Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk tegen donkere vlekken!!!



02-07-2008, 11:04
dit vond ik op een site, tegen donkere vlekken en ik dacht wie weet help ik iemand hiermee!



Auteur Onderwerp: pigment vlekken/donkere vlekken
Tili
Gast



Geplaatst: 27-09-2006 22:05

--------------------------------------------------------------------------------

volgens mij hebben echt veel vrouwen er last van, want ook ik heb sinds vorig jaar zomer last van pigmentvlekken op het gezicht. Eerst alleen op het voorhoofd, maar is ook uitgebreid naar wangen, bovenlip en boven de wenkbrauwen. Heb verscheidene cremes gebruikt, waaronder vichy pigmentcreme, biodermal etc. De laatste creme die ik nu nog gebruikt is eigenlijk de enige die echt de vlekken geleidelijk doet vervagen. Ik smeer deze nu sinds begin augustus en juist andere mensen om mij heen merken op dat het minder is geworden. Het is een naamloze duitse creme met blekende werking en kun je bestellen op postordershop.nl met zoekopdracht anti vlekkencreme en kost Euro 16,50 excl verzendkosten. Ik ga ook de schindeles natuurmineralen halen die hier ook worden genoemd, dus laat ook wel weten wat dat voor uitwerking heeft.

03-07-2008, 00:29


goede huidverzorging sowieso want enkel 1 dingetje gaat echt niet helpen. Ik gebruik zelf Erno Laszlo ( voor vette huid) en wissel ik om de week de special items af met retexturizing van Laszlo.

03-07-2008, 00:31

Citaat door NaiimaatJe__O:
heey meid.
me zus had daar ook last van en zij gebruikte sisleya anti-age die zou k je egt aanraden als je der egt last van hebt
en geloof me bij haar zie je niets meer
maar de prijs is wel heel ergg duur majah je moet t net voor over hebben

veel succes x



salaam

waar is dat te verkrijgen?

04-07-2008, 09:06
ik gebruik anti blemish solutions die is ook heel goed tegen onzuiverheden..
je hebt ook anit acne solutions van clinique die is ook heel goed! en tegen roodheid, en van die rode vlekken hebben ze anti rednes solutions..
xxxxxxxxxxxxxxx