Bekijk volle/desktop versie : Studie Stage als Maatschappelijk Werker waar ???



02-07-2008, 16:58
Weet iemand een aantal adresjes in Den Haag waar ik kan solliciteren voor een stageplek

Ik volg de opleiding MWD en het is een hbo opleiding.

Als je wat weet laat me weten

alvast bedankt

03-07-2008, 19:34


check cumulus in overvecht

03-07-2008, 21:59
mischien geen antwoor dop je vraag maar hoe bevalt de opleiding???

04-07-2008, 09:10

Citaat door Mabrouka86:
Weet iemand een aantal adresjes in Den Haag waar ik kan solliciteren voor een stageplek

Ik volg de opleiding MWD en het is een hbo opleiding.

Als je wat weet laat me weten

alvast bedankt



Hey schat,

Hoe is het met je ?
Ik raad je aan om ook gewoon te solliciteren op banen, niet alleen op stages. Ik ben aangenomen als gezinsvoogd, dus ik ga geen stage lopen (Thank god)..ik ga verder met de deeltijd route. Beter voor mij.

Dus ga verder met solliciteren en Incha Allah vind je snel iets.

Groetjes

04-07-2008, 11:14



Citaat door Timaatje_x:
Hey schat,

Hoe is het met je ?
Ik raad je aan om ook gewoon te solliciteren op banen, niet alleen op stages. Ik ben aangenomen als gezinsvoogd, dus ik ga geen stage lopen (Thank god)..ik ga verder met de deeltijd route. Beter voor mij.

Dus ga verder met solliciteren en Incha Allah vind je snel iets.

Groetjes



hey lieverd,

goed hamdl en met jou? hoe bedoel je met banen want ik moet tog stage lopen. Ben blij dat je aangenomen bent. Die cijfer van gister heb echt mjn dag verpest man......maar ik verwachtte het al.
Ik ga even verder met schoonmaken ...spreek je gauw ok.

Beslama (K)

04-07-2008, 11:19

Citaat door Mabrouka86:
hey lieverd,

goed hamdl en met jou? hoe bedoel je met banen want ik moet tog stage lopen. Ben blij dat je aangenomen bent. Die cijfer van gister heb echt mjn dag verpest man......maar ik verwachtte het al.
Ik ga even verder met schoonmaken ...spreek je gauw ok.

Beslama (K)


Hoi schat,

Gaat lekker, Hamdulilaah. Je kan toch werken en deeltijd studeren, als je dat wilt tenminste..Dat is wat ik ga doen. Ik haat stage lopen, dus vandaar mijn advies naar jou toe. Je moet ff relaxen nu, denk niet aan school, doe ik ook ff niet.

Schoonmaakze, tot gauw