Bekijk volle/desktop versie : Kom ook in actie tegen de hoge brandstofprijzen!



Pagina's : [1] 2

01-07-2008, 18:09
Via mail kreeg ik een powerpoint over hoe we met zn allen actie kunnen voeren tegen de hoge brandstofprijzen bij tankstations, dit is het idee:



Zij zijn de grootste tankstations van Nederland en als zij het voelen in hun portemonnee zullen ze hun prijzen wel MOETEN verlagen, wat wellicht weer zorgt voor een prijzenoorlog.
Ze claimen dat de olievoorraad op raakt en dat het daarom duurder is, maar dit is onzin! Er is meer olie dan jaren geleden toen het 20 cent kostte!

Dus niet meer tanken bij shell en total Kleine moeite en wellicht een groot effect

01-07-2008, 18:14


uppieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

01-07-2008, 18:18
Wij kochten zo ie zo al nooit bij total en shell. We hebben standaard 1 tankstation waar we tanken.

01-07-2008, 18:18

Citaat door Galisa:
Wij kochten zo ie zo al nooit bij total en shell. We hebben standaard 1 tankstation waar we tanken.

dan kom je er makkelijk vanaf



01-07-2008, 18:20


Ik blijf lekker tanken bij Texaco en Shell, hebben allebei de beste diesel

01-07-2008, 18:24
Alsof er verschil in zit

01-07-2008, 18:30

Citaat door ellouisa:
Alsof er verschil in zit



Ja zit wel degelijk verschil in maar ga vooral staken zou ik zeggen.

01-07-2008, 18:34

Citaat door _DeWareJacob_:
Ja zit wel degelijk verschil in maar ga vooral staken zou ik zeggen.

Staken?

Ik ben op fakansie dus ik tank sowieso niet...EN anders tanken wij bij esso, via tankpas, maargoed anderen kunnen er wel aan meedoen (behalve jij dan :moe

01-07-2008, 18:38

Citaat door ellouisa:
Staken?

Ik ben op fakansie dus ik tank sowieso niet...EN anders tanken wij bij esso, via tankpas, maargoed anderen kunnen er wel aan meedoen (behalve jij dan :moe



Nee ik wil juist dat de prijzen verder worden opgestuwd. Van mij mogen ze het OV goedkoper maken en de brandstofprijzen verdriedubbelen. We zijn veel te verwend we mogen ook best eens de fiets pakken of gewoon wandelen.

01-07-2008, 18:44

Citaat door _DeWareJacob_:
Nee ik wil juist dat de prijzen verder worden opgestuwd. Van mij mogen ze het OV goedkoper maken en de brandstofprijzen verdriedubbelen. We zijn veel te verwend we mogen ook best eens de fiets pakken of gewoon wandelen.


sommige mensen moeten 50 km afleggen, lekker op de fiets
maarreee als die prijzen nog hoger worden, wordt ov alleen maar duurder (bussen dan). Maargoed.

01-07-2008, 18:45

Citaat door ellouisa:
sommige mensen moeten 50 km afleggen, lekker op de fiets
maarreee als die prijzen nog hoger worden, wordt ov alleen maar duurder (bussen dan). Maargoed.



Die horen reiskostenvergoeding te krijgen. Als je 50 kilometer aflegt zonder daar serieus voor te worden gecompenseerd ben je een idioot.

01-07-2008, 21:28

Citaat door ellouisa:
Via mail kreeg ik een powerpoint over hoe we met zn allen actie kunnen voeren tegen de hoge brandstofprijzen bij tankstations, dit is het idee:



Zij zijn de grootste tankstations van Nederland en als zij het voelen in hun portemonnee zullen ze hun prijzen wel MOETEN verlagen, wat wellicht weer zorgt voor een prijzenoorlog.
Ze claimen dat de olievoorraad op raakt en dat het daarom duurder is, maar dit is onzin! Er is meer olie dan jaren geleden toen het 20 cent kostte!

Dus niet meer tanken bij shell en total Kleine moeite en wellicht een groot effect






En hoe moet ik naar me werk zonder benzine? Kom jij me op je rug dragen?

02-07-2008, 10:21



Citaat door IkBennNadina:
En hoe moet ik naar me werk zonder benzine? Kom jij me op je rug dragen?


Alsof er alleen shell en total tankstations zijn...
Goed lezen he Je kan toch ergens anders tanken.

02-07-2008, 10:35
Ik heb al 2 vrachtwagens geplaatst aan de in - en uitgang van het plaatselijke Shell tankstation.

02-07-2008, 10:39

Citaat door _DeWareJacob_:
Nee ik wil juist dat de prijzen verder worden opgestuwd. Van mij mogen ze het OV goedkoper maken en de brandstofprijzen verdriedubbelen. We zijn veel te verwend we mogen ook best eens de fiets pakken of gewoon wandelen.


Ze moeten de alternatieve vervoersmiddelen fiscaal aantrekkelijk maken zodat de mensen minder afhankelijk worden van auto enz...

Pagina's : [1] 2