Bekijk volle/desktop versie : Alleen Voor De DAMES!!!!



Pagina's : [1] 2 3

13-01-2004, 23:09
he meisjes, landgenootjes van me! hoe is het met jullie? ik had een vraagje. Jullie moeten niet raar gaan denken, maar ben eigenlijk nieuwsgierig wie hier harst/scheert/epileert etc. En dan ben ik vooral benieuwd hoe jullie het bij die onderste bos doen, je weet wel. Scheren jullie het of wat???
Nou ik ben reuze benieuwd!
kuzzz

13-01-2004, 23:14


ik gebruik van alles en nog wat dan de ene keer een scheermesje dan weer ontharingscreme en soms hars ik wel ligt aan mijn bui

13-01-2004, 23:15
welke hars gebruiken jullie als jullie harsen??? (Voor daaronder he)
en doet het niet ongelooflijk pijn????

13-01-2004, 23:18
Vind je dit zelf niet een beetje erg prive? En vind je het niet schandalig als de jongens meelezen? Allatief

13-01-2004, 23:19


wollah illah

13-01-2004, 23:20

Citaat:
Origineel gepost door Riffia_ala_RIf
Vind je dit zelf niet een beetje erg prive? En vind je het niet schandalig als de jongens meelezen? Allatief
Daarom staat er ook alleen voor de dames! En als ze toch meelezen, tja, de wereld vergaat niet! was maar een vraagje!!!! als je niet wilt antwoorden dan hoeft dat niet!

13-01-2004, 23:20
Diep triest...


Harsen?????????BEN JE ZIEK OFZOOOOOOOOO?

13-01-2004, 23:21
weet je wat ik niet begrijp,,,,,,, jullie klagen allemaal waneer ze weer eens iets over ons er in zetten, maar sorry meid jij solliciteerd er wel na!!!!!!!!!!!!!!

vraag het aan je vriendinnen ofzo, dan kom je er wel 8er, maar hier kom op zeg. gebruik je verstand als je die hebt

13-01-2004, 23:22

Citaat:
Origineel gepost door Laila_Jiblia
weet je wat ik niet begrijp,,,,,,, jullie klagen allemaal waneer ze weer eens iets over ons er in zetten, maar sorry meid jij solliciteerd er wel na!!!!!!!!!!!!!!

vraag het aan je vriendinnen ofzo, dan kom je er wel 8er, maar hier kom op zeg. gebruik je verstand als je die hebt
Meid, waarom heb je zo'n kritiek!??? is het soms erg wat ik vraag? het is iets natuurlijks, als jou dat niet bevalt dan is dat jouw mening. ik stel een simpele vraag, als je daar niet op in wilt gaan, ga je gang. Ik vind er echt niets schandaligs aan, het is juist vies als je het laat staan!!!

13-01-2004, 23:22

Citaat:
Origineel gepost door LadyLo
he meisjes, landgenootjes van me! hoe is het met jullie? ik had een vraagje. Jullie moeten niet raar gaan denken, maar ben eigenlijk nieuwsgierig wie hier harst/scheert/epileert etc. En dan ben ik vooral benieuwd hoe jullie het bij die onderste bos doen, je weet wel. Scheren jullie het of wat???
Nou ik ben reuze benieuwd!
kuzzz


Ga ff alles testen dan... Kom je er gelijk achter welke manier het beste en het minder pijnlijkste is...

Damnn......

13-01-2004, 23:25

Citaat:
Origineel gepost door LadyLo
Meid, waarom heb je zo'n kritiek!??? is het soms erg wat ik vraag? het is iets natuurlijks, als jou dat niet bevalt dan is dat jouw mening. ik stel een simpele vraag, als je daar niet op in wilt gaan, ga je gang. Ik vind er echt niets schandaligs aan, het is juist vies als je het laat staan!!!
Sommige mensen hebben geen schaamtegevoel!

13-01-2004, 23:26
dit zegt dus echt iets over marokkaanse meisjes! Altijd vijandig!!!

Maar voortaan alleen reacties waar ik wat aan heb aub!

13-01-2004, 23:31



Citaat:
Origineel gepost door LadyLo
dit zegt dus echt iets over marokkaanse meisjes! Altijd vijandig!!!

Maar voortaan alleen reacties waar ik wat aan heb aub!
Hoezo vijandig??

Zij geven alleen maar hun mening, net als jij jou mening hebt

LB!!!

13-01-2004, 23:32

Citaat:
Origineel gepost door LellaBerkane
Hoezo vijandig??

Zij geven alleen maar hun mening, net als jij jou mening hebt

LB!!!

13-01-2004, 23:33

Citaat:
Origineel gepost door LadyLo








































Pagina's : [1] 2 3