Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksreis



Pagina's : [1] 2

01-07-2008, 09:53
Salaam meiden,

Deze topic gaat over trouwen en daar hoort een huwelijksreis natuurlijk ook bij.

Wij zijn nog een beetje aan het nadenken over waar we heen willen, maar komen er nog niet echt uit.

Dus vandaar mijn vraag: Waar zijn jullie geweest en voor hoe lang? Vertel je ervaring hier! Eventueel met de kosten. Of waar zou je naartoe willen gaan? En misschien weet je de kosten al?


Groetjes,

01-07-2008, 11:12


He meid ik ben voor 8 dagen naar Tunesie geweest, het was een heerlijk weekje. Het is een prachig land in een week tijd heb ik de helft van tunesie gezien en heb twee dagen lang doorgebracht in de sahara. Maar als jullie een zon, zee strand vakantie willen dan kan dat ook. Maar alleen bakken in de zon vond ik zelf niks.
Maar goed het leven daar is goedkoop ik ben niet zoveel kwijt, ik ben in totaal met 4x hotel all inclusieve, drinken en eten, cadaeutjes, taxi's en dergelijke zijn we zo''n 1100 euro kwijt. We kijken er nog steeds met plezier naar terug vooral als we onze foto's bekijken.

Aan het eind van het jaar willen we insch'ALLAH naar Egypte of naar Dubai, een soort van 2e huwelijksreis, dit kan nog zolang er nog geen kleintjes zijn. Met kinderen gaat het toch moeilijker worden.

01-07-2008, 11:52
Ik ben 7 dagen naar het eilandje corsica geweest, en 2 dagen Italie, milaan en livorno.
Corsica is geweldig, veel prive strandjes waar geen hond komt, witte zand en blauwe zee.
Ongelofelijk dat je dat in Europa ziet!

01-07-2008, 11:53
Geen twijfel... DUBAI!!

01-07-2008, 11:57


Ik weet niet precies waar ik heen wil... ik laat het op me af komen.. misschien gaan we niet meteen maar later....

Egypte lijkt me wel heel erg mooi!

Ik vind eigenlijk alles wel prima, zolang ik maar eindelijk een keer weg kan met me liefje

Groetjes Missy

01-07-2008, 13:22

Citaat door miszbruidje:
He meid ik ben voor 8 dagen naar Tunesie geweest, het was een heerlijk weekje. Het is een prachig land in een week tijd heb ik de helft van tunesie gezien en heb twee dagen lang doorgebracht in de sahara. Maar als jullie een zon, zee strand vakantie willen dan kan dat ook. Maar alleen bakken in de zon vond ik zelf niks.
Maar goed het leven daar is goedkoop ik ben niet zoveel kwijt, ik ben in totaal met 4x hotel all inclusieve, drinken en eten, cadaeutjes, taxi's en dergelijke zijn we zo''n 1100 euro kwijt. We kijken er nog steeds met plezier naar terug vooral als we onze foto's bekijken.

Aan het eind van het jaar willen we insch'ALLAH naar Egypte of naar Dubai, een soort van 2e huwelijksreis, dit kan nog zolang er nog geen kleintjes zijn. Met kinderen gaat het toch moeilijker worden.



Dit klinkt echt leuk! Ik hoef niet echt een strand want draag hijaab dus ga toch niet zwemmen, maar s'avonds een strandwandeling is natuurlijk prima!
Maar tunesie lijkt niet echt op marokko toch?

01-07-2008, 13:23

Citaat door Ladyx1983:
Ik ben 7 dagen naar het eilandje corsica geweest, en 2 dagen Italie, milaan en livorno.
Corsica is geweldig, veel prive strandjes waar geen hond komt, witte zand en blauwe zee.
Ongelofelijk dat je dat in Europa ziet!



Hoe is italie? Wij zitten daar namelijk ook aan te denken.

Ik heb nu op mijn lijst staan: Italie, Griekenland en Jordanie.
Zijn er mensen die op een van deze plaatsen geweest zijn, let me know hoe het was!

01-07-2008, 13:26

Citaat door Chicka_Bonita:
Geen twijfel... DUBAI!!


Dit heb ik ook altijd geroepen, maar toen ik dat aan mijn omgeving vertelde werd me dat echt afgeraden??? Dat het meer iets was voor een gewone vakantie...

01-07-2008, 13:27

Citaat door Miss_hoceima85:
Ik weet niet precies waar ik heen wil... ik laat het op me af komen.. misschien gaan we niet meteen maar later....

Egypte lijkt me wel heel erg mooi!

Ik vind eigenlijk alles wel prima, zolang ik maar eindelijk een keer weg kan met me liefje

Groetjes Missy


Egypte staat ook op onze lijst maar niet als huwelijksreis.
Ach eigenlijk willen we overal wel heen haha!

01-07-2008, 13:37
waarom ga je niet naar israel HAHAHAHA

01-07-2008, 15:48
Umrah met mijn man incha'Allah

08-07-2008, 21:14

Citaat door Ladyx1983:
Ik ben 7 dagen naar het eilandje corsica geweest, en 2 dagen Italie, milaan en livorno.
Corsica is geweldig, veel prive strandjes waar geen hond komt, witte zand en blauwe zee.
Ongelofelijk dat je dat in Europa ziet!


Zoo leuk

08-07-2008, 22:44


Dubai, Tunesië of Italië..

we hebben nog een jaar om daar over na te denken

08-07-2008, 23:03
Mijn lijstje. Jordanie, Maleisie, Nigeria

08-07-2008, 23:08
17 dagen Bali. Was super, je moet wel het regenseizoen vermijden.

Pagina's : [1] 2