moeder deed vroeger altijd uierzalf maar je kan ook naar de apotheker gaan

03-07-2008, 09:26
Sudocreme is meer voor dagelijks gebruik, als onderhoud zeg maar. Als je kindje echt uitslag heeft kun je zinkzalf gebruiken. En als het echt extreem is moet je er maizena op doen. Dat werkt heel goed.

03-07-2008, 09:28

Citaat door najat20:
dag dames

ik zit met een probleempje
mijn dochter heeft weer last
van luieruitslag.

haar billetjes zijn vuurrood
en de wondjes gaan open
ze heeft verschrikkelijk veel pijn
ik gebruik er zelf altijd sudocreme voor

maar zijn er ander zalfjes die beter zijn dan
sudocreme want ik merk dat deze creme geen
effect meer heeft op haar billetjes

ik verschoon haar echt heel vaak achter elkaar
dus daar komt het niet door.


Salaam alaikoum,

Elke keer dat je de kleine verschoont moet je haar insmeren met zonnebloemolie of slaolie, binnen no time is ze er vanaf, ik heb het gebruikt bij allebei mijn kinderen en het werkt perfect, meestal hebben ze die rode billetjes door tandjes, dan helpen al die zalfjes niet, omdat het blijft terug komen, het klinkt gek maar probeer het gewoon het werkt echt..

Wasalaam

03-07-2008, 09:34


Het beste wat helpt is Canesten, er staat op dat het voor je voeten is maar de huisarts heeft het me voorgeschreven voor luieruitslag... binnen een dag is het verholpen. Het helpt echt perfect. Je brengt eerst een dun laagje Canesten op de billen en daarna doe je er bv die Sudocreme overheen. Je zult zien dat ze er heel snel vanaf is. Gewoon zonder recept te verkrijgen bij de apotheek en drogist..


03-07-2008, 09:46
als geen enkele creme meer helpt wend je dan maar tot olijfolie. deze geneest en zorgt ervoor dat de huid op die plekken ook dikker wordt waardoor ie minder snel irriteert.

doen ook veel vrouwen bij wie de bovenbenen tegen elkaar aan scheuren.

03-07-2008, 10:17
Mijn zoontje had er ook een keer last van en toen had ik ergens gelezen dat maizana helpt...dus gewoon strooien over zijn billetjes en was echt binnen 2 dagen overgegaan..veel sterkte

03-07-2008, 11:11
dank jullie wel dames
ik ga ze zeker gebruiken jullie tips