Bekijk volle/desktop versie : Welke jongen is hier mee eens?



Pagina's : [1] 2 3 4

29-09-2002, 17:27
Laatst zei een marokkaanse jongen dat hij liever een vrouw zou willen die honderd vriendjes gehad heeft en nog maagd is dan een vrouw die maar een vriend heeft gehad en meteen door hem ontmaagd was. Zijn jullie het daar mee eens?

29-09-2002, 17:30


Ik ben geen man maja, ik kan me wel voorstellen dat een man leiver een maagd wil.....

29-09-2002, 17:31

Citaat:
Origineel gepost door lelahamka
Laatst zei een marokkaanse jongen dat hij liever een vrouw zou willen die honderd vriendjes gehad heeft en nog maagd is dan een vrouw die maar een vriend heeft gehad en meteen door hem ontmaagd was. Zijn jullie het daar mee eens?
neej...ik ben het niet eens als oneens met hem...ik geef daar namelijk geen barst over...het kan mij nix schelen of ze maagd is of niet...ook niet hoeveel vriendjes ze heeft gehad...dat is allemaal niet belangrijk voor me...het enige dat belangrijk voor me is is dat we gewoon van elkaar houden...dat is de basis van een goede relatie en een eventueel huwelijk...

29-09-2002, 17:38
Dit is kiezen tussen twee kwaden. Beide vrouwen hebben gezondigd, want een relatie voor het huwelijk is haram. Ik zou kiezen voor de vrouw die berouw heeft getoond. Dus de vrouw die geleerd heeft van haar fouten. Uiteraard heb ik veel en veel liever een vrouw die nooit een vriendje heeft gehad.

29-09-2002, 17:38



Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO

neej...ik ben het niet eens als oneens met hem...ik geef daar namelijk geen barst over...het kan mij nix schelen of ze maagd is of niet...ook niet hoeveel vriendjes ze heeft gehad...dat is allemaal niet belangrijk voor me...het enige dat belangrijk voor me is is dat we gewoon van elkaar houden...dat is de basis van een goede relatie en een eventueel huwelijk...


Okay dan. Je moet inderdaad trouwen met degeen die je hart sneller doet kloppen.

29-09-2002, 17:46
DAAR BEN IK HET DUS ABSOLUUT NIET MEE EENS!

EN VOORAL NIET ALS HET MAROKAANSE MEISJES BETREFT!

IK HEB LIEVER EEN MEISJE DIE MAAR 1 VRIEND HEEFT GEHAD EN MISSCHIEN OOK DAAR DOOR ONTMAAGD IS, DAN EEN MEISJE DIE MAAGD IS EN SCHIJNHEILIG DOET. ALLEEN AL HET FEIT DAT ZE ZOVEEL VRIENDJES HEEFT GEHAD, ZEGT AL IETS OVER HAAR. EN MAAR WEL HARD ROEPEN: IK BEN NOG MAAGD. MAAR ONDERTUSSEN DOET ZE ALLES. xxxxxxxxx, xxxxxx EN, DAAR STAAN MAROKAANSE MEISJES HELEMAAL BEKEND OM: ANDERS WEL IN DE K.O.N.T. ! EN IK WEET NIET WAT ZIJ ALLEMAAL MET DIE MOND HEEFT GEDAAN.

DAN MAAR LIEVER EEN MEISJE DIE 1 VRIEND HEEFT GEHAD EN OOK ECHT OM HEM GAF. DAN EEN WIJF DIE ROEPT, IK BEN NOG MAAGD, MAAR DE REST WEL DOET!

29-09-2002, 17:46

Citaat:
Origineel gepost door JunkieXL


Okay dan. Je moet inderdaad trouwen met degeen die je hart sneller doet kloppen.
jah tog...kom je een meisje tegen..ze is lief ...ze is mooi...ze doet nix vverkeerds...egt perfect...maar ze is geen maagd meer...dan ga je haar dissen tog? Ain't that a B.ich?!!?!

29-09-2002, 17:48

Citaat:
Origineel gepost door Mouzazza
DAAR BEN IK HET DUS ABSOLUUT NIET MEE EENS!

EN VOORAL NIET ALS HET MAROKAANSE MEISJES BETREFT!

IK HEB LIEVER EEN MEISJE DIE MAAR 1 VRIEND HEEFT GEHAD EN MISSCHIEN OOK DAAR DOOR ONTMAAGD IS, DAN EEN MEISJE DIE MAAGD IS EN SCHIJNHEILIG DOET. ALLEEN AL HET FEIT DAT ZE ZOVEEL VRIENDJES HEEFT GEHAD, ZEGT AL IETS OVER HAAR. EN MAAR WEL HARD ROEPEN: IK BEN NOG MAAGD. MAAR ONDERTUSSEN DOET ZE ALLES. xxxxxxxxx, xxxxxx EN, DAAR STAAN MAROKAANSE MEISJES HELEMAAL BEKEND OM: ANDERS WEL IN DE K.O.N.T. ! EN IK WEET NIET WAT ZIJ ALLEMAAL MET DIE MOND HEEFT GEDAAN.

