Bekijk volle/desktop versie : Mijn ideale man,



Pagina's : [1] 2

03-07-2008, 00:00
[ Is een Tangaoui, Tetouani, Asili of Larachi ]

03-07-2008, 00:02


die van mij is gewoon een marokkaan

03-07-2008, 00:04
Ik ben tetouani ben ik hierbij je ideale man dan?

Volgens mij niet. Want je ideale man lijkt mij iemand die bepaalde karaktereigenschappen heeft die voldoen aan jou verwachtingen. Het gaat toch neem ik aan om de persoon zelf en zijn achtergrond als berber of tetouani of wat dan ook maakt toch niet meer uit? ALs ie maar de islam op de juiste plek heeft...

03-07-2008, 00:04

Citaat door lemya:
die van mij is gewoon een marokkaan


Dit vind ik toch een betere beschrijving

03-07-2008, 00:05



Citaat door Said_rahim_:
Ik ben tetouani ben ik hierbij je ideale man dan?

Volgens mij niet. Want je ideale man lijkt mij iemand die bepaalde karaktereigenschappen heeft die voldoen aan jou verwachtingen. Het gaat toch neem ik aan om de persoon zelf en zijn achtergrond als berber of tetouani of wat dan ook maakt toch niet meer uit? ALs ie maar de islam op de juiste plek heeft...





i t0tally agree!!!!


03-07-2008, 00:05

Citaat door Said_rahim_:
Ik ben tetouani ben ik hierbij je ideale man dan?

Volgens mij niet. Want je ideale man lijkt mij iemand die bepaalde karaktereigenschappen heeft die voldoen aan jou verwachtingen. Het gaat toch neem ik aan om de persoon zelf en zijn achtergrond als berber of tetouani of wat dan ook maakt toch niet meer uit? ALs ie maar de islam op de juiste plek heeft...



De Islam is sowieso nummer 1.
Maar voorkeur, dat is iets anders.
Ieder heeft zn eigen idealen. Ik heb gewoon liever iemand die uit het Noorden komt.

03-07-2008, 00:05

Citaat door Al3ayla_:
[ Is een Tangaoui, Tetouani, Asili of Larachi ]


safi alleen dat ??

03-07-2008, 00:07

Citaat door madmoisellaa:
safi alleen dat ??




Haha, tuurlijk niet. Maar dat is wel een hele grote pluspunt.

03-07-2008, 00:09

Citaat door Said_rahim_:
Dit vind ik toch een betere beschrijving


Vind je? Want jouw eerste reactie is naar mijn inzicht ook van toepassing op Lemya's reactie.

03-07-2008, 00:13

Citaat door Marruecos_Chica:
Vind je? Want jouw eerste reactie is naar mijn inzicht ook van toepassing op Lemya's reactie.


klopt dat is denk ik wat ik en lemya bedoelen

03-07-2008, 00:13

Citaat door Al3ayla_:
De Islam is sowieso nummer 1.
Maar voorkeur, dat is iets anders.
Ieder heeft zn eigen idealen. Ik heb gewoon liever iemand die uit het Noorden komt.


Okey dat kan.

03-07-2008, 00:16

Citaat door Said_rahim_:
klopt dat is denk ik wat ik en lemya bedoelen



Nee, klopt niet.
Dit is wat je zei, waarop ik denk dat zij een opmerking gaf:

Het gaat toch neem ik aan om de persoon zelf en zijn achtergrond als berber of tetouani of wat dan ook maakt toch niet meer uit? ALs ie maar de islam op de juiste plek heeft...

Het hoeft niet perse een Marokkaan te zijn.

03-07-2008, 00:16



Citaat door Al3ayla_:
[ Is een Tangaoui, Tetouani, Asili of Larachi ]


Tetouan

03-07-2008, 00:19

Citaat door Al3ayla_:
Nee, klopt niet.
Dit is wat je zei, waarop ik denk dat zij een opmerking gaf:

Het gaat toch neem ik aan om de persoon zelf en zijn achtergrond als berber of tetouani of wat dan ook maakt toch niet meer uit? ALs ie maar de islam op de juiste plek heeft...

Het hoeft niet perse een Marokkaan te zijn.


Nee je hebt gelijk
Komt omdat mijn voorkeur ook bij mijn eigen cultuur ligt maar of het nou berber of arabier of wat dan ook is dat maakt bij mij niet uit.

03-07-2008, 00:19

Citaat door Said_rahim_:
klopt dat is denk ik wat ik en lemya bedoelen


Wat ik uit jouw ellenlange reactie kan opmaken kan ik niet uit haar reactie, van één zin, opmaken. Het zal wel aan mij liggen.

Het gaat immers om de ideale man.

Pagina's : [1] 2