Bekijk volle/desktop versie : touria ghamar 28/6



Pagina's : [1] 2 3

01-07-2008, 23:41
salaam dames en heren

afgelopen zaterdag heeft touria ghamar de bruiloft van mijn zus verzorgt. ik zeg jullie ze is echt top! en ik raad haar daarom ook iedereen aan het is een super lieve vrouw, ze is precies op tijd en bij haar is echt afspraak is afspraak. ze heeft ook het hennafeest van mijn zus verzorgt en dat was ook toppie ze weet wat ze doet en tbarAllah ze heeft mooie spullen! dus dames die nog een bruiloft moeten houden let me know ze heeft ook veekl kleren waar je uit kan kiezen !

xx

01-07-2008, 23:52


Upp!! Vind k ook, maar soms is ze een beetje arrogant hihihihi

02-07-2008, 00:26
vind je ? wallah echt mashaAllah ze heeft ook henna voor me zus gedaan en als ze de henna aan het doen is citeert ze in haar zelf de koraan echt zoo mooi als jij goed met haar bent is zij goed met jou!

02-07-2008, 17:35
Zij heeft soms van haar Buien los daarvan iedereen maakt haar anders mee en heeft ze leuke dingen

02-07-2008, 19:06


Nou sorry nee,

ik vind Touria alles behalve mooie dingen hebben, ze heeft gewoon tkashat die allemaal op elkaar lijken en hangt je vol met kettingen en rommel..je lijkt wel the A-team met al dat kraaltjes en pipo gedoe..

nee touria staat juist helemaal onderaan bij mij, kapsels kan ze ook niet mooi en make up ook niet.kapsel krijg je 1 knot op je hoofd.

ze doet wel beleefd inderdaad en vriendelijk,maar haar werk is 10 x niks helaas.. jammer. ze zou zich meer moeten gaan verdiepen in andere stijl jurken en sieraden.

mijn kennis had haar ook vorig jaar, als je de foto's bekijkt lijken alle foto's hetzelfde omdat de jurken gewoon tkashet zijn. echt zondeee

02-07-2008, 19:52

Citaat door siniya:
Nou sorry nee,

ik vind Touria alles behalve mooie dingen hebben, ze heeft gewoon tkashat die allemaal op elkaar lijken en hangt je vol met kettingen en rommel..je lijkt wel the A-team met al dat kraaltjes en pipo gedoe..

nee touria staat juist helemaal onderaan bij mij, kapsels kan ze ook niet mooi en make up ook niet.kapsel krijg je 1 knot op je hoofd.

ze doet wel beleefd inderdaad en vriendelijk,maar haar werk is 10 x niks helaas.. jammer. ze zou zich meer moeten gaan verdiepen in andere stijl jurken en sieraden.

mijn kennis had haar ook vorig jaar, als je de foto's bekijkt lijken alle foto's hetzelfde omdat de jurken gewoon tkashet zijn. echt zondeee

hellaas ik ben niet mee eens wat je zegt over de kleding dracht met kralen pipo gedoe is als jij weet wat de inhoud van chada en tetouania is dan zou je heel anders er er over denken dat is pas elarousa de simpele blood en strak tekchita het is gewoon een gala jurk meer niet je hebt 10 talle meiden die rond mee lopen touria ga zo verder ik ben blij dat jij mijn ziana was en laat somige mensen denken hoe ze willen mijn top ziana en nadia er naast

02-07-2008, 21:05

Citaat door samrah:
hellaas ik ben niet mee eens wat je zegt over de kleding dracht met kralen pipo gedoe is als jij weet wat de inhoud van chada en tetouania is dan zou je heel anders er er over denken dat is pas elarousa de simpele blood en strak tekchita het is gewoon een gala jurk meer niet je hebt 10 talle meiden die rond mee lopen touria ga zo verder ik ben blij dat jij mijn ziana was en laat somige mensen denken hoe ze willen mijn top ziana en nadia er naast



nou meid fijn dat er mensen zijn die haar stijl mooi vinden anders had ze geen werk...

maar alle 3 of 4 kleedjes me verkleden als chedda nee danku, en ik ben ook geen tetouania dus waarom zou ik dat dragen??? ben jij fessia??? draag jij van allee steden het traditie kleed. ik vind gewoon 1 kleedje wat ze doet leuk,maar niet heel de avond 10 kilo parels op mijn nek....en dat is mijn mening weer. maar gelukkig smaken verschillen anders liepen we er allemaal bij als tetouniat.... terwijl ik uit casa kom of rabat of what ever

02-07-2008, 21:07
hoeveel vraagt zij per lebsa?

02-07-2008, 21:47
jah en de band wast bij die trouwen feest is Jawad Chaabia cht Tbarklah alihom

02-07-2008, 23:16
nou siniya neem het van mij aan de beste en de grote en de bekende marokkaanse nederlandersebruilofdt nemen touria als ziana

03-07-2008, 00:31

Citaat door hanan_rif:
jah en de band wast bij die trouwen feest is Jawad Chaabia cht Tbarklah alihom

jaa klopt was je er ook 28/6 ? en inderdaad jaouade chaabi echt tbarkAllah ze hebben het feest echt afgemaakt! ze weten hoe ze dat moeten doen en ze zijn zoo vriendelijk

03-07-2008, 00:33
en als je haar hebt gehad had je gewoon moeten seggen van zo wil ik het enzo maar heb jke njiet gedaan in vind haar smaak tbarkAllah ze is super aardig en heeft mooie kleding niemand tipt daaraan eerlijk is eerloijk kamalia werkt met mijn nicht samen en ik zeg je eerlijk touriaa is beter want ze houd onze cultuur er teminste in !

03-07-2008, 00:51


vind haar jurken op haar site lelijk..

03-07-2008, 10:23
Touria heeft lelijke, afschuwelijk jurken. En haar make up en kapsels zijn niet om aan te zien. Echt typisch dat boerse gedoe uit marokko.

03-07-2008, 10:23

Citaat door Monyaa:
en als je haar hebt gehad had je gewoon moeten seggen van zo wil ik het enzo maar heb jke njiet gedaan in vind haar smaak tbarkAllah ze is super aardig en heeft mooie kleding niemand tipt daaraan eerlijk is eerloijk kamalia werkt met mijn nicht samen en ik zeg je eerlijk touriaa is beter want ze houd onze cultuur er teminste in !



cultuur is niet steeds dezelfde tkachet aantrekken meid.

En trouwens heb kamalia ook vaak meegemaakt, nou die heeft ook chedda etc,en heeft ook weer wat moderns, zij hebben vind ik echt klasse kleding..
en hun kapsels en make up is echt professioneel. dan heb ik het nog niet eens over hun banken en 3ammariat..

Helaas heeft touria gewoon dat standaars zilver en wit..vind ik persoonlijk echt afgrijselijk..

Nee dan liever kamalia hoor.daar verandert de bruid elke keer..

Maar no hard feelings hoor, als jullie blij waren met touria is het toch prima, ik vind persoonlijk haar saai kwa kleding en kapsels etc.

ze is heus een lieve vrouw,maar ze mag gewoon meer andere stijlen jurken gaan maken dan alleen tkashet, de bruid heeft gewoon een takshita aan net als de gasten in de zaal,alleen die kralen en kroon maken het verschil..

maar ben blij dat er meer neggafats zijn die gelukkig wel aparte jurken maken.

Pagina's : [1] 2 3