DAN MAAR LIEVER EEN MEISJE DIE 1 VRIEND HEEFT GEHAD EN OOK ECHT OM HEM GAF. DAN EEN WIJF DIE ROEPT, IK BEN NOG MAAGD, MAAR DE REST WEL DOET!
jonge...schakel die Caps Lock uit...is irritant lezen mang...

29-09-2002, 17:53

Citaat:
Origineel gepost door Mouzazza
DAAR BEN IK HET DUS ABSOLUUT NIET MEE EENS!

EN VOORAL NIET ALS HET MAROKAANSE MEISJES BETREFT!

IK HEB LIEVER EEN MEISJE DIE MAAR 1 VRIEND HEEFT GEHAD EN MISSCHIEN OOK DAAR DOOR ONTMAAGD IS, DAN EEN MEISJE DIE MAAGD IS EN SCHIJNHEILIG DOET. ALLEEN AL HET FEIT DAT ZE ZOVEEL VRIENDJES HEEFT GEHAD, ZEGT AL IETS OVER HAAR. EN MAAR WEL HARD ROEPEN: IK BEN NOG MAAGD. MAAR ONDERTUSSEN DOET ZE ALLES. xxxxxxxxx, xxxxxx EN, DAAR STAAN MAROKAANSE MEISJES HELEMAAL BEKEND OM: ANDERS WEL IN DE K.O.N.T. ! EN IK WEET NIET WAT ZIJ ALLEMAAL MET DIE MOND HEEFT GEDAAN.

DAN MAAR LIEVER EEN MEISJE DIE 1 VRIEND HEEFT GEHAD EN OOK ECHT OM HEM GAF. DAN EEN WIJF DIE ROEPT, IK BEN NOG MAAGD, MAAR DE REST WEL DOET!
duidelijke mening zeg maar wat als dat meisje spijt heeft van al die vriendjes en je echt van haar houdt?

29-09-2002, 17:53
Mannen....Ik ben bezig met een grootse uitvinding (niet doorvertellen)

Ik Presenteer hierbij: DE MAAGDENDETECOR!!!

Oja natuurlijk ook verkrijgbaar voor de vrouwen

Ali Z.

29-09-2002, 17:56

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO

neej...ik ben het niet eens als oneens met hem...ik geef daar namelijk geen barst over...het kan mij nix schelen of ze maagd is of niet...ook niet hoeveel vriendjes ze heeft gehad...dat is allemaal niet belangrijk voor me...het enige dat belangrijk voor me is is dat we gewoon van elkaar houden...dat is de basis van een goede relatie en een eventueel huwelijk...
Ik wist niet dat er nog jongens bestonden die zo denken...

29-09-2002, 17:58

Citaat:
Origineel gepost door lelahamka


Ik wist niet dat er nog jongens bestonden die zo denken...

is that a good thing?

29-09-2002, 18:03


Hallo lelahamka,

Ik heb eigelijk alleen gereageerd op de topic. Maar ik zou je nu niet kunnen zeggen of ik het dan wel zou kunnen. Maar het punt is dat het niet gaat om het maagd zijn. Maar hoe het meisje is. Iedereen maakt fouten. Maar toch als ik eerlijk moet zijn, heb ik liever een maagd.

29-09-2002, 18:08

Citaat:
Origineel gepost door Mouzazza
Hallo lelahamka,

Ik heb eigelijk alleen gereageerd op de topic. Maar ik zou je nu niet kunnen zeggen of ik het dan wel zou kunnen. Maar het punt is dat het niet gaat om het maagd zijn. Maar hoe het meisje is. Iedereen maakt fouten. Maar toch als ik eerlijk moet zijn, heb ik liever een maagd.
tuurlijk wil je een maagd ,als ik een jongen zou zijn zou ik dat ook willen, maar tegenwoordig is het moeilijk te zien of je met een goed meisje te maken hebt

29-09-2002, 18:10
ik weet het eigenlijk niet!!!

jah mij gaat het gewoon om als het maar een goede meisje is
(moslim enzzzzz) dan is alles oke

en dat wij natuurlijk van elkaar houden (anders schiet het niet echt op )
en ik zal wel een relatie met haar willen hebben voor dat wij trouwen!!!!!


=emsoem=

Pagina's : [1] 2 3 4