Bekijk volle/desktop versie : Shopping mall tilburg



01-07-2008, 20:08
Er zijn plannen om in tilburg(noord) een grote schopping mall te bouwen.
zeg maar een groot winkel centrum a la dubai...

maar de winkeliers in de binnenstad en de rond liggende steden zijn hier fors op tegen, omdat ze dan tot 15% aan inkomsten mislopen.

Bron


ik vind zo'n mall ideaal en van mij mag die komen....


Wat vinden jullie, moet er een shopping mall komen?

01-07-2008, 20:14


Ja het mag wel komen..maar dan in Utrecht.

01-07-2008, 20:27
Van mij mogen ze Tilburg helemaal plat bombarderen en dan de stad vol met shoppingmalls bouwen die 24/7 open zijn!

Een hotel in de buurt is dan ook prettig!

31-08-2008, 12:35
tja, middenstanders.

zo hebben ze bij ons een komplete woonwijk( 20-30000 mensen) uit concurrentie overwegingen met de horeca-binnenstad, voorzien van zegge en schrijve 1 kroeg.

31-08-2008, 12:43



Citaat door Tilburger:
Er zijn plannen om in tilburg(noord) een grote schopping mall te bouwen.
zeg maar een groot winkel centrum a la dubai...

maar de winkeliers in de binnenstad en de rond liggende steden zijn hier fors op tegen, omdat ze dan tot 15% aan inkomsten mislopen.

Bron


ik vind zo'n mall ideaal en van mij mag die komen....


Wat vinden jullie, moet er een shopping mall komen?



, thx dithad ik even nodig vanmorgen

31-08-2008, 12:49
Ja, de provincie Zuid-Holland heeft ook grote malls aan de rand van steden of op het platteland verboden. Men is bang dat deze ten koste gaan van de binnensteden. Persoonlijk vind ik dat die malls een kans moeten krijgen. Ik bedoel, ik woon zelf aan de rand van de stad en zou het best ideaal vinden als ik niet per se naar het centrum moet (waar de parkeermogelijkheden zeer beperkt zijn) om iets leuks te kopen.

31-08-2008, 13:17
ik zie er liever een in Nador, wij in Nador houden namelijk de economie in Marokko draaiende.

31-08-2008, 14:06

Citaat door Hoogervorst:
Ja, de provincie Zuid-Holland heeft ook grote malls aan de rand van steden of op het platteland verboden. Men is bang dat deze ten koste gaan van de binnensteden. Persoonlijk vind ik dat die malls een kans moeten krijgen. Ik bedoel, ik woon zelf aan de rand van de stad en zou het best ideaal vinden als ik niet per se naar het centrum moet (waar de parkeermogelijkheden zeer beperkt zijn) om iets leuks te kopen.

Ik vind dat ook wel handig, in Duitsland gebeurd dit veel vaker.

Parkeren in de binnensteden is een ramp en duur.

Ik ga regelmatig naar een winkelcentrum in de buurt, waar parkeren wel gratis is i.p.v. van het centrum.

Concurrentie overwegingen, onzin, hier in Amersfoort, proberen een aantal bouwmarkten, bezwaren te maken tegen een andere bouwmarkt. Die bouwmarkten doen dat structrureel ze maken bezwaar tegen elke nieuw bouwmarkt van een concurrentie, concurentje pesten en vertragingstactiek.

31-08-2008, 14:12

Citaat door Tilburger:
Er zijn plannen om in tilburg(noord) een grote schopping mall te bouwen.
zeg maar een groot winkel centrum a la dubai...

maar de winkeliers in de binnenstad en de rond liggende steden zijn hier fors op tegen, omdat ze dan tot 15% aan inkomsten mislopen.

Bron


ik vind zo'n mall ideaal en van mij mag die komen....


Wat vinden jullie, moet er een shopping mall komen?



Love to Shop

Dus ja, en laat ze maar vooral winkels openen met nette kleding!

31-08-2008, 19:51
Ik vind dat er in Tilburg voortaan nooit meer iets mag. Dan hebben we gelijk een vrijstaat voor mensen die altijd overal tegen zijn.