Bekijk volle/desktop versie : Goeiemorgen allemaallllllllllllll



Pagina's : [1] 2 3

02-07-2008, 07:55
Hallooooooo

en iedereen goed geslapen? ik had lekker mijn raampje open.maar ik ben vroeg opgestaand mijn goddd. Komt door de zon denk ik.

Ewa wat voor leuks gaan jullie doen vandaag.
Zelf ga ik zo naar de bank en jurkje terug brengen. daarna lekker relaxen Want gisteren was ik erg druk geweest alles gedaan!!

02-07-2008, 07:59


ik ben aan het werk


maar we hebben hier wel lekker airco.

02-07-2008, 08:00
oh das wel lekker, tot hoe laat moet je werken. ik wens je succes

02-07-2008, 08:01
Ik ben echt aan het aftellen

02-07-2008, 08:03



Citaat door MissLoulou:
Ik ben echt aan het aftellen

Oh jij gaat zeker over 6 dagen naar marokko he
Heb je wel alles ingepakt enzo? en kleding gestreken voor in de vliegtuig en handbagage al ingepakt ?

en alle papierwerk in orde

02-07-2008, 08:11

Citaat door Onthaasting:
Oh jij gaat zeker over 6 dagen naar marokko he
Heb je wel alles ingepakt enzo? en kleding gestreken voor in de vliegtuig en handbagage al ingepakt ?

en alle papierwerk in orde

Alles is helemaal in orde, nu nog alleen aftellen

02-07-2008, 08:12



goedemorgen....


02-07-2008, 08:13

Citaat door MissLoulou:
Alles is helemaal in orde, nu nog alleen aftellen


Me Too. Ik ben ook helemaal klaar Ik ga inchallah over 11 daagjes. Ik ben telkens bang dat ik iets vergeet.

02-07-2008, 09:08
Goedemorgen ladies.

Helaas aan het werk met dit heerlijke weer. Maar ja, bijna marokko inshallah en dan 6 weken lang heerlijk weer

02-07-2008, 10:07

Citaat door Onthaasting:
Hallooooooo

en iedereen goed geslapen? ik had lekker mijn raampje open.maar ik ben vroeg opgestaand mijn goddd. Komt door de zon denk ik.

Ewa wat voor leuks gaan jullie doen vandaag.
Zelf ga ik zo naar de bank en jurkje terug brengen. daarna lekker relaxen Want gisteren was ik erg druk geweest alles gedaan!!




haaaay wijffie
jah heb lekker geslapen en jij?
ik ben op me werk
maar straks als ik vrij ben ga ik lekker gezellig iets doen met me vrienden

02-07-2008, 10:34
Pfff.. Ik Ben Vandaag Letterlijk Kapot.. Manlief Had Nachtdienst En Ik Kon Zowiezo Niet Echt Lekker Slapen.. Maar Het Werd Alleen Erger.. Op Het Moment Dat Ik In Slaap Viel. Werd Mijn Zoontje Wakker EN DAT MEERDERE MALEN.. SHIE 9 KEER OFZO WEET NIET WAT DIE HAD.. NARE DROMEN MISCHIEN?

IK HEB DUS ECHT SLECHT GESLAPEN
EN IK MOET ZO OOK NOG HET HELE HUIS SCHOONMAKEN.. DAT MOET GEBEUREN, WANT HET ZIET ER NIET MEER UIT

02-07-2008, 10:36

Citaat door Chaimaez:
ik ben aan het werk


maar we hebben hier wel lekker airco.



MAG JE BLIJ ZIJN.. GISTEREN WAS IK EVEN NAAR HET POSTKANTOOR.. JE WILT NIET WETEN, DIE MEDEWERKERS ZATEN ONDER HET ZWEET OUELLO AIRCO.. HET WAS DAAR ECHT BENAUWD

02-07-2008, 10:37


Werk

Zo warm is het niet hoor

02-07-2008, 10:41
ik wou uitslapen, maar kon niet. te warm
en nog ze zijn bij mij buiten bezig met verfen, dus ze blijven aan bellen, tfoee !!

anders ga ik zo sporten, en daarna winkelen met vriendin, en daarna mss kijkduin met de kids of naar een park, als het niet gaat regenen

03-07-2008, 08:18

Citaat door schems:
MAG JE BLIJ ZIJN.. GISTEREN WAS IK EVEN NAAR HET POSTKANTOOR.. JE WILT NIET WETEN, DIE MEDEWERKERS ZATEN ONDER HET ZWEET OUELLO AIRCO.. HET WAS DAAR ECHT BENAUWD


Je7ouk!!!!!!!!!

Ik vind dat echt niet kunnen....................mensen te woord staan terwijl je stinkt naar zweet.


Ben weer aan het werk vandaag en bent echt echt
Maar na vandaag heb ik weekend en dan ga ik echt goed uitrusten.

wat doen de dames vandaag?

Pagina's : [1] 2 3