Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse jongere...



13-01-2004, 21:38
hoe is het begonne da de marokkaanse jongere steeds meer en meer in de media komen, mr dit ni in het positief licht?

hoe komt het da onze jongere zelf over elkaar een negatief beeld hebben? de meisjes over de jongens, de jongens over de meisjes?

bisous xxx

13-01-2004, 21:39


Meid ik zou het niet weten.....de jeugd van tegenwoordig

13-01-2004, 21:43
wel eens gehoord van aandacht trekken en van het ene komt het andere

13-01-2004, 21:44

Citaat:
Origineel gepost door rachidabella
Meid ik zou het niet weten.....de jeugd van tegenwoordig
jah mr hoe komt het da de meisjes zo negatief zn over jongens en omgekeerd?
is het iets da we als marokkanen zelf hebbe gecreerd of komt het door factore van buitenaf die ons beeld creeren?

bisous xxx

13-01-2004, 21:45



Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
wel eens gehoord van aandacht trekken en van het ene komt het andere
verklaar je nader plz

bisous xxx

13-01-2004, 21:47

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
jah mr hoe komt het da de meisjes zo negatief zn over jongens en omgekeerd?
is het iets da we als marokkanen zelf hebbe gecreerd of komt het door factore van buitenaf die ons beeld creeren?

bisous xxx
IK denk dat het door de marokkanen en de media is gecreerd, de media maakt een beginnentje en de marokkanen wrijven het er nog eens lekker in en dan krijg je al die bull shit verhalen

13-01-2004, 21:52

Citaat:
Origineel gepost door rachidabella
IK denk dat het door de marokkanen en de media is gecreerd, de media maakt een beginnentje en de marokkanen wrijven het er nog eens lekker in en dan krijg je al die bull shit verhalen
dus alles wa je hoort van mense, of van teevee, neem je aan als de waarheid?

bisous xxx

13-01-2004, 21:53

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
verklaar je nader plz

bisous xxx
Wat betreft de negatieve uitspraken van marokkaanse jongeren over elkaar en dan zijn het niet alleen de jongens tegen de meisjes en andersom, maar ook tegen zelf geslacht, je zal het wel gemerkt hebben, dat ze zich graag met elkaars zaken bemoeien en dan komt het over als geroddel, k zelf vind het een manier van aandacht trekken, want men vberwacht een reactie, maar eigenlijk kunnen ze niet zonder elkaar


En als we het over de media en de marokkaanse jongeren gaan hebben, zoals een lid al eerder zei, het begin bij de media maar de marokkaanse jongeren werken harder mee om voor dat beeld te zorgen

13-01-2004, 21:56

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
Wat betreft de negatieve uitspraken van marokkaanse jongeren over elkaar en dan zijn het niet alleen de jongens tegen de meisjes en andersom, maar ook tegen zelf geslacht, je zal het wel gemerkt hebben, dat ze zich graag met elkaars zaken bemoeien en dan komt het over als geroddel, k zelf vind het een manier van aandacht trekken, want men vberwacht een reactie, maar eigenlijk kunnen ze niet zonder elkaar


En als we het over de media en de marokkaanse jongeren gaan hebben, zoals een lid al eerder zei, het begin bij de media maar de marokkaanse jongeren werken harder mee om voor dat beeld te zorgen
jah maar is dit dan ni triest?

heeft een mens ni genoeg aan zn/haar leven da hij/zij zich gaat bemoeie met iemand anders zn leven?

bisous xxx

13-01-2004, 21:59

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
dus alles wa je hoort van mense, of van teevee, neem je aan als de waarheid?

bisous xxx
Ik niet maar andere zoals je hier op marokko.nl leest wel

13-01-2004, 22:04

Citaat:
Origineel gepost door rachidabella
Ik niet maar andere zoals je hier op marokko.nl leest wel
triest toch??



bisous xxx

13-01-2004, 22:06

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
triest toch??



bisous xxx
zeker triets, maar ja allah ihdihoem


13-01-2004, 22:13



Citaat:
Origineel gepost door rachidabella
zeker triets, maar ja allah ihdihoem

idd, Allah ihdihoem!

bisous xxx

13-01-2004, 22:15

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
idd, Allah ihdihoem!

bisous xxx
awedie ook a3moed voor hun....

13-01-2004, 22:17

Citaat:
Origineel gepost door rachidabella
awedie ook a3moed voor hun....
zulke mense hebbe zekers a3moed nodig